Здравейте колеги,
Първо да честитя откриването Много страхотни и безаварийни километри на всички !!!
И така на въпроса, понеже наскоро си купих атв 4х4 и с него си правя кефа оффроуд, реших да оставя Тенерето само за дълги преходи главно по асфалта и ако се наложи естествено леко встрани от пътя. Но нещото което ме притеснява и по скоро дразни е това, че Тенерето държи ужасно високи обороти спрямо км/ч. На пример при 100км/ч оборотите са 4100 а при 140км/ч над 6000, това е доста неприятно за дълги разстояния заради вибрациите, шума и самата мисъл за тях Един ден се бях зачел в разходката на един колега, който беше описал точно такава подмяна и колко по-добре е за дълъг път. Карал съм ТДМ и наистина там оборотите са с 1000/1500 по надолу спрямо скоростта. Така или иначе трябва да сменя веригата и пиньоните защото са износени, защо да не е с тези от ТДМ
Има ли някой представа от кой модел ТДМ стават пиньоните и веригата, дали ще е толкова добър ефекта и от къде мога да почерпя още инфо ?
Първо да честитя откриването Много страхотни и безаварийни километри на всички !!!
И така на въпроса, понеже наскоро си купих атв 4х4 и с него си правя кефа оффроуд, реших да оставя Тенерето само за дълги преходи главно по асфалта и ако се наложи естествено леко встрани от пътя. Но нещото което ме притеснява и по скоро дразни е това, че Тенерето държи ужасно високи обороти спрямо км/ч. На пример при 100км/ч оборотите са 4100 а при 140км/ч над 6000, това е доста неприятно за дълги разстояния заради вибрациите, шума и самата мисъл за тях Един ден се бях зачел в разходката на един колега, който беше описал точно такава подмяна и колко по-добре е за дълъг път. Карал съм ТДМ и наистина там оборотите са с 1000/1500 по надолу спрямо скоростта. Така или иначе трябва да сменя веригата и пиньоните защото са износени, защо да не е с тези от ТДМ
Има ли някой представа от кой модел ТДМ стават пиньоните и веригата, дали ще е толкова добър ефекта и от къде мога да почерпя още инфо ?
Коментар