От: Магадан 2011
Минал е Канск - Тулун. В Тулун се е повредил модулът за запалването на моторът му и не е искал да запали. Дъг обаче е имал резервен модул, сменил го е и сега пътува към Ангарск и Иркутск. Тулун - Иркутск е 388 км и най-вероятно довечера ще е в Иркутск.
По-рано по този път е имало доста черни участъци само с макадам. Според последни данни вече е само асфалт по този път, но когато споменах това на едни руснаци, те се засмяха и казаха да не вярвам на всичко, което официално се съобщава.
Минал е Канск - Тулун. В Тулун се е повредил модулът за запалването на моторът му и не е искал да запали. Дъг обаче е имал резервен модул, сменил го е и сега пътува към Ангарск и Иркутск. Тулун - Иркутск е 388 км и най-вероятно довечера ще е в Иркутск.
По-рано по този път е имало доста черни участъци само с макадам. Според последни данни вече е само асфалт по този път, но когато споменах това на едни руснаци, те се засмяха и казаха да не вярвам на всичко, което официално се съобщава.
Но когато е свил към Тинда вече е започнал офроуда. Не знаех, че за да стигна пътя на костите, трябва да мина по пътя на камъните- пише в АДВ-райдър....
Все едно, че кара по асфалт...
Коментар