Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новата Yamaha XTZ 660 Tenere

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новата Yamaha XTZ 660 Tenere

    Ето го и новото суперТенере на Ямаха,вярвам освен красив ще е и много удобен,ще се чувства лек и маневрен...забелязах дори два диска отпред като при шосеен мотор













    моделите са 2008 и 2009
    Прикачени файлове

  • #2
    До: SuperTenere

    Позволих си да отворя нова тема, защото тази прекрасна машина не е пресдставена във форума ни подобаващо.
    Моля колегите, които имат преки впечатления от SuperTenere, да напишат малко повече, както ТТ-данни, така и отзиви.
    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

    Коментар


    • #3
      До: Yamaha SuperTenere

      Добре, но това на снимките си е чисто Тенере 660 от 2008-9, а не СуперТенере. Разликата е в броя на цилиндрите.
      А за супертенерето има писано доста, само трябва да се систематизира - прекрасна работа за някой модератор

      Коментар


      • #4
        До: Yamaha SuperTenere

        да ето го и модела на СуперТенерето-дали има някой в Бг с такова или с Тенере от по горния модел..





        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          До: Yamaha SuperTenere

          Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
          Добре, но това на снимките си е чисто Тенере 660 от 2008-9, а не СуперТенере. Разликата е в броя на цилиндрите.
          А за супертенерето има писано доста, само трябва да се систематизира - прекрасна работа за някой модератор
          каде е втория целиндър,не се вижда на снимките...

          Yamaha's Super Tenere model name is set to rejoin the firms line-up in 2009, with the
          launch of an all-new 1200cc adventure sports bike.
          The firm revived the classic Tenere for 2008, with its new 660 single cylinder machine, and
          that bike will be joined by a whopping 1200cc parallel twin-engined version at bike shows
          before the end of the year.
          The all-new bike is already undergoing rigorous endurance testing, although Yamaha is
          not sticking to testing in Japan, where it normally puts its new machines through their
          paces to keep them out of sight of prying spy photographers. The new XTZ1200 Super
          Tenere is covering most of its test miles in Europe, which will be the main target audience
          for the bike.

          According to Yamaha insiders, the Super Tenere prototypes are currently based at
          Yamaha's Italian headquarters near Milan, and are being taken in and out by truck on a
          daily basis. The trucks then drip the bikes in secluded spots to allow real-world testing to
          be carried out while minimising the risk of photographs being taken.
          Insiders also revealed that Yamaha is serious about giving the new Super Tenere real off
          road capabilities, making it a competitor for the much loved and best selling BMW
          R1200GS for world travellers. As well as testing in Italy, where the bikes can easily be
          ridden the Alps or to hotter climes in the south of the country, Yamaha has also taken
          prototypes to the frozen wastes of Sweden, using the same facilities as the many car
          manufacturers who put their new models through cold-weather testing there every winter.

          Despite the bike's advanced state of development, many of its technical secrets are still
          unknown. The capacity of 1200 as been revealed but little else. The engine is likely to be a
          parallel twin, as used on previous versions of the Super Tenere, but its enlarged capacity
          means that it is unlikely to share much with Yamaha's other parallel twin offering, the
          TDM 900.
          Power-wise, the water cooled motor should be more than powerful enough to compete
          with every other bike in the big trailie market. Even in a mild state of tune, developed for
          torque rather than outright power, the bike should easily offer 110-120bhp. And by
          following the same design ethos as the single cylinder Tenere 660, weight should also be
          kept to a minimum, marking the Super Tenere out as a serious, long distance off- road
          machine rather than just a road based-bike with off-road looks.
          The bike is likely to be officially unveiled at the Col0gne bike show this October, and go on
          sale in early 2009.

          Family Style

          A glance at the original XTZ750 Super Tenere and the old 600CC Tenere gives a big clue
          to how the new bike will look.

          This year sees the revival of the Tenere name with the XT660 Tenere, which was revealed
          at shows in 2007. The bigger XTZ1200 Super Tenere twin ,developed alongside it, is set to
          share the family characteristics by being almost indistinguishable from the 660 single-
          cylinder machine.

          A larger fuel thank and, of course, bulkier twin-cylinder motor will be the giveaways, but
          its set to share a distinct family look, with a similar headlight to the smaller bike, the same
          style of seat, with no bodywork around it, and tough-looking plastic crash guards on the
          tank, engine sides and under the sump.
          Wire wheels and knobbly tyres show its off-road intentions, in comparison to other
          `adventure bike' pretenders which often feature road spec alloy wheels.

          Коментар


          • #6
            До: Yamaha SuperTenere

            Като гледам статията е от 2008 и се споменава, че в началото на 2009 ще се продава ... а все още няма никакво инфо от сайтовете на Ямаха

            Някъде май беше писано, че май инфото е кьорфишек
            Път без препятствия обикновено не води до никъде.

            Коментар


            • #7
              До: Новата Yamaha Tenere 660

              Супер Тенерето е двуцилиндров редовак на 750сс, което от доста време не се произвежда.
              XTZ Tеnere е едноцилиндрова машина на 660сс, която от две-три години е външно модернизирана и по-нагоре в темата става въпрос именно за този модел.

              А това за СТ 1200сс таткобарба ви е казал - толкова е истинско колкото и Африка Туин 1000 и R 1250 GS

              Оправих заглавието, за да няма заблудени.

              За съжаление от японците скоро няма да видим 1000 кубиково тежко ендуро. Трябва да се задоволим с Адвенчъра на КТМ, ако искаме мощно и модерно тежко ендуро, няма друга алтернатива

              Коментар


              • #8
                До: Новата Yamaha XTZ 660 Tenere

                Новото 660-ТЕНЕРЕ дали участва в ДАКАР2010 ?, някой знае ли?? да видим как ще се представи а ...

                Коментар


                • #9
                  До: Новата Yamaha XTZ 660 Tenere

                  Нцъ. WR450F
                  LZ1DWW

                  Коментар


                  • #10
                    До: Новата Yamaha XTZ 660 Tenere

                    Първоначално публикуван от ilkomotor Преглед на мнение
                    Новото 660-ТЕНЕРЕ дали участва в ДАКАР2010 ?, някой знае ли?? да видим как ще се представи а ...
                    Илко, имаш 2 регистрации, което е абсолютно недопустимо според правилата тук.
                    Кажи кой акаунт от двата искаш да остане, за да изтрием другия?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X