Здравейте колеги,
пускам тази тема за да покажа как аз се справих с проблема "краш бар" за моя мотоциклет.
Понеже разгледах почти навсякъде, видях какви ли не тръбни конструкции приличащи на Айфеловата кула и видях за какви извънземни цени става въпрос, реших да си направя сам така наречения "ролбар" за двигателя на мотора.
Намерих някъде из двора черни тръби (изрязани от парното общо взето) -
цол и половина май се водят и ги занесох на първия човек който може да ги огъне.
Направих един, два шаблона от арматурно желязо и му ги дадох с материала (тръбите).
Тоз човек ми свърши добра работа, беше ги свил точно както му казах и както беше по шаблона ми.
След като тръбите пристигнаха в гаража се започна.
Три дневната епопея започна с много търкане на тръбите защото бяха с около 2, 3 пласта боя. Трябваше да сваля всичко до нулата.
Запалих големия "флекс" с една телена четка и започнах да свалям пластовете.
След дълго и уморително търкане с флекса и шкурка достигнах до "чистата" тръба.

След като привърших това се започна с налагане на тръбите по мотора и много, много мерене и смятане. Кое, как, защо, кога, кой и т.н.
Поставих първо основната част и я закрепих с планки, които бяха точно премерени, продупчени и заварени за тръбата.

Върху тази тръба сложих другите, пак имаше мерене и чудене как ще стане точно, малко дърпане, удряне и поставяне на планки на ново поставените тръби и дупки за болтове.
Разкачих акумулатора, хванах тръбите с болтове през планките за мотора, опаковах хубаво цилиндрите с мокра кърпа и ламарина и се започна с заварките.






Това действие се повтори няколко пъти и след това вече всичко беше нагласено горе долу точно, заварено и хванато с болтове за съответните дупки.
След като поогледах дали всичко е ОК, свалих цялата конструкция, до заварих където беше нужно, изпилих малко и го приготвих да ходи на прахово боядисване.
Ето и резултата преди праховото боядисване.











Стана почти като истинските !!! 
Сега чакаме да се върнат от боя и да видим окончателния резултат.
Стискайте палци всичко да е Ок.
пускам тази тема за да покажа как аз се справих с проблема "краш бар" за моя мотоциклет.
Понеже разгледах почти навсякъде, видях какви ли не тръбни конструкции приличащи на Айфеловата кула и видях за какви извънземни цени става въпрос, реших да си направя сам така наречения "ролбар" за двигателя на мотора.
Намерих някъде из двора черни тръби (изрязани от парното общо взето) -
Направих един, два шаблона от арматурно желязо и му ги дадох с материала (тръбите).
Тоз човек ми свърши добра работа, беше ги свил точно както му казах и както беше по шаблона ми.
След като тръбите пристигнаха в гаража се започна.
Три дневната епопея започна с много търкане на тръбите защото бяха с около 2, 3 пласта боя. Трябваше да сваля всичко до нулата.
Запалих големия "флекс" с една телена четка и започнах да свалям пластовете.
След дълго и уморително търкане с флекса и шкурка достигнах до "чистата" тръба.
След като привърших това се започна с налагане на тръбите по мотора и много, много мерене и смятане. Кое, как, защо, кога, кой и т.н.
Поставих първо основната част и я закрепих с планки, които бяха точно премерени, продупчени и заварени за тръбата.
Върху тази тръба сложих другите, пак имаше мерене и чудене как ще стане точно, малко дърпане, удряне и поставяне на планки на ново поставените тръби и дупки за болтове.
Разкачих акумулатора, хванах тръбите с болтове през планките за мотора, опаковах хубаво цилиндрите с мокра кърпа и ламарина и се започна с заварките.
Това действие се повтори няколко пъти и след това вече всичко беше нагласено горе долу точно, заварено и хванато с болтове за съответните дупки.
След като поогледах дали всичко е ОК, свалих цялата конструкция, до заварих където беше нужно, изпилих малко и го приготвих да ходи на прахово боядисване.
Ето и резултата преди праховото боядисване.

Сега чакаме да се върнат от боя и да видим окончателния резултат.
Стискайте палци всичко да е Ок.
Коментар