Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki GTR1400

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki GTR1400

    Гледам , че наблягате на тежките ендуро-та но разходки стават и с други типове мотори , които лично мен повече ме вълнуват и затова ще драсна 2 реда за любимеца ми !



    Ето малко сухи цифри :


    Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
    Displacement 1,352 cm3
    Bore and Stroke 84 x 61 mm
    Compression ratio 10.0:1
    Valve system DOHC, 16 valves with variable valve timing
    Fuel system Fuel injection: ?40 mm x 4
    Ignition Digital
    Starting Electric
    Lubrication Forced lubrication, wet sump
    Transmission 6-speed, return
    Final drive Shaft
    Primary reduction ratio 1.556 (84/54)
    Gear ratios:
    1st 3.333 (50/15)
    2nd 2.412 (41/17)
    3rd 1.900 (38/20)
    4th 1.545 (34/22)
    5th 1.292 (31/24)
    6th 1.074 (29/27)
    Final reduction ratio 2.036 (14/22 x 32/10)
    Clutch Wet multi-disc, manual
    Frame Type Monocoque, pressed-aluminium
    Wheel travel:
    front 113 mm rear 136 mm Tyre:
    front 120/70ZR17M/C (58W) rear 190/50ZR17M/C (73W) Caster (rake) 26.1?
    Trail 112mm
    Steering angle (left/right) 31? / 31 ?
    Suspension (left/right)
    Front: 43 mm inverted fork with adjustable rebound damping and spring preload
    Rear: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, Tetra-Lever Rebound damping Stepless Spring preload Fully adjustable
    Brakes
    Front: Dual semi-floating 310 mm petal discs
    Caliper Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad
    Type Single 270 mm petal disc
    Caliper Twin-piston
    Overall length 2,270 mm
    Overall width 1,000 mm
    Overall height / High Position 1,290 mm / 1,405 mm
    Wheelbase 1,520 mm
    Ground clearance 125 mm
    Seat height 815 mm
    Dry weight 279 kg
    Fuel capacity 22 litres
    Maximum power 115 kW {156 PS} / 8,800 rpm Maximum torque 139 N?m {14.1 kgf?m} / 6,200 rpm

    За момента няма реални конкуренти на пазара ! FJR-a и Паневропата са доста по-стари като концепция и въпреки обновяването годинките им си личат вече ! А GL-а на Honda си е сам в класа !

    Моторчето е с кардан и това е първия мотор с кардан които наистина дава усещането , че е с верига ! Абсолютно е елиминирано досадното люшкане нагоре-надолу !
    Двигатела е от ZX14-R но компресиятя е свамена от 13,5 на 10 и е направен с променливо газоразпределение , резултата от това са 155 коня ( 202 за ZX14 ) но е много кутивиран двигатела и приятен за каране . Седалката е с различна твърдост за пасажера и за каращия !
    ABS вече не е екстра за моторите от този клас .....
    Слюдата е подвижна и се вдига доста нагоре зада нете духа вятъра

    http://www.youtube.com/watch?v=dSZXe...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=DIihqbQbogM
    http://www.youtube.com/watch?v=asUsT...eature=related

    Системата KIPASS позволява контакния ключ да си седи на мотра постоянно на контакта , а в себеси носите "чипа" когато се доближите до котора контакта се "отключва" и може да се завърти ключа зада се запали !

    http://www.youtube.com/watch?v=Pnt8s...eature=related

    а това е цялосно ревю на мотора

    http://www.youtube.com/watch?v=ELSNa...e=channel_page



    Рамата е следващото поколение на рамите на ZX12-R и ZX14-R в рамата са интегрирани айр-бокса и акумулатора като по този начин освододено място за резервоара под седалката и така се сваля центъра на тежеста !





    Навярно съм изтървам някой неща но ще допълвам ! Надявам се септември или октомври с лични впечетления
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

  • #2
    До: Kawasaki GTR1400

    Здравей,колега!До март месец имах такъв нов от Щатите.Взе го един пич.Истински ценител.Едвам го регистрирахме,защото май нямаше друг регистриран.Аз лично го карах няколко пъти и ми беше достатъчно да ме върне към моторите.Наистина няма аналог при другите марки.Беше същия цвят като този на снимките ти,куфарите в цвета на мотора,има и датчик за налягането на гумите.Аз лично още не съм срещал друг по пътищата.А бе мотор за ценители!добър избор си направил!Успех!Аз в момента подкарах една Кава Клр650, но съм си взел Встром1000,който ще бъде моя турист.
    ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

    Коментар


    • #3
      До: Kawasaki GTR1400

      За пръв път виждам това "нещо", и съм доста впечатлен !
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #4
        До: Kawasaki GTR1400

        Първоначално публикуван от ivanko4x4 Преглед на мнение
        Здравей,колега!До март месец имах такъв нов от Щатите.Взе го един пич.Истински ценител.Едвам го регистрирахме,защото май нямаше друг регистриран.Аз лично го карах няколко пъти и ми беше достатъчно да ме върне към моторите.Наистина няма аналог при другите марки.Беше същия цвят като този на снимките ти,куфарите в цвета на мотора,има и датчик за налягането на гумите.Аз лично още не съм срещал друг по пътищата.А бе мотор за ценители!добър избор си направил!Успех!Аз в момента подкарах една Кава Клр650, но съм си взел Встром1000,който ще бъде моя турист.
        МИналото лято се разминах с един Сив във Варна минаваше по Аспарухов мост може и ти да си бил !
        Немога да си продам моя ZX12-R в момента инък веднага му скачам отгоре за 5 дена ще ми бъде доставен !
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #5
          До: Kawasaki GTR1400

          Страхотен мотор. Идеален за дълги разходки, без да се изморяваш.
          Гледам, че за 9-10 000 паунда може да се намери приличен екземпляр.
          Дай боже нещо подобно след няколко години и свободно време....
          .

          Коментар


          • #6
            До: Kawasaki GTR1400

            НА прикачената снимка може да се види разликата в моделите 07,08 и 09 !
            А на клипчето може да се видят завиващите светлини които ще бъдат слагани от догодина ! Освен , че фара който е вътрешен на завоя завива също така и двата фара се завъртат по оста си зада несе променя осветеното "петно" на пътя ! На това клипче на 1;25 се вижда за какво сава въпрос ! А системата за ношно виждане е просто концепция , за сега нищо конкретно....


            http://www.youtube.com/watch?v=-gDy0...eature=related
            Прикачени файлове
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #7
              До: Kawasaki GTR1400

              Незнам човека дето го взе от мен дали е от форума да разкаже повече.Иначе това е мотора.Специално собствено излъчване,иновационни технологии-какво повече за един мотор...,а и огледалата му са големи като на микробус
              ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

              Коментар


              • #8
                До: Kawasaki GTR1400

                Колега CJ_,
                на няколко места прочетох пишеш за това допълнително повдигане причинено от кардана и ми е интересно какво имаш по-точно впредвид или линк някакъв дай да прочета.

                Доколкото аз си го представям,
                болшинството мотори с колянов вал напречно на мотора имат кардан
                отляво. Така вала на кардана се върти по часовника, реакцията в задния лагер на кардана е нагоре, а в предния лагер на същия вал е надолу. Тези реакции са еднакви по големина и обратни по посока,
                така че няма нагоре надолу. Понеже обаче са двоица с рамо разстоянието между опорните лагери причиняват момент, които забива предницата при ускорение, а при моторна спирачка например действа обратно и се стреми да повдигне предницата. На практика обаче поведението на мотора е обратно защото момента от пренос на тегло при ускорение/закъснение е много по-голям и преобладава. Общия резултат е аналогичен на моторите с верижна предавка, като кардана съвсем незначително тушира основния ефект повдигане на носа при ускорение и забиване на носа при закъснение. Затова не съм съгласен с теб, че кардана преекспонира този ефект. Щеше да го преекспонира, ако кардана беше отдясно. Предполагам това е идеята на конструкторите с кардана отляво, поне да тушират леко преноса на тегло вместо да го усилват макар и с малко. Преместването на кардана отдясно при баварците вероятно е във връзка с надлъжния колянов вал при техните боксери и компенсирането на създавания накланящ момент от него. Това го предполагам все пак, възможно е и други балансиращи валове да имат.

                Вероятно няма да имам твоя късмет да проверя на практика как стоят нещата при GTR-а, но от ревютата които погледнах за него личи че е претендент за короната в класа си като разбира се не забравяме персоналните предпочитания на всеки от нас Това което са писали там че кардана е "едва забележим" , вероятно е продиктувано от превъзходното им впечатление за силовите показатели на агрегата в контраст с олекотената и сравнително малко инерционна хипоидна крайна предавка.

                Желая ти успех в придобиването на тоя красавец,
                и скоро да споделиш наблюдения от "първа ръка"
                http://vbox7.com/play:84ee5e6e

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki GTR1400

                  Много сложно си го написал
                  Всеки мотор с кардан когати си караш примерно на 3-та и подадеш газ задницата на мотора се повдига както на хеликоптер който ускорява , и съответно когато отпуснеш рязко газта задницата потъва !
                  При плавно ускорение не е прблен несе усеща но при по агресивно каране е проблем ! Особенно в завой е много неприятно !
                  Когато мотора е с верига също го има проблема но там е незабележим буквално !
                  Ще потърся тези дни сайт където го има написано по научномо
                  Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki GTR1400

                    Понеже прочетох си писал за люшкане,
                    се подведох че имаш впредвид нормалното "кандилкане"

                    Ти явно пишеш само за повдигането на задницата.
                    Тук роля има рязкостта на подаване на въртящия момент ( V -образни нискооборотни двигатели ще са по-склонни на това ) защото задната гума буквално се навира напред и повдига мотора там където лагерува шарнира. Освен това, ако задните амортисьори на чопъра който си карал са били поизтървали ще се разтварят бързо и няма да пречат на задната рязко да ти бие шута. Не ми се вярва например Паневропата само защото е с кардан да повдига по тоя начин. Който е карал да каже.

                    А какво са направили Кавазаки,
                    само с гледане на снимката " по организъм " хич не ми идва на акъла
                    http://vbox7.com/play:84ee5e6e

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki GTR1400

                      Не е само да V образния ! мотора който карам сега е с 230 коня на задната гума ! Сила много но го няма този момент ! а съм карам БМВ К1200 които пак е редови и в класа на GTR-a и в завой е доста стряскащо особенно в по-бавни завои примерно на 2ра с около 100км/ч когато стигнеш средата на завоя и му навиеш масура зада те изкара от завоя и задницата му се вдига с 3-4 пръста
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X