Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Немислимото се случи
Свий
X
-
Супер далекобойна совалка! ЧЕСТИТО!!!! Това определено е по-добро от В-стромите.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mitko69 Преглед на мнение... успях да врътна едни 10000 мили на новото прасе, впечатлен съм...
П.П. Предполагам, че ще си по изчерпателен когато имаш повече време.
още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Коментар
-
При разстоянията, които ти караш изглежда е добро надграждане. То човек има нужда от промени. С опита и това, което търсиш да направиш занапред идва логично и смяната на инструментите с, които работиш и ако днес изглежда немислимо, то утре си става необходимо и желано
Я го виж ВладиЧ как даунсайзва и е супер щастлив и доволен от избора си. Нали това е целта в карайна сметка?
Честито и със здраве!
- 2 likes
Коментар
-
Като изключиме близо двойно по-мощния двигател, най-големият плюс е комфорта-след 700 мили дневно каране не се чувставам изобщо уморен.
Другият плюс са различните модове на каране-нещо което не съм вярвал, че оказва голямо значение, но се оказа, че греша. Режим дъжд прави мотора изключително стабилен по мокри настилки, а режим ендуро направо го кара да плува по доста разбити черни пътища.
Окачването ми дойде малко високо и го смених с ниска версия. ESA или електронен съспеншън се оказа голяма глезотия, с 9 различни сетинга наистина можеш да си напаснеш мотора на максимално комфортно ниво.
Ветрозащитата, за разлика от тази на Триумфа е уникална, въпреки, че слюдата е относително малка като площ, така успява да отклони вятъра, че дори и ръкавите ми са сухи при дъжд.
Разбира се при бутане се усеща тежък, но веднъж подкаран това усещане изчезва, много е пъргав и маневрен, независимо от теглото и габаритите.
Много ме кефи навигацията- Nav 5. Поради не особено удобния или по скоро дребен дисплей на мотора, аз използвам навигатора да следя всички показатели на мотора.
Мотора дойде тотално натоварен със абсолютно всичко необходимо за дълги пътувания не съм добавял нищо-горни и долни Туратек краш барове, Сержант седалки, топ каса и 3 странични куфара-31, 36 и 42 литра-да си ги сменям в зависимост от това колко багаж искам да натоваря. Black Dog Cycle Works тава под двигателя, highway pegs, протектор на фара, въздушен клаксон ( това е жестоко ) и моето абсолютно любимо допълнение-фарове за мъгла Clearwater Erica. Аз никога не бях чувал за тях, предполагам заради възмутително високата цена, но това е велико. Звучи пресилено, но...максимална мощност 6000 лумена на парче с регулатор, вързани са през компютъра и при натискане на клаксона или пресвяткане с дълги премигват на максимална мощност, мигат в синхрон с авариините мигачи също. С тях няма ка да не бъдеш забелязан на пътя. Ще пусна едно кратко клипче от миналата седмица, където Румен ме снимаше отпред и се вижда колко са силни и забележими светлините на най-ниска мощност.
Гумите бяха Scout K60, задната беше за смяна. За късмет точно в този момент един местен мото сайт си разпродаваше запасите от Dunlop Trailsmart. 37$ за предна и 60$ за задна. Купих 5-3 задни и 2 предни, мисля да ме изкарат то сезон 2022. Смених само задната за сега, затова и са различни.
Ето и видеото, където около1.20мин се вижда колко са забележими фаровете на минимална мощност.
https://www.youtube.com/watch?v=_nbpaZwjqOQ&t=34s
Последно редактирано от Mitko69; 30-09-20, 16:11.The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
- 4 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар