Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Накладки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Накладки

    Налага се да сменя накладките на машината - KLR 650 C.Ще ми е за пръв път, нямам още впечатления за качеството на различните производители.Засега май съм се спрял на Lucas - TRW, но срещнах и някакви чешки - Gold Fren.Молбата ми е към тези, които са ги ползвали и имат преки впечатления - нека ги споделят.

  • #2
    От: Накладки

    Взимай Голд Френ. Хубави са, меки, щадят дисковете. Ама вземи обикновени, да не вземеш някакви спортни
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • #3
      От: Накладки

      Също можем да разискваме в тази тема, как да се справим с болтовете на спирачните апаратил Ако за първи път сменяме накладки и шестограмната глава превърти вътре.
      HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

      Коментар


      • #4
        От: Накладки

        На мене пък ми се ще тука да споделя моя проблем с накладките!
        Та преди време си смених задния диск на мотора, нямах тогава кой знае какъв избор и сложих диск произведен от Мото Мастер (холандски). Откакто съм купил тоя мотор винаги съм ползвал накладки Нюфрен за оригиналния диск и съм бил доволен, та и на новия сложих такива. Обаче се почна такова скърцане при най-малкия допир на спирачката че ме беше срам да карам из града! Купих медна грес, намазах накладките и така спрях скърцането. На следващата смяна сложих накладки Весраш без да мажа с грес и почти не скърцат, ама "почти" не ме устройва. Знам че ако ги намажа с греста, скърцането съвсем ще спре, но и този вариант е "циганийка" според мене! Решил съм за следващата смяна да потърся магазина дето ми продаде диска и ако предлагат , да си купя накладки от същия производител (Мото Мастер), защото предполагам че скърцането се дължи на някаква несъвместимост между материала на диска и този на феродото! Иначе спирането е дори по-добро отколкото с оригиналния диск! Интересно ми е дали някой е имал този проблем и как го е решил? Щото ако проблема не се реши с накладките от марката на диска, ще съм изчерпан откъм идеи. Или да продължавам да опитвам с различни накладки докато се скапе диска или уцеля правилните накладки!?
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #5
          От: Накладки

          То думата ми беше за качеството на накладките Gold Fren, ама ... нейсе!

          Коментар


          • #6
            От: Накладки

            Най-вероятно не е от несъвместимост, а от карък. Сегашните сплави са почти еднакви за еднакъв клас продукти. Аз до преди една седмица бях в подобна ситуация с една от колите ми, ама дисковете бяха свършили, а накладките(с почти ново месо бяха прегорели).То и почти 2 тона кола по швейцарските завои няма как да е друго яче.Сложих си комплект дискове и накладки(на Феродо )и станах все едно СЪС СЪВСЕМ ДРУГА СПИРАЧНА СИСТЕМА.Така, че и при теб работата ще е подобна,въпреки, че диска е дебел.А за GOLD FREN....наVFR-a ми карах с такива и после с VESRAH...разлика в спирането нямаше,само в цената. Имам чувството ,че вече не само в БГ потребителя се мъчат да го цакат с топла бира.

            Коментар


            • #7
              От: Накладки

              И Голд Френ ще пробвам тогава! Диска не мръдва да се износва, за разлика от оригиналния, не се усеща въобще ръбче на пипане вече трети комплект накладки!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #8
                От: Накладки

                Предишният собственик е сложил Toyo Sinter HH. Резултатът - надрани и изтрити дискове, които ще трябва да сменя. Затова се чудя какви накладки да взема за новите дискове. Нямам опит в това отношение и не знам как ще се държат органичните при едно сравнително спокойно каране. По-точно притеснява ме прочетеното за тях, че не издържат на по-високи температури. И докато се рових за информация срещнах няколко пъти марката Gold fren. Попрочетох материали и в техния сайт. И като че ли ме удовлетворяват. Но друго е да получиш мнение на човек, който ги е използвал и има преки впечатления. В този смисъл благодаря на egerchev за споделеното. И ще се радвам да прочета още мнения.

                Коментар


                • #9
                  От: Накладки

                  Аз ползвам само синтеровани, органичните много бързо свършват, като видят кал. А и спират много по-добре. Дисковете като свършат, ще ги сменя, кво толкова. Важното е да спира и да не спира да спира

                  Коментар


                  • #10
                    От: Накладки

                    http://barbadan.hit.bg/breaks.htm Тук има статия за ограмотяване.
                    Ако ви превърти шестограма в отвора на болта най-добре набийте вътре (в главата на болта) торк (звезда). Задният край на торка е шестограм който можете да хванете с гаечен ключ. След като се развие по този начин болта, след това трябва да се смени с нов.
                    А за да не се случи първоначалното превъртане не е зле главата на болта да изяде няколко удара с чука преди да се пробва развиването със шестограма. Но ударите да са малко по-внимателни и чрез дървено трупче за да не се смачка главата на болта с чука, или пък да откъртите ухото, на което е хванат спирачният апарат.
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 20-12-13, 19:22.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #11
                      От: Накладки

                      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                      или пък да откъртите ухото, на което е хванат спирачният апарат.
                      Затова по мотора не се чука. Ако се налага - само на свален детайл.
                      Много от детайлите на съвременните мотоциклети са изработени от алуминиеви сплави, които не се разбират добре с чука и с горелката! За сметка на това, много обичат да влизат в дифузия със стоманените крепежни елементи.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X