Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой да е запознат с Триумф Тигър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой да е запознат с Триумф Тигър?

    Гложди ме един въпрос за многонепопулярните у нас Триумф и ендуро модела Тигър (Triumph Tiger). Някой запознат ли е с това чудо като издръжливост и т.н. Изобщо за машините на Триумф?

    Знам, че ползва 3 цилиндров двигател (като всички съвременни триумфи).
    90-те години изглежда така:

    През 2000 двигателя пораства до 955сс и вече е инжекцион:

    А от 2007 двигателя става 1050 и мотора изглежда доста агресивно, но пък е изгубил малкото останало наследство от ендуро:
    Последно редактирано от Тануцо; 26-09-09, 10:59.
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

  • #2
    До: Kякой да е запознат с Триумф Тигър?

    Лъчо имаше 955 и беше писал за него в темата за КТМ Адвенчър 990. Аз съм карал бившия му мотор и имам малко, но добри впечатления от него - типичен Триумф и никак офф-роуд. 1050 карах десетина километра и е съвсем никак офф-роуд, по - скоро още по - брутален Триумф ... ако си карал трицилиндров мотор с марката ще ме разбереш.

    Коментар


    • #3
      До: Kякой да е запознат с Триумф Тигър?

      Ахам, пропуснал съм го ... и ще цитирам тук, че така и така съм пуснал темата отделно от КТМ

      А някакви идеи за издръжливоста? Недостатъци някакви?

      Първоначално публикуван от Luke Преглед на мнение
      Привет на всички,

      Моята машинка е от този модел , макар и произведена септември 2007. Ето така я видях в магазина и погледа ми остана в нея


      Преди това карах Triumph Tiger от 2001. Ето го :
      Първоначално публикуван от Luke Преглед на мнение
      Двата мотора имат приблизително еднакъв работен обем и мощност , но с това общо взето приликите се изчерпват. Тайгъра е оборудван с трицилиндров редови двигател. На всякакви режими работи равномерно и поема от всякакви обороти. На шеста скорост може спокойно да се кара с 70км.ч. при около 2000 оборота. При подаване на газ двигателя мазно набира обороти , без никакви вибрации, докато достигне 250 км./ч. , което е приблизително максималната скорост. За мен лично имено тук КТМ-а малко не ми допада. При падане на оборотите под 3000 започва да се чувства неравномерна работа и придърпване. Ако го пуснеш да падне до 2500 и подадеш повечко газ започва да тресе и блъска в трансмисията. Това особено тормози при градско каране. Оообаче , ако оборотите са в нормата (над 4000) , машината реагира само при мисълта за подаване на газ. Ако завъртиш ръчката до край , настъпва армагедон. Ускорението което се постига при скорости до 120 км./ч. може да конкурира някои пистови модели. Но знаем , че не това е предназначенито на КТМ 990 . Истинско удоволствие от карането на новия мотор изпитах , когато стъпих на алпийските пътища на Австрия миналия септември.

      Тази снимка не е точно от там , но пътя до този ледника Grosseglokner беше подобен


      Без значение колко е остър завоя , дали е при стръмно изкачване или зашеметяващо спускане, машината влиза във всяка крива с лекота. Имах чувството , че вестибуларния ми апарат се е срастнал с двуколесното. Само леко изнасям тялото леко към вътрешността на завоя и всичко става. За разлика от Триумфа , при който вземането на такъв завой на моменти беше борба за оцеляване. Може би заради по дългата база и по-малкия размер на предната гума (18 срещо 21) при остър обратен завой винаги бях на нокти. Особено беше неприятно на чакъл и пясък като този

      Тогава предната гума започваше да изпуска и трябва да пускаш краката , за да не помиришеш праха отблизо. За разлика от това КТМ – а е несравнимо по-добър и на такъв терен



      Например при влизане в завой на чакъл или пясък не поднася предната , а задната гума. За средно умел водач това не води до падане. Ако е по-печен карача , може даже да използва това , за да влезе по-остро в завоя. Това сме го гледали на ралито Дакар.
      Ето един пример какво могат да направят маниаците
      http://www.youtube.com/watch?v=JCZZwpUcwWs

      Но тежкия off-road не е стихията на КТМ 990. Аз лично на това място безславно се върнах обратно


      Просто машината е твърде тежка за екстремни изпълнения. Като комфорт на дълъг път също съм доволен. Има много добра ветрозащита. Поддържа добра скорост – много добър комфорт и при 160 км./ч. Спрямо Триумфа е по-малък резервоара и по-висок разхода. Това налага зареждане на всеки 300 км.. С Триумфа могат да се минат 500 км.

      Моят извод е : КТМ 990 Adventure е перфектния баланс между шосейни, off-road и ‘далекобойни’ качества. Като препоръка бих искал да направят меню в електрониката , така че собственика да може да избира режими за по-комфортно каране из града. Това отдавна го има при автомобилите. В момента в електрониката има само опция за ..... това какъв ауспух да сложиш.
      Последно редактирано от tatkobarba; 18-09-09, 14:31.
      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

      Коментар


      • #4
        До: Kякой да е запознат с Триумф Тигър?

        Карам вече втора година Тигър-95г. и съм много доволен.Карал съм и Африка,но това е много по-удобен,по-мощен и в същото време по-икономичен и здрав мотор.Четох някъде,че с този двигател,който слагат и на шосейки ,и на туристи,англичаните са ударжали щурма на японците в края на 80"те.Мотора е тежък и обут с добри гуми е изключително стабилен в завои и на прави,дори и с 200км/ч.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X