Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW F 800GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: BMW R1200GS или новия 800GS

    Честито ! Да си го караш безаварийно и с кеф. Аз кръгче не искам, ама все пак не си оставяй ключовете на мотора. В Камор имат новите модели, ама нямат все още тестов, че да го пробваме.

    Коментар


    • #32
      До: BMW R1200GS или новия 800GS

      Честито giorgio гледам в подписа ти резултата вече е равен 3:3
      Пък ако решиш да се отървеш от Трансалпа може и мен да ме вкараш в семейството на тежките ендура . Много безаварийни километри!!!
      http://www.irlandetza.com
      Forever is our today
      http://www.lre-bulgaria.org
      мотора на аватара е на Gorgio

      Коментар


      • #33
        До: BMW R1200GS или новия 800GS

        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        @ttankof - Благодаря за пожеланията. В "Камора" май още не са получили новите, за тази година, та може и да нямат, но може и да не ми е вярна информацията
        Имат giorgio, или по-скоро имаха, защото докато бях там и разглеждах и докато си говорехме с Валерий Илиев взеха, че свършиха
        Нямат тестови за съжаление, както каза Бойко, но в едно сте прави - мотора наистина е невероятен.
        Е, ... за мен, ако реша да го купувам, ще трябва по ниско окачване, но това е друга тема
        По-добре мъртъв, но пич,... отколкото жив скапаняк!...

        Коментар


        • #34
          До: BMW R1200GS или новия 800GS

          Днес направих 1-2 кръгчета с мотора на Giorgio. Първото впечатление беше "Баси лекия мотор". След Супер Тенерето, е направо като перце. Липсата на резервоар на привичното място, е направила мотора доста тесен отпред, и усещането е интересно - все едно караш летящо килимче Ветрозащитата допълва това чувство. Дори на няколко пъти поглеждах дали имам мотор под себе си Много леко се кара. И как спира.... Не е истина просто. Имах голямото желание да го вкарам в тревата, но не посмях - чужд мотор е все пак /Giorgio, не ми го давай втори път, защото не обещавам, че няма да го окалям / Скоростите са много мазни, направо не се усещат, особено след СТ-то... Просто бях във възторг. Единствения минус - задника ми и седалката нещо не си допаднаха. Не мога да си представя 500 или 1000 км за един ден с тази седалка. В интерес на истината и на СТ-то съм си правил седалката - оригиналната не ми беше удобна за дълъг път. Позамислих се сериозно... Бях се прицелил в големия V-strom ... Уфффф, аман от мотори. Няма ли да ми дойде умът в главата най-после...

          Коментар


          • #35
            От: BMW R1200GS или новия 800GS

            Странно, но със седалката свикнах... Чехите имат пословица, че човек и с въжето свиквал, стига да виси достатъчно дълго...

            Относно малкия резервоар, 16 литра се оказаха достатъчни за 440 км. При скорост 100-110, без нервно подаване на газ, средния разход падна на 3.6 л/100 км. Сигурен съм, че ако се налага, бих могъл да го сваля и на 3.5 л/100 км. С десет-литрова (или 2х5) допълнителна туба, реално могат да се изминат около 700 км, което според мен е напълно достатъчно, за да се нареди между най-далекобойните машини.
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #36
              От: BMW R1200GS или новия 800GS

              Така е - човек се примирява със всичко. След една мини експедиция на велосипед с много добра седалка и шорти ~ 400 км за 2,5 дни никога повече няма да се оплача от седалка на мотоциклет.
              You'll never find out - I got no key hole....

              Коментар


              • #37
                От: До: BMW R1200GS или новия 800GS

                http://www.touratech.com/shops/006/index.php?cPath=3_43
                тук има доста екстри

                Коментар


                • #38
                  От: BMW F 800GS

                  Здравейте ! Искам да попитам някой слагал ли е пиньон 17 зъба на 800GS и как се отразява на разхода и начина на каране ? Скоро ми се наложи да карам по магистрала и понеже бързах трябваше да карам с около 160 км/ч и разхода се качи на около 7л/100км. Доста изнервящо беше да спирам на всеки 200 км.
                  BMW F800 GS , Honda CRF 450 R , Yamaha 500 Tmax , Harley Davidson Stret Bob

                  Коментар


                  • #39
                    От: BMW F 800GS

                    Здравей колега! Да, аз бях сложил пиньон със 17 зъба отпред. Мотора стана по-муден, ускоряваше видимо по-плавно. Потегляше с по-вече съеденител. На първа и при ниски обороти пък вървеше доста бързичко, което ми създаваше определено неудобство.
                    Не смятам, че разхода се повлия кой знае колко.
                    Лично на мен, не ми хареса и след месец го махнах.
                    Ако минаваш през Пловдив, няма проблем да ти дам зъбчатката и да пробваш.
                    LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                    Зареждам...
                    X