Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Африка туин проблем с карбуратори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Африка туин проблем с карбуратори

    Здравейте колеги,имам странен проблем с карбовете,след основно почистване и продухване с компресор,като подам газ оборотите падат доста бавно,а понякога държи около 2000 оборота, като ги намаля с винта за празния ход стават пък много ниски,помислих че проблема може да идва от фланците на карбовете,но не е от там,защото ги смених с нови.Дали се дължи това нещо от синхрона, вътре в карбовете всичко си е наред.И може ли да ми предложи някой качествен синхрон,тук в Пазарджик нещо много ги мързи и не им се занимава. Мотора е RD07

  • #2
    От: Африка туин проблем с карбуратори

    Сигурен ли си, че не дърпа въздух от някъде?

    Коментар


    • #3
      От: Африка туин проблем с карбуратори

      Не знам от къде може да го дърпа тоя въздух,мислех че дърпа възух от фланците гумата беше напукана,смених ги с нови, но проблема остана😩

      Коментар


      • #4
        От: Африка туин проблем с карбуратори

        Проблема може да е от много неща. Първо провери дали не са ти натегнали жилата на газта и дали като пуснеш ръчката се връща рязко и с удар. Трябва да прави ПЛЯК. Ако при разглобяването и сглобяването пилот джетовете не са нагласени на определния брой обороти също предполагам е предподставка. Като цяло всички процедури по карбовете трябва да минат точно по книга и без никакви импровизации, защото резултата е налице Синхрон се прави лесно, с диференциален манометър....
        Дали смуче въздух също може да провериш лесно - запали една цигара и по дима се орентирай дали не бяга някъде, само гледай да не подпалиш мотора
        Последно редактирано от c_chanev; 19-06-14, 20:55.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • #5
          От: Африка туин проблем с карбуратори

          Пилот джетовете съм ги развил на 2 1/2 оборота,до колкото разбирам английски от мануала.Ще пробвам пиниза с цигарата ,а може ли ако синхрона не е както трябва единия цилиндър да дърпа повече гориво за момент и от там да идва мизерийката?

          Коментар


          • #6
            От: Африка туин проблем с карбуратори

            Послушай съвета на колегата чанев и провери дали кабелите за газта затварят докрай. Това можеш да провериш като задвижиш сам с ръка езика където са закачени кабелите за газта, от края към карбураторите.
            Пробвай най-лесните неща отначало!!

            Коментар


            • #7
              От: Африка туин проблем с карбуратори

              Синхрона....какво да ти кажа, не съм отявлен специалист, но когато купих моята Африка преди 5 години синхрона беше изцяло изместен към единия цилиндър. Тоест болта завъртян до край - и пак си работеше добре. Не вярвам да е от него. ТОва е последното нещо, което се прави при обслужване на карбовете, последната стъпка е.
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • #8
                От: Африка туин проблем с карбуратори

                С откачени жила на газта от карбураторите пак го прави.Значи не е от тях,може ли да е от буталцата на смукачите?

                Коментар


                • #9
                  От: Африка туин проблем с карбуратори

                  Ами ако не връщат до край.....пробвай и там да пипнеш.
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • #10
                    От: Африка туин проблем с карбуратори

                    Сасипа ме тва моторче нема оправия,и номера с цигарата пробвах и нищо не мога да разбера,дима си отива нагоре към филтъра.Смазах обилно жилата на газта,ръчката като я пусна не прави ПЛЯС,но се връща доста плавно,смукачите проверих мисля че всичко си е нормално.Не мога да разбера кво му стана?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Африка туин проблем с карбуратори

                      Я вих как минават жилата от ръчката до карбураторите. Да не би да не са прекарани от където трябва и някоя нежелана чупка да забавя връщането им . Според мен ( ама без да съм ти видял мотора не мога да говоря с точност) проблемът ти е чисто механичен и хич не влизай във филми. И при мен се връщат малко трудно , особено след като си сложих темпомат(май не се казва така -онова дето задържа газта и можеш да си махаш ръката от дясната ръчка), ама хич не ми пречи.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Африка туин проблем с карбуратори

                        Открих проблема ), буталцето на единия смукач седи полу отворено защото гуменото уплатнение на жилото не си е влязло в пластмасовия водач който се завива на карбуратора. Свалих капачката на мембраната и го видях от горе. И същевременно на същия цилиндър едната свещ избила,другата хвърля искра където си поиска,явно заради богатата смес. Сега мотора е самолет,върви като хала ).Благодаря ви за мненията,на истина не е било от синхрона. Добре че не го разбазиках

                        Коментар


                        • #13
                          От: Африка туин проблем с карбуратори

                          Честито Бъди сигурен, че и той е разбазикан но при този двигател трудно ще доловиш разлика
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X