Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тук да се похваля

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: На гости на ЗМЕЯ

    Аааа, Джорджо, и ти ли бре! Аде добре дошЕл у клубО! Да ти е честита моторетката и много кефене ти пожелавам. Да разучиш трасетата около Сл. бряг сега през студения сезон, че да се кефим заедно на пролет.
    И я стига с тея Сузита, то и Ямахи с копчета има.

    Коментар


    • #17
      До: Да се похваля...

      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
      Хайде и аз в кюпа...
      Пробвах, хареса ми... разбрах какво се опитват да кажат Бойко и Змея, по-горе и... подписът ми набъбна...
      giorgio, ти пък как си купи Transalp, като никога не си се качвал на такъв мотор (или пък и преди го имаше него в подписа?!?) Да разбирам ли че си узаконил отколешната придобивка?


      А за леката кавалерия, честито! Да споделиш впечатления.
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • #18
        До: Тук да се похваля

        Иля, регистрирах и Сузукито... няма как, живея насред града... Вярно, на 200 метра от КАТ изключих двигателя и стигнах по инерция, а после го бутах, докато изляза... с този "Ремус" отзад, щях да видя номер през крив макарон...

        Мони, въпреки екипировката, пак боли... земята твърда, че и ме удря... разказите по-нататък, когато започне да ме боли по-малко...
        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

        Коментар


        • #19
          До: Тук да се похваля

          Топла топла чак пари , след дълго чакане вече е в ръцете ми , новата ми каска жалко че е така кофти времето и не мога да изляза да покарам с нея но ......... и тва ще стане живот и здраве !!!
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Тук да се похваля

            Честито!
            Колкото и да е здрава, по-добре да не ти се налага да разбираш!

            Остава да изстине (каската) и да пишеш как се усеща при реални условия.
            (Което отваря темата за специалната тема за екипировка при експедиционните машини и ездачи...)

            Като гледам е почти 1:1 с N103 - интересно ми е дали ще шуми - че на мен леко дразнещо ми свири вятъра, когато съм без тапи за уши.
            Последно редактирано от Shider; 20-01-10, 20:55.

            Коментар


            • #21
              До: Тук да се похваля

              Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
              Честито!
              Колкото и да е здрава, по-добре да не ти се налага да разбираш!

              Остава да изстине (каската) и да пишеш как се усеща при реални условия.
              (Което отваря темата за специалната тема за екипировка при експедиционните машини и ездачи...)

              Като гледам е почти 1:1 с N103 - интересно ми е дали ще шуми - че на мен леко дразнещо ми свири вятъра, когато съм без тапи за уши.
              еми това си е марка на Нолан груп , другата марка е X-LITE , нормално е да имат общи черти , и аз съм любопитен да видя как е върху мотора , сравнена със SHARK-а я усещам по лека , във вдигнато положение видимоста е перфектна , баланса е добър тежеста се усеща горе долу по същия начин както при свалена , вдигането и свалянето става лесно с едната ръка и дори с по дебела ръкавица не е проблем , очилата също лесно се спускат и вдигат , особенност е откопчаването което си е патент на Нолан и докато му хвана чалъма ..... , вътрешноста ми се струва малко по твърда отново сравнена със SHARK-а,запотяването отсъства пинлока си върши работата . За сега това са ми наблюденията , ако се налага модераторите могат да ми обединят постовете и да ги преместят в друга по подходяща тема !!!

              Коментар


              • #22
                До: Тук да се похваля

                Първоначално публикуван от maikallllll Преглед на мнение
                еми това си е марка на Нолан груп, другата марка е X-LITE...
                Грекс не е ли лоукост марката на Нолан? Дано все пак да е по-добра от Нолан защото съм недоволен от Нолан N103. Основния проблем е с вътрешния визьор - може би, защото на Нолан им е за първи път да правят такъв, но механизмът работи в пъти по-тегаво от механизма на Айрох с вътрешен визьор, а цената на Айроха е 350 лв. срещу близо 1000-та лв. на Нолана
                Ако Грекса позволява блу туут комуникация - не те съветвам да се набутваш, защото моята не изкара и един сезон и слушалките започнаха да гъгнат, а си беше 300 и кусур лева тая пущина.

                Коментар


                • #23
                  До: Тук да се похваля

                  Първоначално публикуван от Оги Преглед на мнение
                  Грекс не е ли лоукост марката на Нолан? Дано все пак да е по-добра от Нолан защото съм недоволен от Нолан N103. Основния проблем е с вътрешния визьор - може би, защото на Нолан им е за първи път да правят такъв, но механизмът работи в пъти по-тегаво от механизма на Айрох с вътрешен визьор, а цената на Айроха е 350 лв. срещу близо 1000-та лв. на Нолана
                  Ако Грекса позволява блу туут комуникация - не те съветвам да се набутваш, защото моята не изкара и един сезон и слушалките започнаха да гъгнат, а си беше 300 и кусур лева тая пущина.
                  ами не знам какво разбираш под тегаво ....... но на тази вдигането и свалянето си става лесно и безпроблемно , с един пръст и минимално усилие , в един сайт на организация тестваща безопасноста на каските, на Грекса му дават 4 звезди колкото много други далеч по скъпи марки , според мен липсата на графики определя по ниската цена спрямо Нолан и Х-лайт,материалите от които е изработена са същите като на Н82 например гаранцията е 5 години и т.н. , няма система за комуникация ,другото което ме накара да се спра на нея е лесното намиране и разнообразие и на най-малкия детай било външен или вътрешен визьор , механизми и др. , за Шарка се оказа истинско приключение да открия тъмен визьор а като открих не ми се споменава цена че лошо ми става

                  Коментар


                  • #24
                    До: Тук да се похваля

                    И на моята 103ка започва да става сравнително тежко движението на вътрешния визьор след няколко месеца употеба, или след няколко км по силно запрашено... Ама почистване помага - свалям тъмния визьор (така или иначе се покрива с прах навсякъде) и се вижда как започва да задира в краищата. Ако и след това почистване чуствам затягане - свалям и стиропорните пълнежи под възглавничките на бузите. Там пак забърсване на прахоляка и съвсем леко смазване с WD40...
                    Тези няколко минути обслужване осигуряват няколко месеца нормално каране без никакви проблеми.
                    А ако бях дал близо 1000лв за тая каска сигурно щеше да ме е яд... Какви са тези цени!?!?! Моята веднага я продавам на 1/3 от 1000лв... Мнението ми е, че е леко е по-скъпа и определено малко по-добра от Аирох за 300-400лв и доста от Каберг в тоя диапазон. 102ката сякаш ми е по-тиха, но тази глупава тъмна външна бленда...


                    И аз да се похваля - снощи до късно опъвах кожа и щраках с телбода. Резултата определено надхвърли моите очквания - прясно тапицирана стандартна седалка за В-Стром:



                    Кожата е специално подбрана да не се пързаля. Надявам се да е станало здраво.
                    Остава слънцето да започне да си върши работата, та и задника ми да и се порадва...

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: Тук да се похваля

                      От вчера джиткам ей тази машинка:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25062010362.jpg
Прегледи:1
Размер:186.4 КБ
ID:5188493

                      Коментар


                      • #26
                        От: До: Тук да се похваля

                        Честито, със здраве да си го караш! От мобилето ли го взе този мотор, че май там съм го гледал... страсти, какво да се прави

                        Коментар


                        • #27
                          От: До: Тук да се похваля

                          Доста бързо ги менкаш Да ти е честит! Това кое Варадеро е - с 5-те или с 6-те скорости, че не им разбирам много на тези модерни машини
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • #28
                            От: Тук да се похваля

                            Честито и на двамата.Да си ги ползвате години наред без аварии/

                            Коментар


                            • #29
                              От: До: Тук да се похваля

                              Първоначално публикуван от lost child Преглед на мнение
                              От мобилето ли го взе този мотор, че май там съм го гледал...
                              Всъщност мотора е от Дупница, а пък и аз съм от там...не съм гледал мобилето може да е имал обява и там. Направих бартер с минимално доплащане.
                              Модела е с 5 скорости и карбуратори...догодина живот и здраве(и пари де ) ще го менкам за инжекцион и 6 скорости.
                              Поздрави!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Тук да се похваля

                                И двамата да сте здрави и послушни .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X