Здравейте колеги,имам странен проблем с карбовете,след основно почистване и продухване с компресор,като подам газ оборотите падат доста бавно,а понякога държи около 2000 оборота, като ги намаля с винта за празния ход стават пък много ниски,помислих че проблема може да идва от фланците на карбовете,но не е от там,защото ги смених с нови.Дали се дължи това нещо от синхрона, вътре в карбовете всичко си е наред.И може ли да ми предложи някой качествен синхрон,тук в Пазарджик нещо много ги мързи и не им се занимава. Мотора е RD07
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Африка туин проблем с карбуратори
Свий
X
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Проблема може да е от много неща. Първо провери дали не са ти натегнали жилата на газта и дали като пуснеш ръчката се връща рязко и с удар. Трябва да прави ПЛЯК. Ако при разглобяването и сглобяването пилот джетовете не са нагласени на определния брой обороти също предполагам е предподставка. Като цяло всички процедури по карбовете трябва да минат точно по книга и без никакви импровизации, защото резултата е налице Синхрон се прави лесно, с диференциален манометър....
Дали смуче въздух също може да провериш лесно - запали една цигара и по дима се орентирай дали не бяга някъде, само гледай да не подпалиш мотораПоследно редактирано от c_chanev; 19-06-14, 20:55.Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Пилот джетовете съм ги развил на 2 1/2 оборота,до колкото разбирам английски от мануала.Ще пробвам пиниза с цигарата ,а може ли ако синхрона не е както трябва единия цилиндър да дърпа повече гориво за момент и от там да идва мизерийката?
Коментар
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Синхрона....какво да ти кажа, не съм отявлен специалист, но когато купих моята Африка преди 5 години синхрона беше изцяло изместен към единия цилиндър. Тоест болта завъртян до край - и пак си работеше добре. Не вярвам да е от него. ТОва е последното нещо, което се прави при обслужване на карбовете, последната стъпка е.Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Сасипа ме тва моторче нема оправия,и номера с цигарата пробвах и нищо не мога да разбера,дима си отива нагоре към филтъра.Смазах обилно жилата на газта,ръчката като я пусна не прави ПЛЯС,но се връща доста плавно,смукачите проверих мисля че всичко си е нормално.Не мога да разбера кво му стана?
Коментар
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Я вих как минават жилата от ръчката до карбураторите. Да не би да не са прекарани от където трябва и някоя нежелана чупка да забавя връщането им . Според мен ( ама без да съм ти видял мотора не мога да говоря с точност) проблемът ти е чисто механичен и хич не влизай във филми. И при мен се връщат малко трудно , особено след като си сложих темпомат(май не се казва така -онова дето задържа газта и можеш да си махаш ръката от дясната ръчка), ама хич не ми пречи.
Коментар
-
От: Африка туин проблем с карбуратори
Открих проблема ), буталцето на единия смукач седи полу отворено защото гуменото уплатнение на жилото не си е влязло в пластмасовия водач който се завива на карбуратора. Свалих капачката на мембраната и го видях от горе. И същевременно на същия цилиндър едната свещ избила,другата хвърля искра където си поиска,явно заради богатата смес. Сега мотора е самолет,върви като хала ).Благодаря ви за мненията,на истина не е било от синхрона. Добре че не го разбазиках
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар