Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интересни клипчета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Интересни клипчета

    Само началото му гледах. Какво да гледам на рекламни клипове на КТМ?
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • От: Интересни клипчета

      Ето тук има всичко за мотора , маслото , тунинга , и подходящо видео за Владича.

      http://www.brake-magazine.com/spotli...s-ktm-500-exc/
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • От: Интересни клипчета

        Супер е мотора! Таман навиеш масуря и спираш да сменяш масло.Време за почивка. За дълги дестинации трябва само една торба, пълна с масла и филтри, както и не на последно място, ако се случи да се кара по шосе- хапчета за приапизъм ... или да се предвидят допълниителни разходи за лечение.
        Последно редактирано от gnomerhone; 03-05-17, 12:21. Причина: допълнителни разходи
        Gnome Rhone AX2 800 1938
        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
        Husqvarna Te 510 1989
        Argvmentvm ad novitatem

        Коментар


        • От: Интересни клипчета

          Да. Това филмче беше по-кратко. През 1200-1500 км са сменяли масло и филтър. Направо са им ебали майката на тези мотори... Мисля, че маслото на тези мотори им се сменя през 10-15 моточаса, ако е 600 милилитра в двигателя и то специално рейсингово масло 10-60. Ако маслото в двигателя е 1200 милилитра, като на 450 ЕХС, може да се сменя и през 20-25 моточаса. Ресурса на тези двигатели е максимум 25-30 000 км и след това задължително ремонт. Най-малко смяна на сегментите. Направо без пари... Освен това амортисьорите на тези мотори са изчислени за тегло на водача до 90 кг и НЯМА ПРЕДВИДЕНО ДА НОСИ ОЩЕ КИЛОГРАМИ, И ЗА БАГАЖ. Така че, ако ти си по-тежък, или ще качваш багаж на мотора, то задължително трябва да смениш амортисьорите за общото тегло, което ще возиш. Изобщо весела работа са тези мотори. Основният им резервоар е за 100-130 км, така че по-голям резервоар също е задължително. Голям кеф, само да имаш пари за хвърляне. На такива мотори ние им викаме "самоеди", защото с всеки мото час сами се изяждат отвътре.
          Изкефи ме, че са карали с гуми Митас Е 09, а не с Мишлен дезърт примерно. Поне тук са минали по-тънко, макар че КТМ е спонсорирал цялата работа, а тия дето карат едва ли са плащали нещо. С такова чудо на мен пари да ми дават не бих тръгнал да пътешествам, но свят голям, хора всякакви, пък като плаща и друг...
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • От: Интересни клипчета

            Владич уважавам те, обаче винаги гледаш на нещата от твоята камбанарийка. Няма да забравя как след 2км. черен път спира на чешма, за да измиеш прахта по Африката ти, точно поради подобни причини няма да разбереш хора обичащи да пътуват сред дивото. Макар и от време на време да даваш за пример Сибирски екстрим, а те не е като да пътуват сред дивото и леко. Има достатъчно тунинг за всяка специфична нужда-трябва ти повече гориво-голям резервоар+подопашен резервоар. Трябва ти дълъг преход-разширител с охладител за двигателното масло, може да увеличи до 2400мл. и прехода да стигне над 6000км. между смените. Да не говорим, че като видиш леко ендуро еле пък КТМ и започваш да говориш за "скъпото рейсингово масло" честн оне знам какво толкова те притеснява дали ще дадеш 20 или 25лв. за литър масло, освен това аз дали КТМ или не винаги слагам от по-скъпото. Това за теглото също си в огромна грешка. Тези мотори са предвидени за доста по-леки ездачи, но пружините са им прогресивни(в повечето случаи), да не говорим че са предвидени да понасят доста по-голямо тегло от това което ти си представяш като статично, нали си представяш като скочиш на големият трапец с мотор 110кг и ездач 80-90 с 70-80км колко килограма приземяват, не са 200 със сигурност. Така че при нормално каране с две меки дисаги окачването няма да усети разликата. Освен това тези препоръчителни смени и обслужвания са при много натоварено каране, близко до състезателно(макар и КТМ да си рекламират моторите RTR-ready to race, мисля че никой не се заблуждава че със стоков мотор може да отиде на нещо повече от местен шампионат) при "нормално" каране не може да се натовари по никакъв начин този мотор. Масово у нас бутала се сменят на над 250 часа, при препоръчителни(пак след оценка на състоянието) 100часа. 100 часа при 100км са 10 000км! Както знаем кеф цена няма!

            Коментар


            • От: Интересни клипчета

              Аз калта я мразя... А иначе нещо да съм излъгъл за самоедите?... То всичко може да се направи и смени, ама трябва да се запитаме има ли смисъл от подобни упражнения и разходи, и до колко?
              Мой приятел който има КТМ 450 ЕХС си го кара по горите и много му се кефи, но така и не можа да преглътне тези непрекъснати смени на маслото, и ми вика "Абе аз това масло дето го точа от КТМ-а не го хвърлям, а го сипвам на колата и на скутера, и то продължава да си работи без грешка в тези машини"... Скутера му е Кимко 250, а колата Фоксваген Голф 2.
              Факт е, че точно тези КТМ-и са специализирани машини, които не са правени и мислени за пътешествия, а за други цели. А че могат да се преправят, могат, стига да имаш излишни пари и мерак.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • От: Интересни клипчета

                https://www.youtube.com/watch?v=MyTm--KWHLA Ето така се правят нещата, който иска да пътешества, като го съчетава пътешествието с каране до недостъпни места и всякакъв тежък офроуд. Всичко е въпрос на пари и възможности, защото така направен този мотор със сигурност струва поне двойно повече от стандартният модел. Това вече си е истински мотор за всякакви пътешествия, а не е самоед.
                В същност само една забележка имам към този мотор. Допълнителните фарове, които са монтирани светят много добре, но тогава предните мигачи, изобщо не се виждат, когато работят. Но това е дреболия в сравнение с всичко останало.
                Последно редактирано от ВладиЧ; 12-05-17, 16:44.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • От: Интересни клипчета

                  А пък ето така се кара BMW.

                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • От: Интересни клипчета

                    Изкефих са с това HP2 и тоя германец.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • От: Интересни клипчета

                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Интересни клипчета

                        Да вдигнем оборотите

                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • От: Интересни клипчета

                          как се състезават за 1000 мили?!?
                          https://www.youtube.com/watch?v=YYaQLS-7ejU

                          Коментар


                          • От: Интересни клипчета

                            грешка
                            Последно редактирано от mutragen; 31-05-17, 01:00.
                            HONDA NC700X '13
                            HONDA Wave 110i '13

                            Коментар


                            • От: Интересни клипчета

                              дали пък не стават нещата много хай-тек? https://www.youtube.com/watch?v=BXXlodI9gO0

                              Коментар


                              • От: Интересни клипчета

                                Ей,тези пичове се забавляват
                                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                                0899187766

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X