Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поправяне на протекло маслено уплътнение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Поправяне на протекло маслено уплътнение

    Наскоро ми протече малко едното уплътнение на кормилните демпфери или както се наричат телескопичните тръби управляващи предното колело("коловете"- така съм виждал да ги наричат някои, ама не ми звучи технически). Трябва да си призная,че малко ми бяга техническата терминология по моторите.
    /мотора е BMW F650GS 2006/
    Та на въпроса... освен инструкциите как да си ги сменя , намерих и ето това нещо на линка http://sealmate.net/
    После попрочетох малко форуми и се заех. Изрязах си такъв инструмент от гладка пластмасова бутилка, стараейки се да докарам същата форма като това дето американците го продават за $5. После следвах инструкциите от клипчето. Резултата е, че теча спря.

    Сега въпросите:
    1. Накой друг пробвал ли е този метод на лечение и какви са резултатите?
    2. След колко време се очаква да протече отново?

    Поздрави
    Георги
    Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

  • #2
    От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

    Случва се да попадне нещо твърдо и да се заклещи в семеринга. И фотографска лента става и плака от рентген също. Сложи неопренови или силиконови протектори.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

    Коментар


    • #3
      От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

      За поява на теч има няколко прични - повреден семеринг, надрана (наранена) работна повърхност на кола, твърдо тяло попаднало м/у работната повърхност (ръб) на семеринга и кола, или комбинация от тези причини (примерно наранена работна повърхност на кола, която е довела до прокъсване на семеринга и т.н). По начина описан в първи пост, евентуално може да се реши проблема ако се касае за попаданало боклуче, прах и т.н, но за мен не е решение, семеринга не е толкова скъп за да се прибягва до такива съмнителни "ремонти", а и не е ясно колко масло вече е изтекло от повредената страна. С две думи при теч, най добре е да се смени семеринга и прахоуловителя в комплект, естествено ако работната повърхност на кола е зрдава. Освн това на определен пробег, е хубаво да се сменят и водещите втулки. Всякакъв друг подход би могъл да донесе повече неприятности и/или по-скъп ремонт.
      Последно редактирано от Don Vito; 11-04-12, 14:56.
      Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
      Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

      Коментар


      • #4
        От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

        Благодаря за съветите. Както изглеждат нещата, тези семеринги ще трябва да си ги сменям сам. BMW севриза реже глави с цените, а градския монтьор е зает с поръчки за два месеца напред. Аз пък нямам тук достатъчно инструменти, нито гараж, ама ще измисля все нещо.
        За сега минах към 200 км след гореописаната процедура - не се забелязват течове. Видимата част от повърхността на вътрешната тръба не изглежда да е наранена, доколкото можах да видя. За сега гледам клипчета в Youtube и чета указанията във форума на the Chain Gang (faq.f650.com). В кратката процедура на Cnain Gang не пише да се източва маслото. Чудя се дали са го пропуснали или наистина няма нужда. Не мисля, че е изтекло значимо количесво масло. Аз го забелязах скоро, след като се беше появило омазняването и не съм го карал с течащ семеринг. Та за сега се подготвям теоретично и приемам всякакви съвети.
        Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

        Коментар


        • #5
          От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

          Общо взето,нее нищо сложно подходящ шестограм и набор от ключове.Сваляй коловете,не ти трябва гараж ,само нещо да подпреш мотора,може и някой пън..За маслото ни намери мануал и виж колко милилитра се наливат,но най-добре е да видиш и разстоянието колко го дават,става по-точно.Огледай си пак коловете,много често се члучва да има цънки по сания кол,предизвикани от камъчета или най вече,от набитите насекоми по коловете който малко хора си играят да чистят и мият и с времето корозират и нараняват ствола на кола.Действай смело,ако са ти добри симерините и не са напукани,свали ватрешната прижина ,развий я и отрежи едно парченце ,после пак я завий (по този начин я правиш по къса и съответно по-натегната) в повече от случайте се оправя и кара доста.Ако ли не взимаш нови с прахообирателите не са скъпи предполагам 20-на паунда са в Англия.Поздрави и да ъпдейтваш темата,успех

          Коментар


          • #6
            От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

            За сега монтирах неопренови протектори.
            Доста мръсотия събират , но се залепят с "велкро" и могат лесно да се свалят и да се перат.

            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

            Коментар


            • #7
              От: Поправяне на протекло маслено уплътнение

              ако след почистването теча е спрял ,не се занимавай повече Така или иначе все някога ще трябва да сервизираш предницата - тогава подмени всичко...
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X