Това заради боксера ли е? На редовите двигатели и на V-тата, какво им задвижва динамото?
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Прочетох много внимателно пак информацията за модела и установих, че в същност всичко си е написано съвсем точно... И за ремъка, и за спирачките, и за помпата. Можеше да се мине и без тъпите ми въпроси, ако бях внимавал повече в материала. Извинявам се!
Ще видим какво ще избера. Има и 2002, и 2003, и 2004 много добре оборудвани модели на малко км. Остана да ме притеснява единствено височината на седалката. На Африката ми и на КТМ 990, (който съм пробвал) седалките са по 86 см високи. Нямам никакви проблеми там, защото аз съм 178 см висок. Но 90 см (седалката на Адвенчъра) ми идва малко височка. Едвам подпирам двата крака на върховете на пръстите им, след като седна... Пробвах и 94 см висока седалка и не стига, че едвам се покатерих върху нея, но и краката след това ми останаха във въздуха... Странно как толкова малка разлика във височините на седалките, дава толкова голяма разлика в качването и държенето на мотора на място.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Височината на Adventure не се регулира.
Регулира се (електронно или ръчно) твърдостта на окачването, в зависимост от това, колко е натоварен и по какъв терен ще върви.
Аз съм 172см. По тази причина оригиналната(двуцветна) седалка ми беше висока и закупих мотора с по-ниската седалка също произведена от BMW.
С тази седалка разстоянието до земята е 850мм. - с оригиналната - 900мм. В този смисъл ръста не е определящ, а дължината на краката.
Натоварен мотора ляга още.
Седалката, която се продава от BMW, като опция (Low Seat) струва около 500лв. Аз съм с нея. Изглежда така:
Има и други производители на по-ниски седалки. Примерно Touratech.
Коментирана е многократно по чуждите форуми възможността за намаляне на височината още с промени в окачването (скъсяване хода на окачването), но аз не съм го виждал на живо... Доколкото у нас имаше едва 3бр. R1150GSA. Сега да са станали 5 ...
Важно е да се отбележи, че при R1150GS ("нормалния" GS, т.е. не от серията Adventure) височината се регулира от 810мм до 890мм.
В този смисъл аз не бих посъветвал някой да си купува по-високия, ако петите му ( и двете) не опират в земята. Въпреки, че съм виждал японец 158 см също с Adventure ...
Коментар