Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki vs BMW

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki vs BMW

    Здравейте скъпи съфорумци...
    Чудя се между два модела мотоциклети от различни категории ...
    Сузуки гс500 и БМВ гс650 дакар...
    Сузуките е 2005 , БМВ-то 2002 и двете са на по 13 000 км...
    Мотора ще го използвам както за града , така и за дълги пътувания...
    Живот и здраве ще го търкалям 2-3 сезона макс. после ще се метна на нещо от магазина...
    Приемам всякакви съвети и предложения...
    Не съм се спрял напълно на тези два мотора , така че може да ми предложите и нещо подобно...
    Благодаря предварително! Ще черпя като го взема...
    Последно редактирано от Тануцо; 10-01-10, 21:35. Причина: правопис

  • #2
    До: Suzuki vs BMW

    За Сузукито ще чакаш инфо от други колеги, но за БМВ мога да ти дам 1-ва ръка:
    Моето е 2003 но не е дакар. Та имаш предна 19", по добър заден амортисьор и по-висок клиренс. Навсякъде се намира инфо за ремонти, ъпгрейти и части.

    50 коня на задното колело започват да се развиват добре от към 3000об.мин. до 5500об.мин. от там нагоре аз не усещам разлика тъй като вече съм на 5-предавка с 140км/ч. Като цяло има вибрации но това са рисковете на 650куб. и един цилиндър. Ниска макс. скорост но и доста лоша защита от вятъра. Предното колело пръска директно в краката. Като цяло удобна стойка и седалка.

    Болестта в стартера при 1-та версия е отстранена, но въпреки всичко пали тежко докато направи 4-те такта.

    Водно охлаждане + охлаждане на маслото. Фабрично липсва индикатор за темп. освен лампа.

    Изключително лесен и маневрен за в града, тих. Много стабилно поведение в бързи завои и къс славом. Малко по тежък от себеподобните си 210+. АВС Брембо, само положителни страни според мен (може да се изключва). За мен спирачките са малко слаби, но не съм с оригинални накладки а съм бил натоварен с близо 200кг.

    Подгряване на ръкохватките на 2-степени и предпазители за ръцете. Не удобен за меки дисаги/чанти. (на това съм му намерил цаката и 100% пробвано)
    ИЗКЛЮЧИТЕЛНО икономичен, двигател с пълна инжекция. Със скорости до 130км/ч 4,5л/100. На дълъг път може да надхвърлиш 5000км преди смяна на маслото. Подмяната на консумативите НЕ по-скъпа (дори доста по-евтина) от всеки друг в класа и си я правя сам.

    Изброих неща които са по-характерни според мен за модела.
    Последно редактирано от fozy; 11-01-10, 08:59.
    още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

    Коментар


    • #3
      До: Suzuki vs BMW

      Чак сега виждам темата...
      Аз лично не намирам никаква прилика между двата мотора.





      Аз имам Suzuki GS500Е и мога да кажа, че това е превъзходен шосеен мотор за начинаещи ездачи.
      Под 50 коня е, 17 инчови джанти отпред и отзад, изключително маневрен и послушен. Поддръжка - няма, няма антифриз, няма дори маслен радиатор. Чист въздухар.
      Резервоар - 20 литра, разход около 5 на 100.
      200 килограма готов за път, с пълен резервоар, една от най- ниските възможни седалки, които има на мотор (изключвам чопърите, разбира се).

      Предполагам, че буквите GS те подвеждат да сравняваш двата мотора, но те нямат абсолютно нищо общо, освен, че са мотоциклети.
      Последно редактирано от huko; 16-01-10, 13:54.
      Зима иде

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X