Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW R1150GS Adventure

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW R1150GS Adventure

    Благодаря на модераторите за оказаната възможност да представя този модел.
    Също така искам да подчертая, че спецификациите са взети от производителя и може долното да съдържа както неактуални данни така и неадекватен превод, но се надявам смисъла и значението (както биха казали някои от нас ) на текста да е запазен.
    Ако има очеизвадни неща за поправяне/ допълване, моля за вашата намеса.

    Модел: 1150 / 1150 Adventure 2003 - 2005г. вкл. (Разликите при 2001 - 2002г. са обозначени допълнително)

    За Северна Америка годините са 2003 - 2006 (2002 са обозначени допълнително)






    Двигател:

    Тип: Двуцилиндров боксер с въздушно охлаждане. Допълнителна система за охлаждане на маслото, активна в зоната на изпускателните клапани. Едностранно монтирани разпределителни валове задвижвани с вериги на всяка от страните. Четири клапана на цилиндър задействани от ексцентрици и къси повдигачи. Смазване чрез маслено корито.

    Обем: 1130 cc

    Макс. мощност (DIN 70 200): 62 kW (85 bhp) @ 6750 min-1

    Макс. въртящ момент: 98 Nm @ 5250 min-1

    Максимални обороти: 7900 min-1

    "Празни" обороти: 1100 +/- 50 min-1

    Вътрешен диаметър на цилиндър: 101 mm

    Ход на буталото: 70,5 mm

    Степен на компресия: 10,3:1

    Разход на гориво:
    - @ 90 km/h: 4,5 l/100 km
    - @ 120 km/h: 5,7 l/100 km

    Максимален разход на двигателно масло: 1 l/ 1000 km





    Трансмисия:

    Съединител: Лек, еднопластинен, сух съединител, монтиран на коляновия вал, с пружини с увеличена раменна сила на диафрагмата и зъбец за стартера. Уф, ебаси превода. Хидравлично задействане. 165 mm диск.

    Скоростна кутия: 6-степенна, ръчна, с интегрален успокоител за торсионни вибрации.

    Предавателни числа:
    - 1-ва предавка: 3,864 / 4,465 при ендуро скоростна кутия (опция дори при Adventure)
    - 2-ра предавка: 3,022
    - 3-та предавка: 2,393
    - 4-та предавка: 1,962
    - 5-та предавка: 1,700
    - 6-та предавка: 1,316 / 1,504 стандартно при Adventure

    Кардан: Вал в кухо рамо с Paralever, задно окачване с интегрален успокоител за торсионни вибрации и два U-joints.

    Главно предаване: Kорона и пиниьон с Palloid-ни зъби в антифрикционни лагери; задното колело е захванато директно за задната страна на короната.

    Крайно предавателно число: 1:2,82



    Рама и Окачване:

    Рама: От три части. Алуминиева отливка за предната част на рамата свързва двигателя и скоростната кутия, които поемат част от общата маса, с тръбната стоманена част за задната рама. Усилени алуминиеви платформи за степенките подсигуряват допълнително точката на монтаж на скоростната кутия.

    Предни спирачки: Хидравлични, с два диска и фиксирани апарати с по четири бутала. Ъглов компенсатор за износване на накладките, плаващи дискове. Маркучи с метална обшивка.

    Задни спирачки: Хидравлични, единичен диск, с плаващ апарат. Маркучи с метална обшивка.

    Ъгъл на кормилото: 2 x 42°

    Откос на предното колело: 108mm ненатоварен, 115mm натоварен/ 121mm натоварен за Adventure

    Предно окачване: Telelever централен амортисьор с прогресивна пружина. Двукамерен газов амортисьор. Пет степени на настройка на предварителното натоварване.


    Път на окачването (при поемане на неравност): 122mm / 137mm за Adventure
    Път на окачването (обратно действие): 68mm / 73mm за Adventure
    Път на окачването (Тотал): 190mm / 210mm за Adventure
    Диаметър на фиксираната част /"коловете": 35mm

    Задно окачване: Централно монтиран ресьор/еднокамерен газов амортисьор. Настройки за степен на обратно движение. Настройки за предварителното натоварване на пружината чрез хидравличен цилиндър.


    Път на окачването (при поемане на неравност): 135mm / 150mm за Adventure
    Път на окачването (обратно действие): 65mm / 70mm за Adventure
    Път на окачването (Тотал): 200mm / 220mm за Adventure
    Дължина на рамото (корпуса на кардана): 506mm

    Колела и гуми: Джанти с кръстосани спици. Нископрофилни безкамерни гуми.

    Предно колело: 2,50 x 19 МТ H2
    Предна гума: 110/80 R19 59H безкамерна

    Задно колело: 4,00 x 17 МТ H2
    Задна гума: 150/70 R17 69H безкамерна

    Налягания на гумите:

    Пилот: 2,2 bar Предна; 2,5 bar Задна

    Пилот и пътник: 2,5 bar Предна; 2,7 bar Задна

    Пилот, пътник и багаж: 2,5 bar Предна; 2,9 bar Задна

    Препоръчителна минимална дълбочина на грайфер: 2mm Предна; 3mm Задна




    Гориво и Масла:

    Двигателно масло: API класификация SF, SG или SH; CD или CE също са допустими. CCMC класификация G4 или G5; PD2 също е допустимо.

    Капацитет/обем за двигателно масло: 3,5l без смяна на филтър; 3,75l със смяна на филтър.

    Трансмисионно масло: API клсификация GL 5.
    Вискозитетен клас: EPX 90 или SAE 90 API
    Капацитет/обем за масло в скоростната кутия: приблизително 1,00l (до долния ръб на отвора)
    Капацитет/обем за масло в главното предаване: приблизително 0,25l (до долния ръб на отвора)

    Резервоар: (използваем обем включително 4l резерва) - 22l / 30l за Adventure

    Лагери и други точки на смазване: Висококачествено антифрикционна грес за лагери. Температурен диапазон: -25 °C ... +120 °C. Точка на втечняване: 190 °C. Висока степен на предпазване от корозии, вода и оксидации; напр. Shell Retinax EP2

    Спирачна течност: DOT 4




    Електрическа система:

    Акумулатор: 12V 19Ah

    Свещи: Главни - NGK BKR 7 EKC
    Вторични (само за 2003 - 2005г.) - Bosch YR6LDE или NGK DCPR 8 EKC
    Разстояние между електродите: 0,8 mm
    Лимит на износване: 1,0 mm

    Предпазители: "Minifuse", плоски: 4A, 7,5A, 10A и 15A

    Фарове: Двоен (къси и дълги отделно), халогенни

    Крушки:
    Дълги - H1 halogen, 12V 55W
    Къси - H1 halogen, 12V 55W
    Мъгла (опция) - H3 halogen, 12V 55W
    Задни габарити - DIN 72 601, 12V 4W (T 8/4)
    Задна спирачка - DIN 72 601, 12V 21/5W (P 25-2)
    Мигачи (постоянно светещи) - DIN 72 601, 12V 4W (T 8/4)
    Мигачи (мигащите) - DIN 72 601, 12V 21W (P 25-1)
    Други (рег. номер, табло) - DIN 72 601, 12V 3W (W 10/3)

    Контакти: (само за Adventure) - 12V 5A




    Размери и Тегла:

    Цялостна дължина: 2190 mm / 2180 mm за Adventure

    Ширина:
    През огледалата: 945 mm / 980 mm за Adventure
    През кормилото: 903 mm
    През степенките на водача: 602 mm
    През степенките на пътника: 734 mm / 735 mm за Adventure

    Цялостна височина (без огледала и слюда): 1420 mm / 1435 mm за Adventure

    Височина на оригинална седалка (без пилот, багаж и пътник): 840 mm или 860 mm (две позиции) / 900 mm за Adventure

    Растояние между предна и задна ос: 1515 mm / 1501 mm за Adventure

    Просвет: 200 mm / 220 mm за Adventure

    Тегло без пилот, пътник и багаж (резервоар пълен на 90% + всички други течности включени): 249 kg / 253 kg (276,5 kg с всички екстри) за Adventure

    Сухо тегло (с всички течности източени): 228 kg / 232 kg за Adventure

    Макс. допустимо тегло (мотор, багаж, хора): 460 kg

    Макс. допустими натоварвания на осите: 180 kg предна; 300 кг задна




    Технически Характеристики:

    Макс. скорост: 196 km/h / 192 km/h за Adventure
    Макс. допустима скорост с Continental TKC80 и др. подобни гуми): 160 km/h

    Гъвкавост:
    4-та предавка, 80 - 120 km/h: 3,44 s
    5-та предавка, 80 - 120 km/h: 4,37 s
    6-та предавка, 80 - 120 km/h: 6,91 s / 4,88 s за Adventure
    4-та предавка, 60 - 140 km/h: 7,1 s / 7,20 s за Adventure
    5-та предавка, 60 - 140 km/h: 8,6 s / 8,80 s за Adventure
    6-та предавка, 60 - 140 km/h: 13,6 s / 10,20 s за Adventure

    Съотношение Тегло/Мощност:
    Готов за път с 85 kg водач: 5,39 kg/kW / 4,048 kg/kW (4,424 kg/kW при всички екстри) за Adventure (знам, не е логично, но така пише в книжката)
    При макс. допустимо тегло: 7,42 kg/kW


    Шум отсрани при преминаване: 80 dB

    Коефициент на въздушно съпротивление:
    cd x A, изправен водач: 0,536
    cd x B, седнал водач: 0,518
    ___________

    Разбра ли нещо?
    И аз не, ама се преструвам. Давай напред.
    Последно редактирано от ili4; 07-09-09, 19:22.
    You'll never find out - I got no key hole....

  • #2
    До: BMW R1150GS Adventure

    Това дотук бяха фактите. Сега и моето мнение. Ще бъде субективно, няма как...

    BMW R1150 GS Adventure в моето ежедневие (на 32 000 км в момента):






    Двигател

    Каране: Идвам от японски машини. Боксер-двигателят е различен, но се свиква и дори сега го предпочитам. Чудовищен въртящ момент, като на трактор. В много случаи няма значение на к'ва предавка си. По-мощен е от колкото някога бих имал нужда, но твойто мнение може да се различава в това отношение. Аз не съм карач, аз съм скитник с мотор. Или поне така ми харесва да си мисля. Не е шумен, нито пък е вълнуващ звукът му. Аз съм с оригинален ауспух, но с махнат катализатор и мотора е малко "по-гърлен" - не знам дали диша по-добре. Инжекциона е плавен. Мотора имаше вибрации, но след като клапаните се направиха качествено всичко изчезна. Загрява бързо до средата на термометъра и не ми е влизал дори и близо до червеното даже и след часове киснене по сфетофари. Главите на цилиндрите топлят много добре без това да е проблем в жегата. За тах имаш нужда от ролбар(-и?) според мен, няма значение как и къде караш. Сини кюнци са нормата дори и при нови екземпляри, няма страшно. Нисък център на маса, много добре балансиран в движение, колкото и бавно да пълзиш.

    Подръжка: Всичко е пред теб. Почти внезапен достъп до всичко. Няма махане на пласмаси, точене на антифриз. Резервоара досега не ми е трябвало да го свалям, а вече си направих една планирана подръжка сам. Май е тук мястото да кажа нещо. Механиците са добри. Знаят какво правят. Рабоят с качествени материали и инструменти без да са скъпи като услуга. Правя си сам подръжката (каквото мога сам), защото няколко пъти съм се убелждавал от предимствата на това да си познаваш добре машината като си далеч от цивилизация. Просто е нещо в което вярвам. Набора от инструменти който ти трябва не е голям. Иначе, клапани - под час. Оригиналния ролбар не трябва да се сваля за клапани, нито свещите. Най-закопаната част е алтернатора - ремък + капачката с болта с който се позиционира горна мъртва точка (TDC); трябва да се махне капак с 4 болта. Следвайте следното за клапани, мотора се трансформира:
    Линк (PDF)

    След клапани, оправяш дроселовите клапи и празния ход. Ще ти трябва. Бързо става. Ето инструкция:
    Линк (PDF)

    Смяна на масло в мотор, скорости и главно предаване е около час. Таблицата за планирана подръжка долу мисля, че съм я променил да отразява смяна на масло на главно предаване заедно с това на мотора. Това е което аз правя. Като видиш цвета на това което излиза от там и ти това ще правиш.
    В двигателя слагам минерално (въпреки, че последния път сложих един литър синтетично - остана ми от колата) и го сменям често. Някои казват, че този мотор се разработва около 30 000 км. Не знам дали е така, но аз го взех на под 20 000 км и гореше около 200 ml на 1000 км. Сега гори много по-малко.
    Ето и таблица за планирана подръжка, която следвам аз (маслото пише да се сменя по-често при градско каране. Което е здрав разум, но да го подчертая.) Следвай на своя отговорност:
    Линк (Excel)
    Ето и оригиналната от BMW:
    Линк (PDF)


    Трансмисия

    Каране: Повечето Адвенчъри идват с ендуро скорости въпреки, че винаги е било екстра. Първа е супер за градско или на труден терен. Полу-съединител не само, че не е необходим а и е крайно нежелателен. Много бързо гори съединителя - сух е. Ще разбереш като ти замирише. Да, от опит знам - но май спрях навреме, щото още държи и не е за смяна. Шеста предавка е много по-употребяема от на неАдвенчъра и дърпа от много ниски скорости. Големия лагер на главното предаване се сменя на около 50 000 км (това е някаква средна стойност, която съм взел от други сайтове с много статистики за много екземпляри) но няма да го правя на проблем. Не засяга всяка машина, но тези които патят - горе-долу това е честотата. Във всички случаи ти дава поне 1000 км предупреждение под формата на луфт в задното колело. Предпочитам го пред верига. Веднъж ми се наложи на дълъг трип да смазвам верига 4 пъти за 24 часа... няма нужда. Ако минаваш през дълбоки води, не го прави с горещо главно предаване - може да глътне вода. Връщането на газта в завой може да ти вдигне адреналина, но всички кардани са така май. А! Задницата не се вдига при рязко тръгване на ТОЗИ МОДЕЛ. Предницата се вдига!

    Подръжка: Смяна на масло в скоростите и главното предаване е тривиално. Друго няма засега.


    Рама и Окачване

    Каране: Задницата е Paralever - наричана е от много като "инжинерно решение за несъществуващ проблем". Не знам дали е така. Проблеми там нямам. Двама души, много багаж, гадни пътища - всичко точно. Задното окачване се настройва за preload и rebound. Трябва да е на централна стойка за целта. Предницата е Telelever - при спиране (дори рязко), предницата не потъва, а в същото време обира неравностите на пътя като Кадилак. Само така мога да го обясня. Има нещо, което позволява на колелото да приближи нагоре, но не позволява на окчаването да се компресира при спиране. Адвенчъра идва с Showa амортисьори отпред и отзад. Аз съм висок (195) и ергономиката на машината е супер за мен. Имам 2,5см повдигачи на кормилото и ми се иска да сваля степенките още толкова, но не е чак такава необходимост. Спирачките са много добри. 2003 - 2005г. ABS идва с серво. Ако искаш ABS без серво, търси 2002г. Същите години ('02 - '05) предната е свързна със задната, но задната е само задна. Сервото-помпата мрънка като един от роботите в Star Wars и не се свиква с това. Ако си далеч от цивилизация и имаш проблем със системата, не се мъчи да я оправиш - търси си традиционни спирачни маркучи да байпаснеш ABS/серво системата. ABS може да се изключи за off-road. Колелата са със спици, захванати външно и позволяват безкамерни гуми. Седалката е ОК като комфорт и като размер. С мотора ми дойде и удължител на седалката от Touratech, но жена ми няма нужда от него и го махнах.

    Подръжка: Тук нищо не съм правил, но заради ABS+серво знам, че няма да мога да си сменям сам спирачната течност. Ако ти се наложи да заваряваш нещо по рамата, махни колкото се може повече от електронните компоненти. Като абсолютен минимум откачи акумулатора.


    Гориво и Масла

    Тук ми е много трудно да дам съвет. Зареждам от всякъде и не усещам разлика. Среден разход ми е 6-6,5л/100км като почти винаги сме двама с багаж на дълъг път. Градско карам сам и пак е толкова. BMW продава един чип, който позволява бензин с октан до 85-87. Същия този чип представлява една пластмасова кутийка (прилича на реле), която вътре има една огъната ламаринка - целта е две клеми на ел.таблото на мотора да се дадат на късо. Имаш ли тел под ръка?
    Използвам минерално масло.


    Електрическа система

    Нагреваеми хватки идват с 700 W алтернатор. Иначе е с 600 W. Има два контакта за нагреваеми дрехи, GPS и др.
    Вземи си 4 А предпазители от BMW. На 20 000км свещите ми бяха супер, но ги смених и сега си мъкна старите с мен на дълъг път.
    Фаровете са няк'во жалко отбиване на номера. Аз извадих късмет и мотора ми дойде с xenon, но оригиналните фарове са отчайващи. Не драматизирам. Със системата за вкл./изкл. на мигачите се свиква и мисля, че е по-интуитивна. Ако акумулатора е паднал под определено ниво, мотора ще запали, но ABS системата няма да се 'инициализира' правилно и може да си без ABS/серво. Ако си без серво, имаш това което BMW нарича "остатъчни спирачки". Да не ни се случва... гледай червените лампи на таблото!


    Размери и Тегла

    Мотора е тежък. И висок. И тежък. Като си в движение не се усеща, но като го буташ при паркиране може да е проблем, особено в началото. И особено с пълен резервоар.


    Други real-life нещица

    Ами както всичко останало, най-важния фактор е собственика. Има много извратени неща. От "манекените" - милост, милост...:


    През "рейсърите" (забележи махнатия Telelever и почти всичко останало):


    И стигнем до тези, които ги ползват по предназначение:




    Ако и досега не съм ви убедил в премиствата на този модел, сега ви казвам най-важното: Анджелина Джоли харесва този модел. И т'ва ако не е причина...

    Последно редактирано от ili4; 07-09-09, 19:10.
    You'll never find out - I got no key hole....

    Коментар


    • #3
      До: BMW R1150GS Adventure

      Перфектно представяне.
      Поздравления !
      Все повече секцията за тежките машини се запълва и си е много добре като категоризирана информация...
      .

      Коментар


      • #4
        До: BMW R1150GS Adventure

        Благодаря много-досега ако съм се чудил то сега вече знам какво да си взема!

        Коментар


        • #5
          До: BMW R1150GS Adventure

          Някак си бях пропуснал това ревю - поздравления за него !

          Всъщност, Брад Пит кара Адвенчър. Анджелина просто се вози на мотора му

          Коментар


          • #6
            До: BMW R1150GS Adventure

            Да ,ето зради Анджелина и аз ще се оринтирам към Адвенчъра.Това ми е мечтата.
            [url="http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8870"][IMG]http://ftp.domainbg.com/krasi-atv/Razni/50.jpg[/IMG][/url]
            blood group 0+

            Коментар


            • #7
              До: BMW R1150GS Adventure

              Да питам нещо за R 1150 GS Adv... 2002 год спирачките са с АБС, но без серво. Това добре ли е, или зле? От 2002-2005 год спирачките са със серво. Това добре ли е, или зле? От 2002-2005 спирачките са свързани (интегрирани). Тоест натискаш само предна, задейства се симетрично и задна. Натискаш само задна, задейства се симетрично и предна. Това според мен е добре...., но аз обикновено работя и с двете едновременно. Това ми е станало навик (вече над 30 год карам мотори) и изобщо не го мисля.
              Значи, ако стане нещо с хидравликата по спирачната система, то изобщо няма да имаш спирачки?
              При новите модели R1200GS такава ли е пак схемата?
              И още нещо се сетих да питам. Това на снимката по-горе R 1150 GS Adv с бяло и синьо е лимитирана серия от 2005 год по случай някаква си тяхна годишнина на БМВ. Това ли е най-доброто от Адвенчърите 1150?
              Последно редактирано от ВладиЧ; 02-11-09, 12:58.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #8
                До: BMW R1150GS Adventure

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                Да питам нещо... 2002 год спирачките са с АБС, но без серво. Това добре ли е, или зле?
                2002 г. има с и без ABS. Aко е с ABS, системата e без серво помпа.
                ABS без серво е добре.

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                От 2002-2005 год спирачките са със серво. Това добре ли е, или зле?
                Сервото идва само с ABS. Ако намериш машина без ABS тя няма да има серво. Ако искаш ABS, получаваш и серво. Това не е добре.

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                От 2002-2005 спирачките са свързани. Тоест натискаш само предна, задейства се симетрично и задна. Натискаш само задна, задейства се симетрично и предна. Това според мен е добре...., но аз обикновенно работя и с двете едновременно. Това ми е станало навик (вече над 30 год карам мотори) и изобщо не го мисля.
                Това не точно така. Използването на предна задейства и задната в зависимост от това колко е натоварен мотора. Задната а само задна - не задейства предната никога. Тези свързани спирачки малко ме притесняваха в началото, докато не се качих на мотора. Много деликатно е направено и не го усещаш никога. Ако не прочетеш за това или не ти каже някой, така и няма да разбереш за това...

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                Значи, ако стане нещо с хидравликата по спирачната система, то изобщо нямаш да имаш спирачки?
                Имаш "остатъчни спирачки" - около 10% от сирачната сила... но е било причина за катастрофи и много шумни съдебни дела в германия и щатите.

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                При новите модели R1200GS такава ли е пак схемата?
                При 1200 сервото е махнато, но не в самото начало от 2005. Не знам повече подробности, на ако имаш даден екземпляр предвид, мога да се поровя още....

                поздрави,
                You'll never find out - I got no key hole....

                Коментар


                • #9
                  До: BMW R1150GS Adventure

                  Благодаря за отговора! Знам ли на какъв екземпляр ще се спра? Гледам в мобилето (германското) има 2002 год, но на много километри Адвенчъри за 4-6000 евро 50-70 000, че и повече км. Аз мога малко повече пари да отделя. 8-10 000 евро максимум. Това са мотори на 10-30 000 км 2003-2005 год. Говоря за 1150 Адвенчъри, обурудвани, а не голи. Втора ръка 1200 Адвенчъра е по-скъп и по-нов, но нещо много пластмасов и с много електроника ми изглежда. Това че бил малко по-лек и по-мощен, не е кой знае какво предимство според мен... Знам ли?...
                  Изрових даже един 1150 от лимитираната серия на 10 000 км, дето питах по-горе за нея.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #10
                    До: BMW R1150GS Adventure

                    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                    Благодаря за отговора! Знам ли на какъв екземпляр ще се спра? Гледам в мобилето (германското) има 2002 год, но на много километри Адвенчъри за 4-6000 евро 50-70 000, че и повече км. Аз мога малко повече пари да отделя. 8-10 000 евро максимум. Това са мотори на 10-30 000 км 2003-2005 год. Говоря за 1150 Адвенчъри, обурудвани, а не голи. Втора ръка 1200 Адвенчъра е по-скъп и по-нов, но нещо много пластмасов и с много електроника ми изглежда. Това че бил малко по-лек и по-мощен, не е кой знае какво предимство според мен... Знам ли?...
                    Изрових даже един 1150 от лимитираната серия на 10 000 км, дето питах по-горе за нея.
                    ВладиЧ, не се заблуждавай, че новите 1200 имат кой знае каква електроника. Преди да вземеш 1150 погледни в сервизните ръководства на колко километра какво се сменя и проверявай дали тези неща са сменени и ако не са колко ще ти струва смяната. Димо най-добре ще ти каже за тази страна на въпроса, защото скоро се е интересувал, а нещата не са евтини и за пренебрегване.

                    Коментар


                    • #11
                      До: BMW R1150GS Adventure

                      Ще му каже, като си избере мотор
                      Сега само си приказваме. На 40 000 - 50 000 км се сменят някои работи, вече е ставало дума в други теми. Семеринги на диференциала, лагери (така и така си бръкнал до там), ремък, свещи (пак), вчера чета в списание BMW Motorräder за смяна на преден и заден амортесьор на 50 000 км ... пружини и т.н. Изчакай още два месеца и купувай. Тогава ще го мислим конкретния екземпляр.

                      П.П.
                      На 40 000 км трябва да се направи сериозна, пълна инспекция. Горе в pdf-те на Ili4 е написано какво, що.
                      Последно редактирано от Димо; 02-11-09, 14:54.
                      ______2
                      Е = MZ

                      Коментар


                      • #12
                        До: BMW R1150GS Adventure

                        серията в бяло-синьо има много спекулации зад себе си.

                        най-популярната е, че BMW са имали сделка за полицейски мотори за UK & USA ~ 400- 500 бройки. Сделката се разпада и ги пускат като "25 години GS" юбилейна серия в оргиналните за GS цветове, дори след излизането на 1200 модела.

                        Не знам дали е така...

                        А за най-доброто от GS Adventure? това има много отговори - на теб ABS важен ли ти е? Ако не, няма значение, ако да - 2002 е най доброто. 2002 също така е с по една свещ на цилиндър, другите разлики в годините са несъществени.

                        Едно нещо, което проповядвам винаги е, че предишния собственик е по-важен в случая. Успех с избора, ако има нещо, което сме пропуснали - стреляй!
                        You'll never find out - I got no key hole....

                        Коментар


                        • #13
                          До: BMW R1150GS Adventure

                          Aми че аз няма да го купя утре.... Нямам чак толкова бърза работа точно в началото на зимата. Освен това най-вероятно ще го купя от Германия и ще трябва да си го докарам сам...Даже не съм сигурен че ще е 1150. Може да е и 1200. Но няма да е стандартният модел, а Адвенчъра. Когато го избера точно, тогава ще търся и съдействие и помощ за експертна оценка и информация, (а не за средствата) И чак след, като го купя, тогава ще продавам Африката...
                          Между другото, вчера и днес с мотора направих над 300 км тук по нашенско и по първи картофен пояс на Родопите. Много е готино на хладец... Тренирам за Сибир за 2010 година.

                          Абе Димо, за каква смяна на ремък на 50 000 км говориш? Къде по мотора на БМВ има ремък? Ти ни взе за канарчета!?!?
                          Последно редактирано от ВладиЧ; 02-11-09, 17:11.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • #14
                            До: BMW R1150GS Adventure

                            Владич, ето под това капаче ....



                            Като развиеш болчетата ....



                            Виждаш едно ремъче





                            ... дето е хубаво да си го смениш на около 50 000 км

                            Впрочем има и прозрачни капачета, за онези които им е важно да си го наглеждат

                            Последно редактирано от Димо; 02-11-09, 18:46.
                            ______2
                            Е = MZ

                            Коментар


                            • #15
                              До: BMW R1150GS Adventure

                              Вярно че имало и ремък!!!! За първи път чувам и виждам!...Всичките боксери на БМВ ли го имат? И какво задвижва това ремъче и защо?
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X