Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM LC4

    Здр. ,
    Понеже притежавам и този мотор , да отворя тема и за него , виждам че в раздела няма, (По принцип се продава, или поне продаваше , вече не съм сигурен...) . Моят конкретно е КТМ 640 SuperCompetition 2002 .

    http://geof.snimka.bg/business/upload.210625.4965597



    Малко данни за яснота, за тези , които незнаят за какво иде реч , горе-долу.
    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...ition_2001.php
    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...nduro_1999.php
    http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...0_lc4%2001.htm
    http://www.motorbikes.be/en/KTM_640_LC4_SM_2004.aspx

    Адвенчър варианта:
    http://www.motorcycle.com/specs/ktm/...nture/lc4.html

    До този момент го държах нерегистриран , защото го ползвах изключително за офроад/крос и други силно адреналинови преживявания , но от известно време , се чудя дали да не го преоборудвам в един адвенчър - байк , от по хард вариантите. Понеже съм се поразглезил явно , ми се струва че вибрациите са му доста повече за пътувания , но като се замисля , с една смяна на гумите ( сега е с кросови - отзад 18 , отпред 21 ) , може би това ще се пооправи , а и пътищата за които ще го стягам , ще са определено над 2 ра категория - първа и магистрали - йок . Най-притеснителното е малкият резервоар - 12 л , (на адвенчър модификацията е 25 л.) това значи макс. 200 км. - не е малко , ама нещо не ме кефи , и никаквата защита от вятър. Височината , дори и с реглажа на окачването , си остава значителна.
    За мотора какво да кажа - невероятно як двигател, не съм имал никакви проблеми с него , зъбчатките (пиньони) в момента са ми в съотношение 16:48 , за пътуване мисля да мина към 16:42 , или дори 17:42 . Таблото и маската са сменени с борд.комп VAPOR , и Ацербис Циклоп . Хром-молибденова рама , окачване , предвидено за МНОГО хард терени ( аз съм се пускал на любителски мотокрос състезания с него ) , правил съм сериозни скокове, преминаване на реки , хилклимбинг, и какво ли още не - издържа на всичко . Гадното е че багажничето е малко , и връзването на багажа ще трябва да го мисля , може би някакви стойки от страни . Freeewheela на стартера е проблемен , ако е мъчен със слаб акомулатор се скапва . Два маслени филтъра , циркулация на маслото и през рамата , за допълнително охлаждане , един карбуратор Микуни. Теглото е около 140 кг - май от подобно ориентираните стругове е най-ниско. Централна стойка - страхотно удобство е.
    Ако някой има впечатления от този тип мотор, да казва . С такива мотори знам за двама колеги от форумите , които си пътуват - Барни и Т-мак . Има междинен вариант за резервоар - 18 л, но за съжаление до момента не можах да попадна в и-бей на такъв . В ADV то има доста сериозни теми за модела , включително и модове - джетване , промянана филтърна кутия и т.н.


    Малко видео:

    http://vbox7.com/play:087d4709
    Последно редактирано от Тануцо; 07-02-10, 13:10.

  • #2
    До: KTM LC4

    Най-лесният вариант е с резервоар, маска и седалка от адвенчър.
    Има и афтърмаркет варианти.
    Търси - из ибей, чужди форуми на КТМ...въпроса е колко пари ти се дават.

    Коментар


    • #3
      До: KTM LC4

      Вибрациите и мене ме дразнят,но сега ще монтирам по-тежки тапи на кормилото.Също си поръчах и гуми за степенките,като пипна и седалката мисля че ще има подобрение.Но мотора ми носи такова удоволствие като
      пътувам че ще го преживея.
      Виждал съм хора да пътуват с такъв като твоя,но им слагат високо стъкло.
      Обади се в КТМ-Пазарджик,преди ми прдлагаха спойлера и резервоара от Адвенчър 640 за 100 евро.
      Иначе мотора става за всички пътища не само за второкласни,въпрос на настройки.

      Коментар


      • #4
        До: KTM LC4

        Здрасти колега,
        Аз имам КТМ 400 LC4, почти същият е като твоя, но 1997г..
        Купих го миналата пролет и сега се чудя, дали да не го продавам искам и аз един по експедиционен и един 250 лек, а този ми е тежък за гората и малко висок - 173 см. съм..
        Наистина е здрава машина, въпреки критиките към КТМ- пали от раз само с кик стартер.
        Имаше едно BMW Dakar, но го изпуснах.
        Не знам дали е добра идеята да го ъпргрейдваш за адвенчър...
        Аз май ще се оглеждам за смяна, но с удоволствие бих се включил да покараме тип Дакар, защото определено за гора не смея с този - 150кг, като падне не мога до го вдигна...
        Успех

        Коментар


        • #5
          До: KTM LC4

          То един от проблемите при мен е, че нито за пътуване ми се връзва ( имам БМВ тежък турист , а и карам на по големи дистанции ) , нито за сериозен офроад - за там си трябва клас 250/ макс 450 , но поне с регистрация и голям резервоар , ще му увелича базата за ползване , а и мотор в резерв е винаги полезен . Височината е оправена със заден амортисьор Пайоли , и малко сваляне на телескопите от тройника, иначе при 178 см , едва стъпвах на пръсти и аз. За маса се ядва , борил съм се с доста по масивна техника , тоя само на гръб кажи речи не съм го носил , то по баирите всяко кило става две... И аз бих приел някакъв разумен бартер, но при тази стагнация на пазара , само ялови оферти се въртят .
          Последно редактирано от go6o; 16-02-10, 00:53.

          Коментар


          • #6
            До: KTM LC4

            Здравейте колеги,аз също имам LC4 400 98г.Карам го само в гората и не мога да се оплача че е много тежък.Който иска лек мотор да кара 2т.Окачването както споменахте е супер,резервоара събира 11л. и много често ми се случвало да преливам бензин на леките кросаци.Тази година се замислям за една обиколка на Родопите основно офроуд,но до лятото има доста време.Миналата година изкарах целия ендуро-шампионат с този мотор без да имам проблеми по екстрийми и х-крос препятствията в неделните дни.Накратко,мотора е супер с много широко приложение и за градски и за горски мотор.

            Коментар


            • #7
              До: KTM LC4

              Мисля че мотора си става перфектно за дълги пътешествия.Само трябва да се направят настройките.Говорим за дълги офроуд трипове,примерно Албания, Становете,Африка и т.н.За мене за там е много по-подходящ от едно БМВ,само вижте окачването на КТМ.
              Колкото до височината,аз съм 170 пък нямам чак такива големи проблеми.Мотора съм го карал къде ли не,и по кози пътеки и на обиколка из Европа.Ако изключа магистралите ,навсякаде се е държал отлично.
              За да не съм голословен по-нататък ще направя едно представяне на Адвенчъра,защото мисля че има доста разлики от обикновения ЛЦ 4.

              Коментар


              • #8
                До: KTM LC4

                Ще е хубаво да се види наистина , за мен разликата е предимно визуална -резервоар ,маска , табло ,калник и някои дреболии , които не променят нищо съществено - говорим за модели след 98 г , и промените през 2002 г . Настройки на кое имаш предвид - окачване или нещо друго? Пътешествието е обширно понятие , но това е мотор , чийто предимства са най вече извън нормалните пътища , по някои от цитираните от теб маршути съм минавал и аз , със два пъти по тежки мотори , което не ги прави офроадери , както и КТМ а няма как да е магистрален тип турист - просто не му е мястото на аутобана . Иначе извода е ясен - който иска да пътува , обикновенно минава от където си е наумил и с каквото е решил , особено когато говорим за Европа. За мен предимствата са ясни - окачване , маса , мощност , но не мога да си затварям очите и за недостатъците .

                Коментар


                • #9
                  До: KTM LC4

                  Значи говоря за настройката на самия мотор по моториста. В смисъл че освен ходовата част(което никак не е малко),седалка,кормило и пиньони.
                  Аз лично още се боря още с ходовата част. На този мотор, дори свалянето на един сантиметър от предницата, му оказва влияние.
                  Иначе, ти какви недостатъци му намираш, освен вибрации и тясна седалка?
                  Последно редактирано от giorgio; 04-04-10, 16:30.

                  Коментар


                  • #10
                    До: KTM LC4

                    Недостатъци са в смисъла , за който говоря - дългодистанционен туризъм , без екстремни забежки , освен по принуда . Принципно в хард-адвенчър класа това може и да е най доброто , но ако си тръгнал за Испания например , няма как да ме убедиш , че ще ми е по удобно да ида с КТМ а , а не с мотор (примерно) 4 - ри цилиндъра , два пъти повече мощност и въртящ момент , без почти никакви вибрации , по-удобна стойка , возия , ветрозащита , товароносимост ( ако са двама ) , разход и т.н. Случвало ми се е да карам над 12 часа на ден , по няколко дни , а там тия дреболии като тясна седалка и вибрации въобще не са за пренебрегване . Та това имам в предвид, да не остане някой с идеята че се оплаквам от мотора , точно обратното , това е една машина със стил и характер , носеща незабравими емоции , а за тая година ми се очертава и основен мотор , та ще доработвам някои неща - джетване, филтърна кутия , и най вече резервоара трябва да сменям . Не знам дали може да се измисли стабилно ветрозащитно стъкло , без да се имитира маската на адвенчъра , нещо не особено голямо 40 - 70 см примерно , или да приспособя от друг мотор . Ауспуха също ми е отворен тип, а по чужбина може да не ги кефи по силния звук .
                    Последно редактирано от go6o; 18-02-10, 09:37.

                    Коментар


                    • #11
                      До: KTM LC4

                      Адаш - идея за стъклото:
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=71955
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        До: KTM LC4

                        Точно това имам впредвид , на някои скутери даже съм виждал подобни .

                        Коментар


                        • #13
                          До: KTM LC4

                          Здравейте, имам КТМ (LC4 620) и от вчера няма ток на свеща! Как мога да разбера какво се е прецакало (бобина или електроника)?
                          Последно редактирано от giorgio; 04-04-10, 16:29.

                          Коментар


                          • #14
                            До: KTM LC4

                            Аз мисля, че точно от този модел на КТМ става страхотно супермотоНе напразно подписа ми включва името на тази машинаЕдинственият проблем на всичките КТМ-и LC4 са силните вибрации, но с малко повече любов към мотора, това се преживява
                            SUZUKI DRZ SuperMoto

                            Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                            Коментар


                            • #15
                              До: KTM LC4

                              До фокустника: Прочетох сега за проблема ти и се сетих, че тук в нашия град, има едно момче със същия ктм 620 LC4, който преди време сменя електрониката с нова, но от две години поради друг проблем с мотора е спрял да го кара, така че ако имаш проблем и нещо ти трябва като част, ще ти дам номера да му позвъниш - може и да се съгласи да го даде на части и ти да си оправиш мотора по този начин. 0885901122 - това ми е номера, ако с нещо мога да помогна, се обади.
                              Последно редактирано от giorgio; 04-04-10, 16:27.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X