Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

    Това кратко пътешествие ми се мъдреше из главата по съвсем различен начин, но да поясня: От много четене на експедиционния раздел на форума и на мен ми се пропътува насам-натам. Принципно обожавам пътуването под всякаква форма, дали ще е с кола, мотор, влак, валяк или колело….важното е да се пътешества.

    Та, от началото на годината бях си решил да направя по-дълъг трип с мотора, който да бъде комбинация от офф роуд и асфалт. Първоначалния план беше от София да се тръгне към Малко Търново през Рила, Родопите, Странджа и после да се стигне до Инеада, където да къмпинговам с приятели. Е хубаво де, ама приятелите решиха, че ще е Иракли и аз поради ограниченото време реших да го направя основно по асфалт по третокласни пътища из селата, които „сечат” Балкана, демек по стария път за Ботевград, после Тетевен през с. Черни Вит и т.н. само по пътища дето рядко има движение. Дори си намерих съратник, но мотора отказа…заради една жичка не искаше да запали и минаха 10 дни докато се разбере от какво е. Най-накрая септември трябваше да съм на сватба в Св. Тома до Созопол…казах си – ако не сега кога, теглих една майна на задната ми гума, дето хич не е за асфалт и тръгнах със следния план да стигна за 1 ден до морето по хич-не-най-прекия-път:

    С розово е първоначално планирания маршрут, а с зелено реално минатия. Причината да не мина през Трявна е в това, че просто нямаше никакво време за целта…ако се бях забавил би било абсурд да стигна Бургас на края на втория ден. Реално маршрута ми бе това:

    А по странното, което ми направи впечатление едва вкъщи беше графиката за денивелацията на трипа:

    Изненадах се, когато видях, че най-високата точка на пътуването е била не в Стара Планина, а в Средна гора. Цялото пътуване ми почна малко мудно, защото мотора хич не е пригоден за подобни преходи, а за хард офф роуд, но нали е Dual sport, та би трябвало да се справи. Купих една раница за 12 лв., още толкова за ластици и вече имах меки дисаги, произведение на изкуството:

    Найс, а Реално пътя се опъна на излизане от Горна Малина в посока с. Байлово, прав и празен, почти това което търсех:



    В Байлово спрях да проверя как е моята система на връзване на багажа и снимах читалището с паметника пред него. Малко хора знаят, че това е родното място на едни родолюбив българин, описал бита на българското село – Елин Пелин, негов е и паметника:

    Следващата ми цел след Байлово е с. Каменица, родното място на друг голям българин, едната ми баба. Пътя след Байлово си става откровен офф роуд, поради отворените огромни дупки и нулева поддръжка на пътя, благодарен, че съм с офф роуд мотор стигнах до самата отбивка водеща към селото и започна да се вижда колко бързо природата си завзема загубените от човека територии:


    Едновременно с това забелязвам и приятни за офф роуд хълмчета навсякъде по пътя:


    Продължих по изоставеният от поддръжка път, който се вие през Средна гора.


    За пореден път си обещах, че е необходимо да се отделят няколко дни за сериозен офф роуд из тази планина, всичко е така диво и девствено, че те омайва:





    Пристигнах в с. Каменица, което е разположено в красива долина. Напоследък добива популярност с махалите си, където се купуват много места за вили. Напълно разбираемо е, защото е близко до София и Пловдив, а е страшно красиво и спокойно място, където човек е заобиколен от прекрасна природа. Снимката е от самия вход на селото и като човек види тая двойна мантинела направо се чуди що ли за пропаст има, а то е една доста малка рекичка:



    Стигам и до първия туристически (за мен) обект – къщата, където баба ми е израснала като дете:



    Стряхата тъжно се е надвесила над коларския път, подпряна от многото години и липсата на обитатели. Реално, въпреки кирпичената сглобка, къщата е направена по-устойчива на времето от много съвременни произведения на „качествени строители” :

    От Каменица се отправям към с. Петрич, пътя става тесен, но с уникални приятни завой, които дори не спирам да снимам, толкова ми е кеф че карам по тях. На едно място в началото ми направиха впечатление склоновете отстрани на пътя, подобни голи сипей са характерни и за Балкана:

    Следващата ми спирка за снимка е на изхода на с. Петрич в посока Панагюрище. Това е прекрасната долина на река Тополница, за момент ми се прииска да не бях дошъл с мотора, а просто на пикник. Не зная как ви се струва на снимката, но на живо мястото беше приказно:

    Продължих към Панагюрище с идеята от там да стигна до Копривщица по път, който не съм минавал. Така или иначе бях си решил да минавам през колкото се може повече от 100те национални туристически обекта. Като малък съм бил и в Панагюрище и в Оборище и къде ли още не, но уви са ми останали само детски спомени. И без това минавах близо до историческа местност Оборище, реших да се отбия с 5-6 км и да си припомня отдавна видяното:

    На паметника ясно си личи къде е дълбано – това е мястото на името на предателя, който е издал априлското въстание :

    Днес местността е облагородена, прекрасна алея води от паркинга до самата местност:

    А междувременно на самия паркинг вече беше построена сцена в очакване на мотосъбор…

    На тръгване успях да заснема само един от десетките мотористи, които отиваха на събора:

    Всички ми махаха, мислейки си, че съм се объркал, ама аз си имах цел за постиганеНо поне видях каква е разликата отпреди 130 години и сега:

    Пак е събрание, ама по вида на пристигащите мотористи май целта не беше „Освобождаване на България”, а „Каране на мотор без каска”…уви повечето пристигащи разчитаха на това си право. Лично мен ме дразни и не го разбирам.Продължих към Панагюрище и в града срещнах друг колега с ДРЗ, той си помисли, че съм местен, защото имало поне 4 ДРЗа в града:

    За съжаление времето напредваше и не можах да се порадвам хубаво на града...Продължих и не след дълго се озовах пред Стрелча:

    Града не е голям, но условия за офф роуд има достатъчно. Мрежата от черни пътища започва веднага след къщите:

    От там към Копривщица следва изкачване по живописен път. На нещо като паркинг спрях да пия вода и видях тези камъни, изникнали в гората:



    Пейзажа към долината също го биваше:



    Но истински се очаровах, когато стигнах до този заслон:

    Едната му стена практически е скалата, вътре беше пригодено за много хора с добре направено барбекю и камина, които умишлено не съм снимал, за да ги проверите сами:


    И идеята на заслона бе хубава:



    Гледката от там….сама говори за мястото:



    Продължих и след няколко завоя се озовах на поредното място за фрирайд ендуро:

    Не знам защо, но много обичам да се заигравам по такива места – някак си имаш чувството, че можеш да минеш навсякъде по тези хълмове с ендурото, пък и мястото си го бива, дори само за тренировка. Не след дълго отново спрях за да снимам нещо, което минаваше наистина отвсякъде с лекота:

    Уви, не съм орнитолог и не мога да кажа каква беше птицата, ама не беше никак малка, макар и на снимката да се вижда като чавка. Стигнах в Копривщица:

    И седнах да хапна от любимите ми пърленки там, но не се справиха с яйцата по панагюрски:

    Верния кон, си почина и той:


    и поехме по добрия стар подбалкански път, с чудните гледки отстрани:

    В следващите няколко километра ми се наложи да направя рекламация на меките ми куфари и прибягнах до нова система за закрепване, която ми отне едни 10-15 минути, но пък беше непоклатима в буквалния смисъл да думата. ВНИМАНИЕ ! Не копирайте, че е патентована вече

    Следващата спирка по културно историческия ми маршрут бе Клисура:

    Паметника на Боримечката, хвърлящ огромен камък е впечатляващ – сложен е на място, около него е добре подържано, пък и на живо е грехота да не спре човек да го погледне за минута дори:


    Спрях за печат и разглеждане на историческия музей и се отправих към другата страна на града, за да се кача над него малко по офф роуд, е цял ден за това си мислех, пътя тръгна от началото на една долина:

    И бързо се изкачва над града:


    Отсрещното било също хваща око за ендуро:


    А пътя свързващ Клисура и Копривщица по офф роуд е достатъчно приемлив и за прежалена лека кола:

    На билото, на което се качих имаше интересна гледка към подбалканския и неговите мостове:

    и още по интересно хълмче за покоряване:


    Това е продължението на пътя към Копривщица:


    А това e гледката от интересното хълмче към Клисура и началото на розовата долина:

    Ето и пътя, по който дойдох…със слаб трафик вече

    Насладих се напълно на гледката и поех надолу към началото на пътя.

    Вече в розовата долина на път за Сопот...прецених, че няма как да успея до Бургас, заради липсата на време...

    В Сопот бях решил да нощувам, поради късния вече час на снимките...отправих се към площадката за кацане на парапланеристите и заварих следния уъркшоп:

    В небето вече нямаше крила:


    А аз бях просто доволен и с бира в ръка:


    Извадих късмет със спането и приятелите - много обичам Сопот и живота на парапланеристите. Човек като започне да лети веднъж и това му стане хоби, а от там и мания и някак си започва да гледа по различно на нещата от живота. Това се забелязва у всеки един парапланерист малко или много. Това са хора, които излъчват много спокойствие и винаги ми е приятно в тяхната компания, посмях се доволно, погледах началото на някакво шествие по залез слънце:



    срещнах много приятели, сладки приказки с всички, мечти за летене и спах като къпан тази вечер. Медена работаТака завърши моя ден 1 на кривото ми пътуване до морето....очаквайте продължение
    Последно редактирано от Чичка; 21-12-11, 11:53. Причина: Нещо се бъгва разположението на снимките....сори
    Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

  • #2
    От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

    Страхотно пътуване. Добре, че не направи това, което беше наумил - да го съчетаеш с тежък оффроуд.
    Според мен няма как да се получи - хем да се движиш с добро темпо по асфалта, хем да нямаш проблеми по пътеките в гората, хем пък и да се надпреварваш с времето.
    Допълнителен проблем е, че си бил и сам.

    Пускай продължението
    "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
    А+
    LZ1DRZ

    Коментар


    • #3
      От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

      Да, пътуването е супер. Поздравления.
      Само тази възглавница в багажа не зная какво прави, но ти си знаеш
      ______2
      Е = MZ

      Коментар


      • #4
        От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
        Да, пътуването е супер. Поздравления.
        Само тази възглавница в багажа не зная какво прави, но ти си знаеш
        Така са хард ендуристите Димо, без възглавница, к... и презерватив никъде не тръгват.
        Никога не се знае къде и на коя поляна ще те срещне някоя самодива, и после......

        Чичка, мнооо готино братче, ако някой ми беше казал, нямаше да повярвам, еваларката пич.

        Коментар


        • #5
          От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

          Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
          Така са хард ендуристите Димо, без възглавница, к... и презерватив никъде не тръгват.
          Никога не се знае къде и на коя поляна ще те срещне някоя самодива, и после......

          Чичка, мнооо готино братче, ако някой ми беше казал, нямаше да повярвам, еваларката пич.
          Димо, прав е Чинела - в гората като излезем сутрин не винаги знаем дали ще се приберем вечер и на коя полянка ще ни завари нощта

          За това екипировката е малко по различна От месеци ми е готова тази част на пътеписа, но все не намирах време да я пусна, заради лош нет вкъщи. Сега добре, че съм след операция на кръстни връзки и няма къде да мърдам и няма как да не го споделя. Надявам се днес да довърша и втората част от пътуването, че там е снимката за радост на фенките на форума
          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

          Коментар


          • #6
            От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

            Край, вече знаем тайната ... Да се готвят самодивите

            За кръстните връзки не знаех ... Пожелавам бързо оздравяване и оставам в очакване на следващата част.
            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #7
              От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

              Малко ще оспамя темата. Обожавам да пътувам и пътувам само по подобни забутани и полузабутани пътища, пред които подбалканската е като магистрала ..като доста от тези, по които си минал. Минах по подобен маршрут за Бургас два дена преди датата на снимките. По подбалканската се включих преди Калофер , минавайки преди това през Г.Домлян,и също минах през Твърдица, но оттам по някакви забутани селски пътища през с.Бяла паланка излезнах за малко на пътя Сливен-Елена и хванах някакво пътче за Раково,Нейково, Катунище, Медвен, Садово, Сунгуларе..и Бургас. За съжаление не мога да направя пътепис, защото не снимам. Трябва да измисля начин да снимам в движение. Инак прехода го направих за 12часа..но имаше също посещение на исторически обекти в Старосел.
              Ако някой модератор прецени че писанието ми загрозява темата....
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • #8
                От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път


                gnomerhone, много на място ти е мнението, но да ти призная аз не съм по бързите пътувания. Само втория ден ми отне 12 часа, защото обичам често да спирам тук-там, да се любувам на гледките, да си говоря с хората...пък и моя мотор с повече от 110 км/ч. е трагедия - вятъра те духа като за послено, стабилност няма и стискаш яко кормилото, че с тея гуми не си е работа, ако го изтървеш

                Димо, мерси за пожеланията - нямам търпение да яхна нещо по-експедиционно и да пообиколя за две седмици поне.


                Та сега продължението на моя ден 2:


                На другия ден се стегнах рано рано към 7.30 часа докато останалата част от палатковият лагер спеше сладко след бурния снощен купон. Аз поседях до 2, но съзнателно се въздържах от опиянителни напитки, за да не съжалявам на втория ден. Толкова рано сутринта всичко беше още в сутрешна мараня и роса, но пък слънцето вече печеше. По събудих няколко човека с запалване на мотора и потеглих отново с план да мина през прохода Шипка, да разгледам Трявна и да продължа към Елена от там…нещата не се развиха точно по план, ама то иначе за какво са плановете. Малко след Карлово се сетих, че трябва и да снимам…



                Билото на НПЦБ се издигаше гордо вляво от пътя, небето като от коприна…приказка за път:



                Следващата ми спирка по туристическия маршрут беше Калофер и по точно – музея на Ботев, един велик, но преди всичко гениален българин. Някак си в днешно време сме го запомнили повече с кораба Радетцки, отколкото с гениалната му поезия. Това е паметник на неговата майка:



                Поне на мен ми се стори много изразителен:



                И разбира се преди музея има копие на едновремешната Ботева къща. Оригиналът, доколкото си спомням, е просъществувал до първата световна война, когато къщата изгаря :




                В музея има макет на самия кораб:




                Повече се стъписвам от мисълта на Ботев, която ми се струва ужасяващо актуална и за днешното съвремие в нашата държава…като, че ли пак почваме отначало…всеки век:




                Естествено не подминавам и минималните необходими атрибути, за да бъде революционна темата:




                И една доста интересна карта на България, която не бихме могли да намерим в обичайна книжарница. Показва всички места в страната кръстени на Христо Ботев. За съжаление снимката е лоша, защото апарата ми е бил „сапунерка” преди 6-7 години…май трябваше да ползвам телефона




                На тръгване надзъртам в реконструираната къща, малък дом, отгледал големи личности:






                Продължих да напредвам към т.нар. Канзас сити, а Балкана от ляво все ме дърпаше ли дърпаше:




                Някъде преди отбивката за Шипка прецених, че ако мина през Трявна и разгледам там, то ще изгубя ценно време. Няколко часа по късно не съжалявах за това, ще видите защо. Сетих се, че като казват пътната обстановка и все Твърдишкия проход го водят затворен…затворен, затворен колко да е затворен…това по-долу е пътя преди Твърдица…прав като игла:




                и с няколко магарешки сили по него:




                В самата Твърдица се натъкнах на свръхмодерно архитектурно-инфраструктурно съоръжение, съчетаващо фауна с функция(неизвестно каква) Калатрава пасти да яде в сравнение с българския общински титан създал това:




                Точно анализирах функционалността на съоръжението и борех ГПСа накъде да изляза и до мен дотърча един дядо. Сина му живеел в Атина и карал мотор, ама го продал наскоро, защото си счупил крака с него. От Атина до Твърдица си идвал с мотора за 6 часа…ми добре, че го е продал, заключих и продължих към прохода. Човека беше много свестен и ме упъти да мина през местният дърворезбар…не можело без снима за фенките на форума…




                След малко започнаха доста завой по доста приличен асфалт, който ме поведе по най-краткия балкански проход:




                Кът за отдих покрай пътя :




                и чешма от далечната 1933г. построена от 6А рота:




                Точно си мислех, че пътя е някак си изоставен и забравен от всеки, но стигнах до нещо като бивша почивна база, на която дори имаше Булсатком, макар и да не си личи на снимката.




                На най високата точка на прохода е разположена хижа Буковец. Няколко км по-късно съжалявах, че се отбих за 400 метра до хижата, като по долу ще видите защо:




                В момента, в който хванете северната част на прохода и асфалта изчезва като с магическа пръчица:




                Откриват се приказни гледки на Север:




                И въпреки, че настилката не е никак приятна за автомобили, за малко да ме отнесе един голф 3ка на мръсна газ запътил се за Буковец по този път:




                Сега е време да направя едно лирическо отклонение относно моите мисли, които не се виждат на снимките. След Буковец настилката стана доста ронлива, с годините асфалта се беше превърнал в нещо като хоризонтален сипей с твърда основа и множество по количество и размер камъчета. Както знаете това не е най-доброто сцепление за тежък експедиционен мотор, но за моето Сузуки е чиста проба кеф да навиеш рязко газта и да усетиш как приятно поднася задната гума. Е хубаво де, ама на тази отсечка поднасяше, поднасяше, та чак се притесних колко ми е изтъркан грайфера. Километър по нататък в главата ми започна да се прокрадва едно кофти предположение защо толкова много поднася задната гума…естествено не послушах разума и си казах „кофти е настилката”…е колко да е лоша тая настилка…след 3 км спрях, за да потвърдя опасенията си:




                По закона на Мърфи насред нищото, по път, по който не бива да се случва подобно нещо:



                Явно пътя към Буковец е бил кован едно време.


                Това не ми попречи да продължа да слизам с усмивка на уста към Елена, подминах едно две кръстовища:




                и право към гр. Елена:




                Спрях на първата бензиностанция, питах един добър човек къде е вулканизатора и той караше пред мен до гумаджията, извадих двоен късмет – първо да случа на съседа на гумаджията, второ гумаджията да си е вкъщи в неделя. По принцип не му било практика, ама този следобед вареше лютеница:




                Гумаджията, наш човек, моторист, много забавен и печен…обслужи ме доста по-добре от много свой колеги в София, направи топла вулканизация на вътрешната гума и му ударихме един як лаф за къмпинговането, вулканизирането и вдигането на предна гума на ЧЗ 350. Имам му и ГПС координати, които ще приложа малко по нататък:




                Разделихме се по живо по здраво и аз потеглих по маршрута препоръчан ми от Чанев…красота веднага след Елена:






                Следващата снимка е една от онези, при които много се колебаеш „Да спирам, ама ми се кара, да спирам, да карам…”




                И ако още се чудите какво значи прословутата фраза „Септември ще бъде Май”, то за мен бе така:




                Непосредствено след селото се натъкнах на стари турски гробища:




                До които съвсем спокойно релаксираха стадо и овчар:




                Продължих по пътя и гледам на сянка някакви рали пичаги. Като ме видяха и питат „Ти откъде си тръгнал с тоя мотор?” като им казах от София, се притесниха нещо и почнаха да сменят гумите, сигурно с рошави, че с тея гладките най-много до Сливен да откарат




                Най-странното е, че от цяла тумба с наточени коли никой не знаеше къде наблизо има бензиностанция…сигурно съм хванал „Рали с електромобили”




                Попитах ГПСа за бензиностанция, заредих и продължих да си се наслаждавам на хубавите пейзажи по пътя към Котел:




                Трафик почти нямаше по пътя, освен още няколко нагиздени като за Перник в насрещна посока:




                Добре, че беше пичагата с фабията все пак да ми каже, че ми е изгорял крака:



                Месец и нещо по-късно го видях на билборд и се оказа, че май е някакъв интернет техник - само промоции на бърз нет офертираше


                Бавно продължих към Котел по наистина страхотен път. Влезнах им в положение на перничани защо карат там…




                Пак ендуропригодни образования:




                И стигнах до пантеона на Раковски в центъра на Котел:






                Отново се замислих за съзнанието на младите хора отпреди 130-140 години...




                Въпреки ужасната жега навън, в основата на пантеона беше доста хладно, да не кажа студено




                Музея ме изненада с нещо…виадукт, който е съществувал в града към средата на 19в.:




                Набързо видях църквата отвън…




                …и продължих по т.нар. котелска магистрала, свързваща града със Сливен. Спрях за да снимам един интересно разположен паметник на Ивайло, непосредствено до пътя:




                Малко след това отбих в ляво за към Сунгурларе и пътя се изпъна като струна насред обширни поля:




                Чувството в тази отсечка беше, че все едно непрестанно слизам надолу и надолу…вече и ниските планини ми се струваха високи:




                Реколтата беше прибрана, земята изорана, та си поиграх малко на това място:




                Малко преди Сунгурларе си харесах сянката на едно дърво за кратка почивка с хубав пейзаж….вече се чувствах в равнината…




                А пътя продължаваше да слиза надолу:




                Натъкнах се на тъжни, клюмнали слънчогледи:




                и заготовка за новата отсечка между Сунгурларе и Карнобат…опасно, но забавно за каране:




                След няколко км започна чисто новичък асфалт като за изтребители…кеф да навиеш масура:




                Осъзнах, че скоро ще съм на познатия път от Карнобат до Бургас, но нямах и много избор….времето напредваше и допълнителни заигравки означаваха каране по тъмно, което исках да избегна. Снимах дълбока оран за последно:




                И се срещнах с чичо ми (да точно така с чичо на чичо) в едно заведение преди Айтос, с не лоша кухня:




                Към осем вечерта закусвах/обядвах/вечерях и се отправих по тъмно към Бургас. Преспах там и на другия ден проверих няколко напълно безсмислен и неща за последните 40 км. Например...как е бара на Градина…



                показва ли ГПС-а морето…




                стария път след Дюни там ли си е…




                морето там ли е…




                и що няма мацки по прашки на плажа…



                Май ми трябва съпунерка с по-добра оптика за последното


                На връщане не съм и снимал... спах 2 часа след тежка сватба, минах през Сарафово да си прибера възглавницата и хванах право подбалканския, че бях на още една сватба в София вечерта Естествено на втората сватба имах поглед на нещо средно между хеви метъл в дискотека и монахиня в секс шоп - хем не знаеш какво става, хем е голяма забава


                Желая на всички ви Весела Коледа, много здраве, щастие, късмет, мир, спокойствие и любов както за вас, така и за близките ви!

                И естествено да се помолим на дядо Коледа за още много безаварийни км из пътищата на света, за които да разказваме и споделяме в бъдеще
                Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                Коментар


                • #9
                  От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                  Браво за пътуването и пътеписа!
                  Весела Коледа! И другия път да случиш на мацки по прашки!
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #10
                    От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                    Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                    [COLOR=#3E3E3E]
                    що няма мацки по прашки на плажа…
                    Щото не знаеш къде да ходиш. Мотористите ходят тук:



                    Явно и твоят г#з не го е страх от рани. Затова догодина слагай рошавите гуми и тръгвай с мен по хайдушките пътечки да те водя при монокините
                    "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                    А+
                    LZ1DRZ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                      Красива си е нашата Родина, но някак си красотата и не само се вижда, но и усеща при пътуване с мотоциклет.
                      Много приятен пътепис!!!!
                      Поздрави!!!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                        Да спиш на манастирска поляна и да не се обадиш / тогава имаше Въздухария и беше фул от хора/ Направо получаваш остра забележка и глоба в течно състояние От Сопот до Котел има идеален софт оффроуд маршрут отначало в подножието а после по билото на Балкана. Този ДРЗ не му е мястото на асфалта.
                        Весела Коледа и друг път се обаждай.
                        Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                        0894328706

                        Коментар


                        • #13
                          От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                          Е, браво! Вънка е 10см сняг, а ти пускаш такива зарибяващи репортажи. Знаеш ли колко е далече пролетта, а?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                            Първоначално публикуван от Evgeni Enduro Преглед на мнение
                            ...... Затова догодина слагай рошавите гуми и тръгвай с мен по хайдушките пътечки да те водя при монокините
                            Мен честно казано нищо не може да ме накара да си дигна задника в тоя студ, но някъде тук някой спомена нещо за смокини...
                            Чичка, много ме изкефи да знаеш, денят в който сексът и хард ендурото ми станат невъзможни за практикуване, купувам една шосейка и тръгвам по тоя маршрут, евала пич.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Революционен мототуризъм или как да хванем кривия път

                              Абе Ванка, май времето ти наближаваДе ги видя тия смокини?? Ма мен ми се привиждат само монокини!!

                              Браво Чичка!! Щом си чичка.значи сме на един хал! Отдавна планирам да ви направя съпричастни на едно мое девет дневно пътешествие но запечатано изцяло на видео без нито една снимка .Трябва само да прехвърля материала на DWD който е повече от два часа. Вярваите има какво да ви покажа! Ама кой знаи га шъй?
                              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X