Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW F800 GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: BMW F800 GS

    Първоначално публикуван от zagorec Преглед на мнение
    Да се възползвам аз и да попитам, как се ресетва сервизния интервал? Без GS-911 може ли?
    Ako ти е на път Габрово, се обади
    още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

    Коментар


    • #62
      От: BMW F800 GS

      Здравейте!Споделям за проблем с,който се сблъсках с моя F800GS-2010г. Бях писал,че след като го купих открих проблем със съединителя,по точно се състои във трудно намиране на неутрална скорост от място и даже в движение си е мъка...,като цяло съединителя не буксува даже и при рязко подаване на газ...Маслото беше доста старо и се надявах,че е от това и съединителя увлича....При смяната свалих капака и отворих касетата.Свалих дисковете,обезмаслих ги и след накисване за няколко часа в чисто масло ги поставих обратно,видимо друг проблем нямаше.След като налях маслото чудото стана и скоростите заработиха перфектно .Покарах около 30 км.без проблем.На другия ден още със запалването проблема с включването излезе наново,като даже и избуксува на няколко пъти??!!Отворих го отново,като извадих и шифтъра да го проверя за износване,но видим проблем няма.Зачетох се по английски и американски форуми където и други собственици споделят за такъв проблем при този модел,но никой не описва решение.След много по внимателен оглед открих,че вътре в касетата под палеца ,който се зацепва за капака за да изтегля пружините,има бронзова тапа,която запушва вала.Та тази тапа явно има навика да се измъква от леглото си и да застава под палеца и да не му позволява да се върне на мястото си и да зацепи добре дисковете.Тъй като мястото е ограничено и няма къде да изпадне(слава богу),като отворя касетата видимо си е на мястото,но си остава плаваща.Решение на проблема-калайдисване с поялника и набиване в леглото където и е мястото!Сега всичко е О.К. и работата на съединителя осезаемо се измени.Ако на някой от колегите се случи същата главоблъсканица да го има в предвид. ....И,благодаря на Колегата Peci за отзивчивостта и съдействието със съвети за този модел!

      Коментар


      • #63
        От: BMW F800 GS

        Добри новини! Благодаря, че сподели опита си, вероятно ще е от полза на други колеги.
        И най-вече радвам се, че си решил проблема.
        Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

        Коментар


        • #64
          От: BMW F800 GS

          http://www.cars.bg/offer/m216026 Здравейте колеги, насочил съм се към тази машинка. Изчетох цялата тема и ще съм доволен на още едно мнение по темата
          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #65
            От: BMW F800 GS

            Само на място ще го оцениш. Но липсата на АВС за мен е минус.
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #66
              От: BMW F800 GS

              Хъм, още не съм звънял за уговорка да го видя, макар следващите 6 дни да съм в Казанлък, защото изчаквах някой да пише нещо по темата
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар


              • #67
                От: BMW F800 GS

                Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                Хъм, още не съм звънял за уговорка да го видя, макар следващите 6 дни да съм в Казанлък, защото изчаквах някой да пише нещо по темата
                Я се поогледай за този модел в Румъния или съседни страни. Те в момента са две-три такива за продан в БГ и аз мисля че Пазарджишкото е по- ОК

                Ако си узрял и готов за покупката , може да отидем заедно до Полша да вземем по един.
                Иначе аз си мисля че ако е по-скъп от 13хил лв , по-добре да се вземе нов. Направиха ми цена 22хил.лв с ДДС
                ЕМО КОМАРОВСКИ 353 YAMAHA RAPTOR 700 SE
                [SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #68
                  От: BMW F800 GS

                  ще се опитам да допълня-саме д а не ме биете...
                  http://www.motorcycle.com/manufactur...le.com20171110

                  Коментар


                  • #69
                    От: BMW F800 GS

                    Сега, като излезе новият модел би трябвало цените на старият модел малко да мръднат надолу.
                    Гледах рекламно филмче с новият F 850 GS. Тоя с голямата плоча екран отгоре. Като видях, че тоя дето трябваше да го кара на филмчето близо 5 минути преди да тръгне си цъкаше копчетата на смартфона и менютата на плочата на мотора, за да прави някакви настройки, и съгласувания между GPS-a на телефона, и на мотора, и на разговорното си устройство в шлема, и т.н... Та като гледах тези действия, които може би трябва да се правят преди всяко тръгване и направо ми се отщя, изобщо да карам мотор. Благодарих на Бога, че телефонът ми е една стара Нокиа, а разговорно устройство изобщо не ползвам, така че БМВ с този телевизор отгоре на мотора нямат никакъв шанс да ме спечелят.
                    После забелязах, че, все пак нещо е щракнало в главата на германеца, когато е мислил този мотор, така че същият този F 850 GS, както и F 750 GS се предлагат и без телевизора отгоре, а със старият екран и оборотомера със стрелката. Така че все още имат шанс БМВ...
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #70
                      От: BMW F800 GS

                      15 л. резервоар на мотоциклет за пътуване.

                      И най-малката слюда в света, целта е всичко да се плаща допълнително, може да видим в следващите години БМВ да ги продава без колела и който иска колела да си ги доплаща допълнително:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-BMW-F750GS-111.jpg
Прегледи:1
Размер:244.2 КБ
ID:5772403

                      PS: Ъъъ ... фарът на снимката е опционален (доплаща се), F750 е с фар без лед модули.

                      Коментар


                      • #71
                        От: BMW F800 GS

                        Първоначално публикуван от Ro-di Преглед на мнение

                        PS: Ъъъ ... фарът на снимката е опционален (доплаща се), F750 е с фар без лед модули.
                        Е, поне тая серия са с фар . За централна стойка да не питам, тя отдавна е в екстрите, предполагам

                        Коментар


                        • #72
                          От: BMW F800 GS

                          Това не е слюда. Това е едно цопнато парче пластмаса,(че и грозно) целящо не да предпазва моториста от вятъра, а да пази да не се набиват мухи в задната част на таблото. Дойчовците(отдавна са ми паднали в очите тотално) какви ли още глупости ще измислят само и само да продават скъпо. Не е по темата ама се ядосах като видях тая снимка и да си кажа.Гледам екипировката в поло и луис. Сравнявайки старите модели на якета, панталони и ботуши с новите такива на същите брандове установявам ,че и там е същата работа:опростяване и качване на цени. Да им имам неолибералния икономически модел.

                          Коментар


                          • #73
                            От: BMW F800 GS

                            Аз нещо не виждам лявата степенка , дано поне тя не е екстра.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #74
                              От: BMW F800 GS

                              Не се наложи пътуване извън страната за да се оборудвам с Ф800ГС.
                              Както споменах в предния си пост, мотожиклета от Пазарджик е вече мой.
                              Днес дори се сдобих с електроника за същия модел но не намирам тема в която е описан монтажа и. Ако някои сподели ще черпя.
                              Като изявен състезател все търся малко повече от нормалното
                              Впечатленията след няколко стотин километра са много добри, нямам забележки. Единствено и на мен ми прави впечатление че предницата ми потапя излишно много и при изявени неравности се усеща предела на амортисьора, без да имам течове по предницата .
                              Сега търся тунингована седалка че с жената плануваме по-дълги преходи, в които нямаме намерение задниците ни да се превръщат на мекици.
                              ЕМО КОМАРОВСКИ 353 YAMAHA RAPTOR 700 SE
                              [SIGPIC][/SIGPIC]

                              Коментар


                              • #75
                                Привет,някой с BMW F800 имал ли е проблем с бендикса.Питам защото при моят на няколко пъти при палене се чува едно чукване точно преди за запали.Прави го един път на ден някога два пъти има дни не го прави.Благодаря

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X