Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Никога не си купувайте мотор от Дупница и Пиперово

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Никога не си купувайте мотор от Дупница и Пиперово

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:3.jpg Прегледи:0 Размер:97.3 КБ ID:7001006Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:365
Размер:179.8 КБ
ID:7001013Колеги, искам да ви уведомя затова, че в Дупница и Пиперово мото къщите са абсолютни измамници.
    Миналия месец си купих от там Suzuki DL - V Strom 650 модел 2022г.
    Километражът показваше 7100км. А цената беше доста дебела.
    На външен вид моторът изглеждаше лъснат.
    Когато го докарах моя механик ми се скара как може да купя такъв боклук. Според него моторът е поне на 70 000 км.
    След като го разглобихме се оказа, че механикът ми е прав. Моторът е на доста повече от 70 000 км.
    Предните дискове не бяха оригинални. Били са втори по ред дискове, които също бяха износени. На джантите имаше поне 5 места, където бяха слагани баланси. Това значи, че са сменени поне 3- чифта гуми. Задния амортисьор беше изтекъл.
    Предните амортисьори бяха рециклирани. Пачия крак имаше ужасен луфт, което значи, че мотора е блъскан при поставяне. На ръкохватките бяха сложили гумени шлаухи (като презервативи) с които да прикрият износването на ръкохватките. Зъбчатки и верига в ужасно състояние.
    Намерихме камък с диаметър около 40 мм заклещен между двигателя и рамата, което значи, че е моторът е каран в тежък офроуд.
    А иначе ми продават мотор на 7000 км. което значи чисто нов.
    Продавачът е - ЕВРО КАРС ГРУП ЕООД, с ЕИК гр. Дупница, п.к. 2600, ж.к. Елица, бл. 51, ет. 4 и МОЛ - Лъчезар Димитров Лахчев
    Никога не си купувайте мотор от тези измамници.
    Прилагам снимки как изглеждаше моторът на обявата и как изглежда в момента - за да оправим лайната на продавача от с.Пиперово.
    Последно редактирано от Andy Iron; 03-06-25, 21:13.

  • #2
    На 7000 км зъбаци и верига в ужасно състояние…..това се вижда от пръв поглед,2022 мотор…….ти не го ли погледна малко поне?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Зъбчатки и верига в ужасно състояние………това не го ли видя?

      А че превъртат стана ясно,напудрен за продаване е едно ма зъбчатка в кофти състояние не е напудрен мотор,просто май са му врътнали километража,а купувача не го е прегледал тоя мотор.

      Кофти и за двама ви

    • Andy Iron
      Andy Iron коментира
      Редактиране на коментар
      За Продавача никак не е кофти - този измамник си прибра едни дебели пари от мен - като за мотор на 7000 км.
      Лошото е, че не знам в какво състояние е двигателя. Защото на определени километри си има определена диагностика и профилактика на двигателя.
      Някак си е тъпо да купиш мотор на 7 000 км, а да се окаже че е на над 70 000 км. Не мислиш ли?
      ПП - сложил е за лице на фирмата един младеж на име Илия, който да посреща шараните.
      Та въпросното лице Илия ме блокира отвсякъде след като му звъннах да го питам на колко милометра реално е мотора.
      Последно редактирано от Andy Iron; 03-06-25, 21:37.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Мисля , и аз като теб така го мисля ма на 7000 км как да му е в ужасно състояние зъбака се чудя - или си им вярвал на 100% или въобще не си погледнал какво купуваш.
      Отваряй за клапани

  • #3
    Вярвах на 100% на продавача.
    Именно затова пуснах темата - да предупредя колегите да не вярват на продавачи от Дупница и Пиперово
    ПП - Вече го отворихме за клапаните. Утре мислим да цепим двигателя за ревизия.

    Коментар


    • #4
      Ами имаш ли документи за покупката и цената ? Давай КЗП и т.н .

      Коментар


      • #5
        Изглежда си научил по трудният начин, че на голо доверие втора употреба техника от непознат източник не се купува!

        Информативно каква беше цената на сделката?
        Понеже доскоро Миркат продаваха точно този модел да много разумна цена - нищо около 15к.

        Иначе в случая е по-важно дали е подържан този мотор за пробега, която е направил.
        Но мисля, че 70000 са много за 3 години.
        Рядко се кара толкова активно.

        Защо не провериш в представителството за сервизна история все пак?

        Може да се окаже, че дявола не е толкова черен!
        Враг усраине

        Коментар


        • Andy Iron
          Andy Iron коментира
          Редактиране на коментар
          Цената беше 13 700 лева.
          До момента минах 16 000. Нов фар (беше счупен), тунинг на компютъра, ремонт на предница и на централен амортисьор, реглаж клапани, нов ауспух Dominator, зъбаци, верига, ръкохватки, гардове, баланси на гумите, масла, филтри, и още много други дреболии.
          70 000 км не са много за 3 години за определена категория мото маниаци. Има хора, които купуват нов мотор и 6 месеца в годината карат на дълги трип-ове. След 3 години го продават и си купуват нов.
          Дявола е много черен. За да замаскират износването на ръкохватките му бяха нанизали едни черни шлаухи като предварително са махнали гардовете. Аз досега толкова износени ръкохватки не бях виждал. А това е 15-тия ми мотор - значи все нещо разбирам.

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Ами много е.
          Нов от магазина доскоро беше около 15К+
          С 4 години гаранция.
          Цените за тунинги не влизат в сметката но и без тях тая сделка е била тотал щета според мен и без подводните камъни.
          Ма нищо, де - човек се учи докато е жив.
          Следващият нов-нов и тетака...

      • #6
        Нищо ново под слънцето, за съжаление.
        Обаче - даже да е на 70 000км, не е никакъв проблем за двигателя, стига да не е бил душманин предишния собственик.

        Та...вече няма какво да се направи, освен пълен преглед на машината и газззз...

        Обикновено като купувам таралясник втора ръка, си водя задължително един или двама човека с мен.
        Повече неща се виждат които са се опитали да скрият търгашите.
        Последно редактирано от pansim; 04-06-25, 06:32.
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • #7
          Мотор на 7000 км вкаран от Италия вероятно... Мотора е каран от бабичка пенсионерка, която само до хранителният магазин е ходила с него....
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Почти ма с Гиви предпазители и пачи крак на страничната стойка - тия на бабите не им трябват 🤣

        • #8
          Колко е трудно да закараш механик да го огледа?

          Коментар


          • Andy Iron
            Andy Iron коментира
            Редактиране на коментар
            Когато си на 400 километра от своя град, а механиците наоколо са мноооого обективни и "не се познават с измамниците", е малко трудна.

          • ezhko
            ezhko коментира
            Редактиране на коментар
            Водиш препоръчан механик от град по-наблизо.

        • #9
          Когато реши човек да даде много пари за автомобил, мотоциклет, мисля че не си струва риска, да не се купи направо нов.Колко процента реално беше разликата, ако беше го купил от магазина?Ако една сделка изглежда много изгодна за купувача, най-вероятно има уловка...

          Коментар


          • Andy Iron
            Andy Iron коментира
            Редактиране на коментар
            Повярвах на продавача. Ако знаех, че са измамници, щях да си купя чисто нов. Точно затова пускам този пост - никога не си купувайте мотори от там.

        • #10
          Тоя В-стром 650 сега има промоция и намаление на цената в Миркат. Водят го стар модел и в момента струва 15 590 лева чисто нов.
          Един приятел кара абсолютно същият модел. В момента обикаля из Турция след, като преди това обиколи и Ирак, и вече гони 100 000 км мотора му. Така че мотора и модела не е виновен, ако собственика му е бил някой мърляч. А те точно такива мотори търсят мотоджамбазите, за да го купят евтино, а продадът скъпо.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #11
            Проблем си е , ако инфото което предоставяш е вярно . Ако си направил грешка при оглед , недоглеждане , неразбиране и т. н. си е за твоя сметка . Продавача предлага стока , харесал си я и сделката е наред. Ако обаче тези км. ги има вписани в договора , а реалноста се е оказала друга то си заведи дело . По форумите помощ няма да намериш за проблема си.

            Ако механика ти е бил убеден в това което ти описваш , защо не им го върна веднага а си започнал да го разглобяваш?

            Коментар


            • #12
              Тия в Дупница са големи майстори на измамата. Един приятел от Пазарджик отива да си търси мотор. Намира си мотора в Дупница правят пазарлъка и той обявява, че на другият ден ще дойде с парите да купи мотора. Отива на другият ден с парите и цената вече друга... Абе нали вчера се разбрахме, правихме пазарлък и определехме цената?!?!... Аааа, ама то това си беше за вчера. Вика му търговецът. Днес е нов ден, нов късмет...
              Друга схема. Ще купуваме от там Трансалп. Виждаме го, разбираме се за цената, а търговецът вика. Запалете го да видите и чуете как работи, но не го карайте мотора и не го изкарвайте на улицата, защото нямат номера моторите и полицията ни прави проблеми. Е добре. Запалихме го мотора, работи нормално и го купихме. Откарахме го в Пазарджик и след два дена няма и 200 км да е минал и започна да прекъсва и да работи само на един цилиндър мотора. Хайде чисто ново реле регулатор и всичко се оправи. Чак тогава разбрахме, защо не даваха да го вадим и разкарваме по улицата тоя мотор.
              А имаше и друга схема. Вадят една снимка на мотор за продажба, а моторът свети от всякъде, километрите малко и цената супер атрактивна. Отиват да го гледат и им представят някаква скрап, нищо общо с мотора на снимката... Какво става тука бе!?!? Това май не е същият мотор от снимката? Ами той Гошето объркал снимките, когато качвал обявите...
              Номерата им на джамбазите от този регион са безкрайни....
              Последно редактирано от ВладиЧ; 04-06-25, 12:40.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #13
                Как да иде човек в Дупница, Враца, и други, и да намери там сервиз, на който да разчита за оценка?Май не става...Тогава, остава да купува от такова населено място, където си има доверен сервиз.Или, да си влачи експерт с него

                Коментар


                • Andy Iron
                  Andy Iron коментира
                  Редактиране на коментар
                  Всъщност моят механик ми се скара, че не съм го взел с мен за да огледа мотора.

              • #14
                Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                Как да иде човек в Дупница, Враца, и други, и да намери там сервиз, на който да разчита за оценка?Май не става...Тогава, остава да купува от такова населено място, където си има доверен сервиз.Или, да си влачи експерт с него
                То и да има "доверен сервиз", няма никаква гаранция, че ще разберат, видят и открият всичко при един половинчасов оглед. Това като с обущаря..Мой приятел, отличен механик, два-три пъти си купува коли, които се оказват за тотален ремонт- примерно- мотор, скорости и окачване заедно. Първия път- Ауди от Враца, после БМВ от Горубляне..Гледал, карал и т.н.
                Ако питаш народа, има и доволни и недоволни от където и да е. Гледаш, караш, харесва ли ти- договаряш- взимаш..После все нещо има, правиш и така..И тук са като на всякъде. Мигар мислиш, че по бели свет търговците са други ли? Същите са..Гледаш колко дават колата тука, и гледаш колко струват там откъдето идват. Ама те това е- некой види, че тук е да речем 5, а там 10- естествено, че има за ремонт, ма му се ще да няма , но няма как...
                Не коментирам конкретния случай с мотора, там явно е недоглеждане и мошенгериите минали лесно. Не разбирам от мотори, но поне очевидните неща като зъбчатки, вериги, се виждат барем..
                Ще кажа как е в Швейцария. Плац 100 декара. Наредени - отпред по-скъпите, по-назад по-евтиндос- като за нас . Арабина му дреме дедовия да замаза и поправя- как го е взел- така го е паркирал, даже не са изчистени..съвсем автентични, гледа да вземе някви парици и айде другата. Палиш, правиш едно кръгче- пазариш и тръгваш. Обаче...Закони имат. Арабина не смее да излъже- казва "аз не съм механик, не знам, ако ти харесва взимай, ако не- не" ..А когато колата е по-скъпа, прегледана обстойно, се дава "с гаранция", и случай да не е наистина здрава няма, но такива коли нашите търговци естествено не купуват. Взимат ам блок дестина коли, възможно най-евтини на автовоза. Затова е важно колата да е с номера от там, т;е да е дошла на ход, т.е едни 2000 км. е вървяла..Докато от Италия това положение го няма, правят ги да запалят тук и това е..
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • krassitch
                  krassitch коментира
                  Редактиране на коментар
                  Исках да напиша, че продавачите се познават с работещите в сервизите.И няма да им мигне окото, да те метнат

                • sonda
                  sonda коментира
                  Редактиране на коментар
                  Оо, в това отношение- да, разбира се..Продавачи и сервизи в един и същ град, и някой да си мисли, че ще отиде в "безпристрастен" сервиз случайно ...Това като тук в София, има една автокъща измекяри, които позволяват да караш съответното Субару за преглед САМО в един Субару-сервиз...Трябва да си съвсем малоумен..

              • #15
                Въщност схемата е следната. Има група българи, които живеят в Италия и търсят мотори с голям пробег. Купуват ги на смешни цени. Там има много части. Купуват фейс частите, замаскират видимите щети и ги "парфюмират" - демек лъсват, като и им връщат километражите - понякога и с по една нула (както при мен). Събират 7-8 напарфюмирани мотора и правят оферта на дилърите от Дупница и Пиперово - за група мотори. Печалбата на дилърите е около 30%. Нямам идея колко е печалбата за тези, които са в Италия и парфюмират, моторите.
                Накратко - това е схемата.
                ПП - автокъщата в Пиперово е AutoMix
                Последно редактирано от Andy Iron; 04-06-25, 21:10.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X