Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

    Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
    Всеки път се смея, като те чета А електрожени има навсякъде по света и човек може да не го носи. Пък и ако я бях изхвърлил, това нямаше да спре мотора от движение. Виж дилъри на КТМ обикновено няма, когато ти зтрябват ...

    Динамика казваш
    3 комплекта дискове за 5000км, на 25 000км - бензинова помпа Е това е динамика




    Аааа, не. Аз тук не пипам. Раздела си има модератор ...
    Еми те дилъри на КТМ не са и необходими....повечето неща сам човек може да подмени...,а иначе в Африка например дилърите на КТМ бяха осезаемо повече...можеш да питаш Бойко в една Турция например,колко са гъвкави БМВ-дилърите,та какво ли остава за останалия свят

    Къде видя 3 комплекта дискове?!...,ако е така както твърдиш си мисля,че това е доста добър атестат за ДИНАМИКА!!!...не мислиш ли ?


    Та ти не знаеш ли....Форума си има и Супер Димо ?
    търся си подписа....

    Коментар


    • #47
      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

      Мони, няма да е лошо да напишеш защо моторът ти умря в Кейптаун. Доколкото и от летище София до Пазарджик не отиде на ход, ще е полезно, както за темата, така и за феновете на големи КТМ ендура.
      А това, за което КТМ наистина заслужава поздравления е поддръжката им в България и конкретно дилъра в Пазарджик. Нито една марка мотоциклети не могат да се похвалят у нас с подобен сервиз и обслужване за съжаление.

      Първоначално публикуван от Мони Преглед на мнение
      Къде видя 3 комплекта дискове?!...,ако е така както твърдиш си мисля,че това е доста добър атестат за ДИНАМИКА!!!...не мислиш ли ?
      Не, не мисля. По-нагоре в тази тема Събин е написал защо са сменени. Става дума за мърлявщина. Запушен жигльор, на за динамика

      П.П.
      А в темата пишем двама "супер", но това с нищо не променя факта, че си модератор на този раздел ...Та моля, моля. Твоята "работа" си е ... твоя
      ______2
      Е = MZ

      Коментар


      • #48
        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

        Аххх тиии Димоооо, как четеш между редовете! На 25000хиляди съм писъл за Водната помпа, и това е на старите модели както се оказа и то в най-лошия случай (горско каране). Мони е изкарал 60000+ с неговата без проблем. Толкова е изкарал и пича дето прави околосветско с жена си (http://www.the-great-adventure.fr/wo..._id=14&lang=en)

        Тази тема е за мотори, ако ще се базикате на тема модеражия ще ви изтрия и двамата

        КТМ са сложили този жиглиор защото КТМ е састезателен мотор! Този жигльор се сменя с по-голям ако се предполага по сериозно ползване на съединителя примерно Дакар. За BMW съединителя (който е като на кола - еднодисков) няма и да отварям уста, защото той се пали за миг! Абе Димо, защо се самонаиграваш да се бъзикаш с неща дето на БМВ-то са по зле измислени. Бъзикай се с реалните плюсове на GS-а, примерно как си засминал един с КТМ докато си сменя или смазва веригата

        Коментар


        • #49
          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

          Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
          Мони, няма да е лошо да напишеш защо моторът ти умря в Кейптаун. Доколкото и от летище София до Пазарджик не отиде на ход, ще е полезно, както за темата, така и за феновете на големи КТМ ендура.
          А това, за което КТМ наистина заслужава поздравления е поддръжката им в България и конкретно дилъра в Пазарджик. Нито една марка мотоциклети не могат да се похвалят у нас с подобен сервиз и обслужване за съжаление.



          Не, не мисля. По-нагоре в тази тема Събин е написал защо са сменени. Става дума за мърлявщина. Запушен жигльор, на за динамика

          П.П.
          А в темата пишем двама "супер", но това с нищо не променя факта, че си модератор на този раздел ...Та моля, моля. Твоята "работа" си е ... твоя
          Еми то си е описано в пътеписа(само че не умря,а се разболя хахаха...),а също така и в настоящата тема ...малко по-горе....върни се и прочети,дори съм споменал съвсем точно на кокло хиляди км се е случило...и защо не сме отстранили причината....хахаха

          Събин си пише това за което е създаден този мотор....а именно RACING.Ти беше на мнение,че ТИ спамиш темата с някакви си БМВ-та,аз не съм намерил нищо нередно......та какво по-хубаво от това да се види нагледно,че КТМ е Мотоциклет ,а не автомобил(с два цирея) на две гуми.....така,че заемай се със задачката и чети внимателно за най-готиния мотор...така де КТМ...
          Последно редактирано от Мони; 05-01-11, 12:33. Причина: допълнение
          търся си подписа....

          Коментар


          • #50
            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

            Интересно винаги когато застуди се започват подобни спорове

            Коментар


            • #51
              От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

              В спора се ражда истината.

              Доста интересна тема се очертава.До сега личния ми фаворит си беше бмв 800 гс-а и не обръщах внимание на големите КТМи, но нещата май взеха да се променят.
              Иван Маринов
              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
              ЕНДУРО ВАРНА

              Коментар


              • #52
                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                За по-сериозен маршрут с повече офроуд мисля, че този е по-подходящ от големия. Малко над 160 кила тежи с 28 литра резервоар и е 49 коня. Има и кик стартер, и електрически.
                Последно редактирано от giorgio; 05-01-11, 16:32.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #53
                  От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                  Сигурно щото вече не го произвеждат.

                  Коментар


                  • #54
                    От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                    А и друго си казват двата цилиндъра.Пък и колко да е сериозен маршрута?Ако е твърде далеч не си струва да се бъхти човек с 640-ката при наличието на други също не лоши двуцилиндрови ендура.
                    Иван Маринов
                    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                    ЕНДУРО ВАРНА

                    Коментар


                    • #55
                      От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                      За по-сериозен маршрут с повече офроуд мисля, че този е по-подходящ от големия. Малко над 160 кила тежи с 28 литра резервоар и е 49 коня. Има и кик стартер, и електрически. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...trave%2008.htm За него обаче никой не споменава!?!?
                      Владич,информация за този мотор можеш да намериш тук :
                      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=89511

                      barni7 си е представил мотора съвсем подобаващо

                      Поздрави,
                      търся си подписа....

                      Коментар


                      • #56
                        От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                        Аз съм затрупан с работа и едвам смогвам да следя темите за KTM Adventure 950 / 990 и Dakar. Затова само искам да благодаря на Събин за това, че даде живот на тези теми, с полезна информация.

                        Може би трябва да се обедини тази тема с темата KTM 990 Adventure 2006-2009 тъй като промените не са големи (или поне да има линк във всяка тема към другите).

                        Коментар


                        • #57
                          От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                          Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                          Аз друго да те питам. Какво е налягането на маслото и ти сам ли ги стегна тези накрайници на маркуча? Щото правих едни маркучи веднъж (за ниско налягане) и ги стягахме със специална преса, но след сто км. изгърмяха. Не маркучите, а връзките. В твоя случай е добре, че пробката си е там и можеш да я върнеш винаги, стига да имаш и масло А мястото на пробката е пълно безумие.
                          Димо, моята сглобка може да се ползва за огромно налягане, предполагам за над 100 бара. Там обаче няма никакво налягане.

                          Коментар


                          • #58
                            От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                            Този дето съм пуснал аз е от 2008 година. Момчето е представило подобен модел, но от 1998 год. За 10 години КТМ нищо ли не са барнали по този модел? Ако е така се налагат определени изводи, и то в полза на модела.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #59
                              Монтаж на Тouratech-ката тава и приставката за инструменти.

                              Още при свалянето на старата тава забелязах места където са се търкали кабели. Тези от вас с оригинални тави не е зле да си вдигнете нагоре кабелите които се търкат по тавата с по една свинска опашка за да не опират.




                              Туратек тавата идва с 4 шайби и една планка за преместване на силовия плюс контактор.



                              Тампоните се свалят от старата тава и заедно с шайбите се монтират на новата. Важно е да се поставят шайбите от правилните им страни.




                              Целта на планката е стърчащият на вънка плюсов контактор да се ориентира нагоре.



                              Монтажа на Тouratech тавата се оказа не съвсем безпроблемен. Не знам за кой модел точно са я правили тази тава, но на моя му опираха бушоните от дясно. Изкривих ги напред за да станат успоредно по тавата и това подобри малко нещата но не достатъчно. На снимката се вижда и как седи силовия плюс нагоре след монтажа на планката.





                              Бушоните опираха съвсем малко, но имайки предвид, че тавата е на тампони и вибрациите по време на работа това не ме устройваше.

                              Свалих планката за да я модифицирам. Зад бушоните имаше достатъчно място, така че позволяваше да я скъся малко.



                              Отрязахме с Юлката 5мм и той я завари обратно.



                              Пак се наложи да изкривя планката напред и нещата заспаха.



                              Ако някой прави тази модификация, най-добре да скъси планката със 7-8мм

                              Ето колко тежи добавката за инстументи:


                              Монтира се отпред на тавата с 4 болта. Всичко пасва перфектно.


                              Ето как изглежда на мотора:
                              Последно редактирано от sabin; 05-01-11, 22:08.

                              Коментар


                              • #60
                                От: KTM Adventure 990 (2009) подобрения и поддръжка

                                Сибине, съдейки по снимките, което е доста относително, то тавата е направена от стоманен лист, с дебелина около 3 мм. Прав ли съм? Ако да, то колко тежи?
                                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X