От: BMW F800 GS
Ako ти е на път Габрово, се обади
Първоначално публикуван от zagorec
Преглед на мнение
.Покарах около 30 км.без проблем.На другия ден още със запалването проблема с включването излезе наново,като даже и избуксува на няколко пъти??!!Отворих го отново,като извадих и шифтъра да го проверя за износване,но видим проблем няма.Зачетох се по английски и американски форуми където и други собственици споделят за такъв проблем при този модел,но никой не описва решение.След много по внимателен оглед открих,че вътре в касетата под палеца ,който се зацепва за капака за да изтегля пружините,има бронзова тапа,която запушва вала.Та тази тапа явно има навика да се измъква от леглото си и да застава под палеца и да не му позволява да се върне на мястото си и да зацепи добре дисковете.Тъй като мястото е ограничено и няма къде да изпадне(слава богу),като отворя касетата видимо си е на мястото,но си остава плаваща.Решение на проблема-калайдисване с поялника и набиване в леглото където и е мястото!Сега всичко е О.К. и работата на съединителя осезаемо се измени.Ако на някой от колегите се случи същата главоблъсканица да го има в предвид. 
Коментар