Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

    Здравейте колеги .
    Имам малко досаден въпрос.Коя от произвежданите досега версии на Хонда трансалп бихте ми препоръчали като най-сполучлива и достойна за закупуване? Знам че има 600, 650 и най-новата 700куб. см.Предварително искам да благодаря на всички които ще ми дадат надявам се компетентно мнение,и аргументи .

  • #2
    До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

    Привет, аз миналото лято си взех 650сс от 2000г и изминах близо 4000км.
    Не съм имал абсолютно никакви проблеми и ми се вижда много здрава моторетка.
    За тези километри не съм доливал нито грам масло , при това налях 10W40 което си е по-редичко.
    Пък и казват , че този бил двигателя на малката Африка т.с. мн здрав.

    Коментар


    • #3
      До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

      Първоначално публикуван от nakovk Преглед на мнение
      Привет, аз миналото лято си взех 650сс от 2000г и изминах близо 4000км.
      Не съм имал абсолютно никакви проблеми и ми се вижда много здрава моторетка.
      За тези километри не съм доливал нито грам масло , при това налях 10W40 което си е по-редичко.
      Пък и казват , че този бил двигателя на малката Африка т.с. мн здрав.

      И тази версия ли е с карбуратор като по-старата ?

      Коментар


      • #4
        До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

        Ами да, с карбуратори е и тази версия.
        Последната 680сс е с програмируемо впръскване на горивото .
        Но са почти двоино по-скъпи , погледни тук
        или тук
        като на втория сайт цените са в швейцарски франкове .

        Коментар


        • #5
          До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

          Най-добрият Трансалп е модела от 650 кубика.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #6
            До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
            Най-добрият Трансалп е модела от 650 кубика.
            Искам само да помоля за някакъв аргумент колега ,иначе вярвам на мнението ти .

            Коментар


            • #7
              До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

              Аз бе съм съгласен, но съм пристрастен.

              Която и да вземеш, все е добре - по старите са по-офроуд ориентирани, по новите по не са за черно.
              Черпете ме, не ме щадете!
              _________________
              (\__/)o*******_
              (='.'=)*O*.--._.=.\-.
              ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

              Коментар


              • #8
                До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                Мой приятел продава доста изгодно Honda Transalp 2009г. на около 2000км, ако те интересува мога да питам за подробностите.
                Такава е (снимката е от нета)
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                  За Трансалпа отзивите бяха само добри, като с всеки по-нов модел ставаха все по-добри, дребните недостатъци и малки недомислици се изчистваха, двигателите ставаха по-мощни и сигурни, а моторите по-красиви до момента в който изкараха 700 кубиковия. След това имаше затишие и ослушване известно време, и после започнаха да се чуват негативни мнения от-тук, от-там, а след това на места и до пълно отричане на този модел от фенове.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #10
                    До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                    Новият модел се сглабя в Испания и от доста клиенти чувам че има някакво характерно люлеене на предницата т.е вибраций при определена скорост който се оправят с нова предна капла или реглаж на спиците,има го като зададена кампания сервизна от Хонда имал съм и няколко с проблеми в сензорите на горивото (просто некачествена сглобка)не отчитат вярно и се чува клопане в резервоара като го напалниш догоре (от поплавъка)иначе като цяло моделът е доста полулярен в Италия.Лично на мен по ми допада 650, предният,с него да ти кажа чесно не съм имал никакви проблеми от техническа гледна точка,правя му обслужванията както са си по план.Въпрос на вкус и джоб е всичко,колкото до 600 поостаря вече,не казвам,че не е на ниво напротив.Ако се ориентираш гледай да е 650.Поздрави
                    Замалко да се сдобия с един юбилеен екземпляр от 99 мисля,миналата година беще направо слънце и не можеха да му се дадат 50000-те.км който беше навъртял.Не си сбъркал в избора въпросът е кой точно.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                      Първоначално публикуван от mitiracing Преглед на мнение
                      Новият модел се сглабя в Испания и от доста клиенти чувам че има някакво характерно люлеене на предницата т.е вибраций при определена скорост който се оправят с нова предна капла или реглаж на спиците...
                      Ами да спомена, че този проблем се яви и при моята машинка ...точно това люлеене на предницата ...отначало мислех , че е от коловете(амортисьорите) , смених маслото и ги проверих за изкривявания разни , но уви намаше. По късно открих скъсана спица и я смених и тогава забелязах , че каплата има минимално странично биене , което отстраних с натягане или охлабване на съответните спици и предницата се "успа". Явно Transalp са тежички отпред и са много чувствителни към, дори и минимално биене на каплата. Аз даже се замислам да си взема нова капла, ама не знам в комплект с дисковете ли ги продават , че май ще се оскъпи тогава множко.
                      А между друго някой от четящите тук ако разполага с тел. номер или имейл адрес през който се е свързвал с отдел клиенти на Хонда моля да го сподели, че аз от google пробвах някви ама не става.
                      Поздрави.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                        Каплата колега е отделно, няма как да върви с дисковете те са още една цифра пари. Ако споделиш за какво ти трябва телефон за връзка с клиенти на Хонда мога и да ти помогна. Не става на въпрос за Хонда България обаче но почти сигурно мога да измисля нещо. Ааааа м/у другото на 650 им прави проблем HISS имобилайзера понякога. Не палят кат ги напече много слънце , не се майтапя просто имобилайзера не може да разпознае ключа. Не е болка за умиране все пак, просто се сетих днеска следобед. Поздрави

                        Коментар


                        • #13
                          До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                          Първоначално публикуван от mitiracing Преглед на мнение
                          Ааааа м/у другото на 650 им прави проблем HISS имобилайзера понякога. Не палят кат ги напече много слънце , не се майтапя просто имобилайзера не може да разпознае ключа. Не е болка за умиране все пак, просто се сетих днеска следобед. Поздрави
                          Това за имобилайзера е вярно. Карам 650 кубиков модел от 3 години и това ми се е случвало два или три пъти. Просто изчаквам няколко секунди и .. воала! Но не мисля, че е заради напичане на слънце защото ми се е случвало и през ноща.
                          Личните ми впечатления за 650 кубиковия модел след 10 000км. отгоре му са следните:
                          - лесен за поддръжка и обслужване.
                          - много спокоен и дуракоустойчив двигател, който ти позволява да го експлоатираш уверено и в натоварен градски трафик.
                          - най-големия му недостатък според мен е липсата на шеста скорост, която липсва дори и при новия модел. Липсата не е толкова осезателна ако избягваш магистралите както правя аз.
                          - удобен за дълъг път.
                          Всъщност това, че въобще не ме уморява и се чувствам удобно на дълъг път е основното, което ме впечатли и изненада приятно
                          Според мен 600 и 650 са прекрасни машини, като по-широката седалка и малко по-мощния двигател на 650 го прави по-удобен за дълги пътувания.
                          Аз лично не харесвам новия Трансалп поради ред причини, а факта че го оставиха с 5 скоростна кутия направо ме ..... Смятам, че Хонда в този сегмент оставиха нещата малко на самотек и затова изостават от конкуренцията. Явно е такава пазарната им политика.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                            Първоначално публикуван от darkall Преглед на мнение
                            - най-големия му недостатък според мен е липсата на шеста скорост, която липсва дори и при новия модел...
                            Да, прав си почти всеки път като съм "изредил" скоростите и дигам лостчето още веднъж нагоре ...за 6та, ама нъцки нама я.

                            А това с имобилайзера още не ми се е случвало ... да чукна на дърво.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Honda -Transalp ,коя версия е най-добра за мен .

                              Първоначално публикуван от darkall Преглед на мнение
                              Аз лично не харесвам новия Трансалп поради ред причини, а факта че го оставиха с 5 скоростна кутия направо ме ..... Смятам, че Хонда в този сегмент оставиха нещата малко на самотек и затова изостават от конкуренцията. Явно е такава пазарната им политика.
                              Че Трансалпа има ли конкуренция? Единствения 2 цилиндров ендуро мотор в среден клас (КЛЕ 500 вече го няма, а Версис 650 е с шосейни колела... )
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X