Колеги трябва ми съвет.
Имам при нас два служебни мотора SUZUKI GSX 750 .И при двата се получава следния проблем при каране след известно време свършва бензина.Спирам махам маркуча от филтъра стартирвам и като тръгне бензина слагам маркуча.След три четири стартирвания явно се пълнят карбураторите и мотора тръгва.Бензиновя филтър/външен/ и той се пълни .След известно време пак свършва бензина и пак същата процедура.Най интересно е че няма определен период и ли изминати километри , някой път го прави по два три пъти на 100 километра някой път по веднъж.Пробвал съм и да карам и по бързо и по бавно пак същата работа , няма някакава цикличност.Съмнява ме нещо вакуума на бензиновата помпа , ама преди да и разкажа играта питам .Та ако някой сее сблъсквал с подобен проблем да не откривам топлата вода.И още нещо ако сложа едно обикновенно кранче дали ще стане.
Имам при нас два служебни мотора SUZUKI GSX 750 .И при двата се получава следния проблем при каране след известно време свършва бензина.Спирам махам маркуча от филтъра стартирвам и като тръгне бензина слагам маркуча.След три четири стартирвания явно се пълнят карбураторите и мотора тръгва.Бензиновя филтър/външен/ и той се пълни .След известно време пак свършва бензина и пак същата процедура.Най интересно е че няма определен период и ли изминати километри , някой път го прави по два три пъти на 100 километра някой път по веднъж.Пробвал съм и да карам и по бързо и по бавно пак същата работа , няма някакава цикличност.Съмнява ме нещо вакуума на бензиновата помпа , ама преди да и разкажа играта питам .Та ако някой сее сблъсквал с подобен проблем да не откривам топлата вода.И още нещо ако сложа едно обикновенно кранче дали ще стане.
Коментар