От: Турция 2015
В Ирак не може да караш мотор,ще те отстрелят,виждал съм на юг мотори с ремарке руски модели.Бях на среща на скутери в Багдат .При кюрдите не съм ходил,по границата с Ирак незнам как е с мотор,призумцията е че с мотора можеш да заобиколиш чек поинта и да избягаш бързо както и да си терорист.За палатката е ясно,венците можеш да си смениш по пътя,както и веригата естествено с подходящия инструментариум,масла филтри също не е проблем по пътя.Провери си инструментите за сваляне на колелата,при мен се оказа че задната се сваля с ключ който не фигурира в комплекта на кавазаки,а предната с шестостен 12 мм.който трябва да е много здрав ,стана от пневматичен гайковерт,без тях на пътя си мъченик.
П.п завиждам ти за възможноста да правиш такива планове.
В Ирак не може да караш мотор,ще те отстрелят,виждал съм на юг мотори с ремарке руски модели.Бях на среща на скутери в Багдат .При кюрдите не съм ходил,по границата с Ирак незнам как е с мотор,призумцията е че с мотора можеш да заобиколиш чек поинта и да избягаш бързо както и да си терорист.За палатката е ясно,венците можеш да си смениш по пътя,както и веригата естествено с подходящия инструментариум,масла филтри също не е проблем по пътя.Провери си инструментите за сваляне на колелата,при мен се оказа че задната се сваля с ключ който не фигурира в комплекта на кавазаки,а предната с шестостен 12 мм.който трябва да е много здрав ,стана от пневматичен гайковерт,без тях на пътя си мъченик.
П.п завиждам ти за възможноста да правиш такива планове.
Коментар