Утре е откриването на сезона. По тоя случай:
--------
За всичко е виновен ония лигльо с черното BMW-Begachka Tuning.
Ония, дето се целуваше с приятеля си (инфо от Facebook-а му) докато взимаше завойте на Петрохан с дрифтинг. Е, на един от завойте ни целуна и нас. Беше грубо - дори не се представи преди това…
Но това е тема на друга тема… копеленцето мръсно!
На първата снимка се вижда в коя част на платното е удара:



В такъв момент на човек му е само до бумаги...




25 Юли 2010,
BMW Motorrad vs. BMW Begachka Tuning – 1:0
След като докторът от линейката ни увери, че сме ОК, препоръча жена ми да се изследва в Пирогов за кръв в бъбреците и ни разпита за екипировката, качихме мотора на буса на Томо и с Пламен и жена ми тръгнахме към София и прибрахме мотора в гаража.
Не исках да го виждам поне седмица… копеленцето мръсно!
Няколко дни по-късно беше време да погледна нещата в очите. Последва първи оглед с ония-шибани-застрахователи, после разглобяване и втори оглед с ония-шибани-застрахователи.
Ирония на съдбата:

Щетите бяха следните:
- Ролбари - всичките - те бяха поели поне 90% от удара – свалянето не беше лесно:
Тук показвам колко се е сгънал:
От дясната страна:
- Козметични щети по цялата предница - колове, шарнир, пластмаси, резервоар, и т.н.;
- Капака на лявата глава на цилиндъра - това беше очеизвадно, но трябваше да се види колко надълбоко ще се бърка;

- Една клема от ел. инсталацията просто беше изхвръкнала някъде;
- Предното захващане на седалката също беше изкъртено;
- Козметични неща по дясната страна:
и по шарнира на телелевъра:
- Главата също беше за смяна, но поне навътре всичко беше ОК; Mоже да се възстанови, но не ми се иска да правя компромиси с мотор, които мисля да е с мен дълго, особено пък с двигателя:
- Централната стойка беше изкривена;
- Лула-бобина;
- Пластмасов предпазител на капака на главата;
- Предпазна тава;
- Знайни и незнайни болтчета, шайби, уплътнения, гарнитури, скоби, о-пръстени и др. … копеленцето мръсно!

След метър разкритие сме готови да бръкнем на дълбоко:
След махането на главно предаване, кардан, скорости и съединител, всичко по тях беше ОК. Всички точки на монтаж на двигател към рама, скорости към рама и т.н. бяха наред - стреса не се беше предал до тях.
Последва изчакването на парите от ония-шибани-застрахователи.
Понеже още не знаех дали от това ще стане мотор някога, реших да поръчам само частите, които ми трябват за да го вкарам в движение. Козметичните неща и защитите по-натам. Евентуално.
Ето и новите части.
Новата глава пристигна с монтирани легла и водачи на клапаните, но всичко трябва да се провери. 'Баси немците - всичко е до стотна от милиметъра.

Главата беше дадена на специалист да се напаснат клапаните. Честита Баба Марта! Всичко е готово и мен ме чака. Имам 4 дни празници да го събера. По старата глава още имаше стъкла от фаровете на Beagachka. Копеленцето мръсно!
Новата глава готова:

Двигателя е затворен. Ник’ви засечки. Fuck yeah!
Шлиците на съединителя. Понеже не смятам скоро да бъркам тук отново (съединителя ми е 6.5 мм; нов е на 6.8мм; сменя се на под 4.5 мм) омазах обилно без да прекалявам:
Същото на изходящия вал на скоростите:
След монтирането на главно предаване, колело + спирачка и заден амортисьор, вече започна да прилича на моя мотор. Тук е без резервоар, седалка и ауспуси:



Тук вече сме готови. Запали без проблеми след като се помъчихме малко с алармата. После ще пусна клип:


Не мога да не спомена брат ми, баща ми, Иво Марков, Ники Кисимов, Сев, Събин, Димо и Фильо, без които това щеше да си остане един, най-вероятно, вечен проект. Както и една анонимна ангел-спасителка, която водеше всичките битки с ония-шибани-застрахователи.
Материали - 27лв.
Части - 47лв.
Документи - 80лв.
Инструменти -160лв.
Да съживиш любимия си мотор - Priceless!
--------
За всичко е виновен ония лигльо с черното BMW-Begachka Tuning.
Ония, дето се целуваше с приятеля си (инфо от Facebook-а му) докато взимаше завойте на Петрохан с дрифтинг. Е, на един от завойте ни целуна и нас. Беше грубо - дори не се представи преди това…
Но това е тема на друга тема… копеленцето мръсно!
На първата снимка се вижда в коя част на платното е удара:



В такъв момент на човек му е само до бумаги...




25 Юли 2010,
BMW Motorrad vs. BMW Begachka Tuning – 1:0
След като докторът от линейката ни увери, че сме ОК, препоръча жена ми да се изследва в Пирогов за кръв в бъбреците и ни разпита за екипировката, качихме мотора на буса на Томо и с Пламен и жена ми тръгнахме към София и прибрахме мотора в гаража.
Не исках да го виждам поне седмица… копеленцето мръсно!
Няколко дни по-късно беше време да погледна нещата в очите. Последва първи оглед с ония-шибани-застрахователи, после разглобяване и втори оглед с ония-шибани-застрахователи.
Ирония на съдбата:
Щетите бяха следните:
- Ролбари - всичките - те бяха поели поне 90% от удара – свалянето не беше лесно:
Тук показвам колко се е сгънал:
От дясната страна:
- Козметични щети по цялата предница - колове, шарнир, пластмаси, резервоар, и т.н.;
- Капака на лявата глава на цилиндъра - това беше очеизвадно, но трябваше да се види колко надълбоко ще се бърка;
- Една клема от ел. инсталацията просто беше изхвръкнала някъде;
- Предното захващане на седалката също беше изкъртено;
- Козметични неща по дясната страна:
и по шарнира на телелевъра:
- Главата също беше за смяна, но поне навътре всичко беше ОК; Mоже да се възстанови, но не ми се иска да правя компромиси с мотор, които мисля да е с мен дълго, особено пък с двигателя:
- Централната стойка беше изкривена;
- Лула-бобина;
- Пластмасов предпазител на капака на главата;
- Предпазна тава;
- Знайни и незнайни болтчета, шайби, уплътнения, гарнитури, скоби, о-пръстени и др. … копеленцето мръсно!
След метър разкритие сме готови да бръкнем на дълбоко:
След махането на главно предаване, кардан, скорости и съединител, всичко по тях беше ОК. Всички точки на монтаж на двигател към рама, скорости към рама и т.н. бяха наред - стреса не се беше предал до тях.
Последва изчакването на парите от ония-шибани-застрахователи.
Понеже още не знаех дали от това ще стане мотор някога, реших да поръчам само частите, които ми трябват за да го вкарам в движение. Козметичните неща и защитите по-натам. Евентуално.
Ето и новите части.
Новата глава пристигна с монтирани легла и водачи на клапаните, но всичко трябва да се провери. 'Баси немците - всичко е до стотна от милиметъра.
Главата беше дадена на специалист да се напаснат клапаните. Честита Баба Марта! Всичко е готово и мен ме чака. Имам 4 дни празници да го събера. По старата глава още имаше стъкла от фаровете на Beagachka. Копеленцето мръсно!
Новата глава готова:
Двигателя е затворен. Ник’ви засечки. Fuck yeah!
Шлиците на съединителя. Понеже не смятам скоро да бъркам тук отново (съединителя ми е 6.5 мм; нов е на 6.8мм; сменя се на под 4.5 мм) омазах обилно без да прекалявам:
Същото на изходящия вал на скоростите:
След монтирането на главно предаване, колело + спирачка и заден амортисьор, вече започна да прилича на моя мотор. Тук е без резервоар, седалка и ауспуси:
Тук вече сме готови. Запали без проблеми след като се помъчихме малко с алармата. После ще пусна клип:
Не мога да не спомена брат ми, баща ми, Иво Марков, Ники Кисимов, Сев, Събин, Димо и Фильо, без които това щеше да си остане един, най-вероятно, вечен проект. Както и една анонимна ангел-спасителка, която водеше всичките битки с ония-шибани-застрахователи.
Материали - 27лв.
Части - 47лв.
Документи - 80лв.
Инструменти -160лв.
Да съживиш любимия си мотор - Priceless!
Коментар