Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кранче за бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кранче за бензин

    Става въпрос за АТВ-то на младши.
    Бензина директно от резервоарчето през филтър влиза в карбуратора.
    Искам принудиделно да спирам бензина.
    Търся малко/миниатюрно кранче, което да се държи директно на маркучето към карбуратора.
    Какво ще ми предложите?
    Също така и какво маркуче да изполвам, защото ще ми трябва допълнителна дължина.
    Колкото повече толкова повече sigpic

  • #2
    От: Кранче за бензин

    Аз лично за маркуч отскачам до автоморгата и взимам от бензиновата система на ниакоя тарга поне сам сигорен че става за бензин за кранче освен от някой мотор да приспосубяваш.
    HONDA DOMINATOR 650
    ОРЕЛ ASTRA
    РСПБЗН-Приморско

    Коментар


    • #3
      От: Кранче за бензин

      Малий! Срахъ бъ бате, как гу написъ туйту?

      Колко милиметра е маркуча? Имах тука някви всякакви. Май имаше и с винкелче, да се закрепва за тенекиите, че иначе може да скъса нещо.

      Коментар


      • #4
        От: Кранче за бензин

        Стефане ще се радвам, ако може да се намери нещо по въпроса при теб. Относно маркучето в момента малко ми е трудно да кажа, но мисля, че е с диаметър до 5мм
        Колкото повече толкова повече sigpic

        Коментар


        • #5
          От: Кранче за бензин

          Ммм ... До 5 мм не съм сигурен че имам с уши ... Просто кранчета има, а дали са правилните - трябва да се гледа.

          Коментар


          • #6
            От: Кранче за бензин

            Ако има къде да го сместиш и имаш в тази машина 12 волта - клапан от АГУ ти решава доста въпроси.

            Коментар


            • #7
              От: Кранче за бензин

              Какво ли не прави човек само и само да не си оправи поплавъка на карбуратора..
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: Кранче за бензин

                Какво ли не приказва човек, само за да не се съгласи, че поплавъкът на карбуратора има друга функция, макар и също така нужна.

                Коментар


                • #9
                  От: Кранче за бензин

                  Ясене, поплавъците на несоциалистическите машини съвсем ефективно затварят притока на бензин. От 30 г. карам мотоциклет и никога не съм затварял кранчетата, освен на ИЖ, Балкан и т.н. извращения. Питай моторджиите дали някой изобщо ги затваря.
                  Затварял съм понякога само на кросовия мотор, понеже често се случва да поляга (няма стойка)
                  Моторът ми седи понякога седмица, без да се пипа и кранчетата са си отворени. Защо ли отдолу няма локва, не е задавен, пък и бензинът си е в резервоара? Слава Богу, не всяка техника на света е съветска или гедерейска.
                  Ако не вярваш, може да се убедиш лично и нагледно.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кранче за бензин

                    Аз пък, колкото и да се оглеждам, все кранчета виждам, на всякаква техника с резервоар над двигателя. Как пък не се сетиха тия производители елементарна икономия да направят?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кранче за бензин

                      Вярно, че на японска машина и аз никога не съм затварял кранчето на бензина без значение, къде и за колко време ще оставям мотора. Единствено, когато трябва съм го завъртал на резерва, като гледам след зареждането после да не го забравя така...
                      Колкото до маркучите продават се с всякакви размери и дължини. Естествено трябва да се подбере маслоустойчив маркуч в случая за да не го разяде бензина. Ще са необходими и две скоби за маркучи със съответният размер, за затягане на маркуча към щуцерите на кранчето и на резервоара.
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кранче за бензин

                        Кранчетата са безусловно необходими, но предимно за сервизиране на машината. За да свалиш свещите на много мотоциклети се сваля резервоарът. За да стигнеш до карбураторите също. Ще е криво, ако нямаш възможност да спреш бензина, нали?
                        При нормална експлоатация на нормална машина не се налага да спираш горивото. На някои мотоциклети то дори е на супернеудобно място.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кранче за бензин

                          ми да кажа защо ми трябва това кранче

                          АТВ-то не се кара всеки ден, примерно през седмица. Като резултат се получава следния ефект. Когато стои дълго време (една седмица да кажем), карбуратора си седи пълен. НО в момента когато запаля АТВ-то и изгори бензина в карба, поплавъка слиза надолу, НО иглата си остава. УШ няма нещо което да я спира да падне, но на практика си остава в горно (запушено състояние). Оправянето е с разглобяване и продухване...

                          Та в тоя ред на мисли, едно кранче с едно маркуче ще ми реши проблема...

                          Къде да ходя да търся устойчиво на масло и бензин маркуче и такова кранче, нямам си на идея къде се продават.
                          Относно диаметъра почти съм сигурен, че е горе долу като диаметъра на маркуче за система.
                          Колкото повече толкова повече sigpic

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кранче за бензин

                            Това няма да ти реши проблема. След като иглата задържа в затворено положение има някаква причина.
                            В общия случай за подобно задържане не се налага разглобяване. Достатъчно леко почукване по карбуратора с нещо меко - да речем дръжка на отвертка.
                            Ако идеята ти е да спреш бензина и да чакаш да изгори този от карбуратора и така да съхраняваш машината съм почти сигурен, че скоро ще имаш обратния проблем - иглата ще спре да затваря.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кранче за бензин

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Кранчетата са безусловно необходими, но предимно за сервизиране на машината. За да свалиш свещите на много мотоциклети се сваля резервоарът. За да стигнеш до карбураторите също. Ще е криво, ако нямаш възможност да спреш бензина, нали?
                              При нормална експлоатация на нормална машина не се налага да спираш горивото. На някои мотоциклети то дори е на супернеудобно място.
                              Съгласен съм!Единпат си оставих мотора Хонда доминатор 650 за две седмици със спряно кранче и после когато го запалих и по време на каране от долу течеше през марку4а до степенката ,незнам от какво се получи но повече кранче не спирам всеедно на колата си да спираш горивото.
                              HONDA DOMINATOR 650
                              ОРЕЛ ASTRA
                              РСПБЗН-Приморско

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X