Гледам във Варна се продава един Ижак с кош в сравнително добро състояние. Чудя се дали да не го взема и да си направя коша за Африката. Сигурно ще е много яко, само дето няма как да стане задвижване и на третото колело.Не би трябвало да е много сложно връзването на коша за мотора.
Гледам във Варна се продава един Ижак с кош в сравнително добро състояние. Чудя се дали да не го взема и да си направя коша за Африката. Сигурно ще е много яко, само дето няма как да стане задвижване и на третото колело.Не би трябвало да е много сложно връзването на коша за мотора.
Според мене пък е доста сложно връзването на коша! Нали няма да искаш да ти дърпа наляво надясно!
"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
С кош няма как да избегнеш "дърпането". Но със спазена сходимост го намаляваш. И въпреки всичко, има обратни удари, ако се ползва извън пътя. Колкото по тежък мотор, толкова по голямо кормило, за да го вкараш в пътя. Инак връзването в случая ще е пригаждане и зависи от мотора и коша от какво ще е. Коша на Ижока е лек, а това е проблем с по тежки мотори. Малко по-рязко в дясно и коша е във въздуха. Имаше тема за кошове, по добре там да се разискват тези неща. Товари доста и предницата.
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
С кош няма как да избегнеш "дърпането". Но със спазена сходимост го намаляваш. И въпреки всичко, има обратни удари, ако се ползва извън пътя. Колкото по тежък мотор, толкова по голямо кормило, за да го вкараш в пътя. Инак връзването в случая ще е пригаждане и зависи от мотора и коша от какво ще е. Коша на Ижока е лек, а това е проблем с по тежки мотори. Малко по-рязко в дясно и коша е във въздуха. Имаше тема за кошове, по добре там да се разискват тези неща. Товари доста и предницата.
Като говориш за тия кошове се сетих е те как точно ги върши едни такива работи един поляк! Линка е за тема в руски сайт,там ще видите с какво нещо е тръгнал да прави това негово пътешествие,по някое време в Русия му сложиха на пича и кош(щото той така искаше),въпреки малката кубатура а и вече доста и без това натоварен мотор: http://sinus.vl.ru/forum/showthread.php?t=31375 ! Луда работа отвсякъде,ама пича си продължава КРУГОСВЕТКАТА!Ама там някъде из темата който му се търси може и да види нещо по въпроса за допълнителния монтаж на каляската,все може да се намери някое зрънце полезна информация!Щото е от нещо друго,а е сложена на нещо което пък въобще не го виждам с каляска!Ама до тоя момент!Информативно само,мотора е 300 кубиков китаец!Ама тия са си шашави!
Явно двуколесните китайчета не са чак толко зле, каквато слава им се носи в предубедените "общества". Инак, относно коша, карането по асфалтирани пътища е лесно. Горе съм писал някакви работи, ама те по скоро имат връзка с управлението по пътища без такова покритие.
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Там във темата има линкове разни,та в едното от тези видеа има кадри точно такива-с едни кошове по едни черни пътища,през едни реки,има и лебедки!Яко е,хората си правят кефа на макс!!!
Коментар