Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Crash Bars за BMW R1100GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Crash Bars за BMW R1100GS

    Здравейте колеги,
    пускам тази тема за да покажа как аз се справих с проблема "краш бар" за моя мотоциклет.
    Понеже разгледах почти навсякъде, видях какви ли не тръбни конструкции приличащи на Айфеловата кула и видях за какви извънземни цени става въпрос, реших да си направя сам така наречения "ролбар" за двигателя на мотора.
    Намерих някъде из двора черни тръби (изрязани от парното общо взето) -
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012085.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5973173 цол и половина май се водят и ги занесох на първия човек който може да ги огъне.

    Направих един, два шаблона от арматурно желязо и му ги дадох с материала (тръбите).
    Тоз човек ми свърши добра работа, беше ги свил точно както му казах и както беше по шаблона ми.
    След като тръбите пристигнаха в гаража се започна.
    Три дневната епопея започна с много търкане на тръбите защото бяха с около 2, 3 пласта боя. Трябваше да сваля всичко до нулата.
    Запалих големия "флекс" с една телена четка и започнах да свалям пластовете.
    След дълго и уморително търкане с флекса и шкурка достигнах до "чистата" тръба.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image008.jpg
Прегледи:1
Размер:90.6 КБ
ID:5973174

    След като привърших това се започна с налагане на тръбите по мотора и много, много мерене и смятане. Кое, как, защо, кога, кой и т.н.
    Поставих първо основната част и я закрепих с планки, които бяха точно премерени, продупчени и заварени за тръбата.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image007.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5973175

    Върху тази тръба сложих другите, пак имаше мерене и чудене как ще стане точно, малко дърпане, удряне и поставяне на планки на ново поставените тръби и дупки за болтове.
    Разкачих акумулатора, хванах тръбите с болтове през планките за мотора, опаковах хубаво цилиндрите с мокра кърпа и ламарина и се започна с заварките.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image010.jpg
Прегледи:1
Размер:93.7 КБ
ID:5973196Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image011.jpg
Прегледи:1
Размер:118.8 КБ
ID:5973197Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image012.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5973198Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image013.jpg
Прегледи:1
Размер:150.6 КБ
ID:5973199Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image014.jpg
Прегледи:1
Размер:87.9 КБ
ID:5973200

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image009.jpg
Прегледи:1
Размер:75.2 КБ
ID:5973176

    Това действие се повтори няколко пъти и след това вече всичко беше нагласено горе долу точно, заварено и хванато с болтове за съответните дупки.
    След като поогледах дали всичко е ОК, свалих цялата конструкция, до заварих където беше нужно, изпилих малко и го приготвих да ходи на прахово боядисване.
    Ето и резултата преди праховото боядисване.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012071.jpg
Прегледи:1
Размер:173.0 КБ
ID:5973177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012072.jpg
Прегледи:1
Размер:173.6 КБ
ID:5973178Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012073.jpg
Прегледи:1
Размер:183.3 КБ
ID:5973179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012074.jpg
Прегледи:1
Размер:208.2 КБ
ID:5973180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012075.jpg
Прегледи:1
Размер:196.4 КБ
ID:5973181Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012076.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5973182Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012077.jpg
Прегледи:1
Размер:196.2 КБ
ID:5973183Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012078.jpg
Прегледи:1
Размер:192.1 КБ
ID:5973184Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012079.jpg
Прегледи:1
Размер:230.1 КБ
ID:5973185Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012080.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:5973186Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012081.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5973187Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27052012083.jpg
Прегледи:1
Размер:195.7 КБ
ID:5973188 Стана почти като истинските !!!

    Сега чакаме да се върнат от боя и да видим окончателния резултат.
    Стискайте палци всичко да е Ок.
    Последно редактирано от Stefchev; 28-05-12, 11:02.
    Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

  • #2
    От: Crash Bars за BMW R1100GS

    Какво нещо е неволята,а!! Браво!
    Само една поправка за цолажа на тръбите-1/2.Разбирай-половин цол(20мм).
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: Crash Bars за BMW R1100GS

      Сега остава да пуснеш маслото през тръбите и парното ще заработи отново
      Добре си се справил.

      Коментар


      • #4
        От: Crash Bars за BMW R1100GS

        Браво, и аз съм привърженик на хоум мейд железарския тунинг. Имам сгънати няколко ролбара, даже тръбогиб си правих специално И пак цената е около 10 пъти под абсурдната, която искат в магазина.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • #5
          От: Crash Bars за BMW R1100GS

          Да разликата е голяма в цената, наистина не е лека работа и разбирам защо искат тези пари за направата на такова нещо !
          Ще ви ги покажа като за готови, боядисани и сложени на техниката.
          Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

          Коментар


          • #6
            От: Crash Bars за BMW R1100GS

            А и това с парното си е идея, за по зиморничеви хора! Пускат си масло през тръбите и да си ги грее .
            Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

            Коментар


            • #7
              От: Crash Bars за BMW R1100GS

              Бая занимавка си е . Хубави са станали... Моите са оригинални, но са само в предната част на цилиндрите и съм замислил малко да ги "подсиля" и в задната част на главите, но ще видим кога. Освен това моите са никелирани.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #8
                От: Crash Bars за BMW R1100GS

                Ще ги видим накрая как ще изглеждат. Аз ще ги правя черни за това ще ходят на прахово, иначе можеше и да се никелират.
                Въпроса сега е че трябва да намеря по дълги болтове (подсилени), втулките ги набавих вече, но не мисля че ще е проблем те са си обикновени.
                Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                Коментар


                • #9
                  От: Crash Bars за BMW R1100GS

                  За болтове-Евроболт! Има всичко!
                  088пет722пет99
                  http://www.hydropompi.com/

                  Коментар


                  • #10
                    От: Crash Bars за BMW R1100GS

                    Много добре си ги направил. По този начин защитават цилиндрите най-добре. Има едно дребно неудобство, че трябва да ги свалиш за да регулираш клапаните на мотора, но веднъж на 10 000 км не е проблем.
                    BMW R1150GS

                    Коментар


                    • #11
                      От: Crash Bars за BMW R1100GS

                      Да и на мен това ми хрумна как ще си играя да ги свалям ако нещо трябва да ремонтирам, но наистина ми се сториха най сигурни като модел.
                      Като стана въпрос за клапаните на колко трябва да са ?
                      Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Crash Bars за BMW R1100GS

                        Смукателни на 0,15мм, изпускателни на 0,3мм, правят се на студен двигател. Скоро пусках някъде тук линкове към ръководства за регулиране на клапани, а има и доста клипчета по темата в Youtube.
                        BMW R1150GS

                        Коментар


                        • #13
                          От: Crash Bars за BMW R1100GS

                          Ок, благодарско!
                          Ще ги разгледам.
                          Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Crash Bars за BMW R1100GS

                            Има малко тънкости при намирането на горна мъртва точка, но не е кой знае колко трудно. На филмчетата това не е показано много ясно, точно как става. Във филмчето мушат една клечка в цилиндъра на мястото на свещта с отбелязка на нея, но в същност си има точни отбелязки с букви на маховика на съединителя, които се гледат през специален отвор от страни. И аз взех вече сам да си ги правя клапаните.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #15
                              От: Crash Bars за BMW R1100GS

                              Браво! Когато тръгна да ги нагласям ще те разпитвам повечко тогава!!!
                              Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X