Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SUZUKI DL 1000 V-Strom

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SUZUKI DL 1000 V-Strom

    Макар и не толкова "марков" като КТМ или BMW, не толкова популярен като Varadero на Honda /поне по нашите пътища/, V-Strom 1000 на SUZUKI си е един истински представител на далекобойните мултифункционални двуколесни.

    С теглото си от 208 кг. и доста приличната мощност от 98 к.с. машината съчетава спортния нрав /все пак двигателя й е скопена версия на TL 1000 R/S / с високия клиренс, за да предостави един наистина лек за управление и прост за обслужване мотоциклет.

    След като натрупах 10000+ км. върху седлото на този модел на Сузуки мога смело да заявя, че не съжалявам нито за миг за това, че го вкарах в гараж си - през живота си не съм карал по - нахилен мотоциклет. През първите 3-4 000 км., когато все още се изучавахме един - друг, В-Стром-а ме караше да се радвам като малко дете на това, което ми демонстрираше - стабилно пътно поведение, лекота в управлението, удобно седло, перфектна ветрозащита и външен вид, който лично на мен доста ми допада. Оголеният двигател сякаш подчертава хлапашкия му нрав - дори при съвсем леко подаване на газ мотора се втурва напред с лекота, а решиш ли да навиеш малко повече масура ускорението, което демонстрира, граничи с бруталност. Всичко това е придружено с твърде приличен разход на гориво, което няма как да не се отбележи.

    Всичко казано по - горе се отнася за поведението му на пътя. Извън асфалта нещата стоят по различен начин - повечето посочени предимства се превръщат в недостатъци - липсата на плавност при подаването на газ ме кара да бъда доста по - внимателен по пресечени терени и дори често да прибягвам до съединителя, карането по пясък се превръща в непрекъсната борба с мотора, а високото, но сравнително твърдо предно окачване взема доста от комфорта.

    Технически характеристики няма да посочвам, защото всеки, който се интересува може да си ги намери.

    В заключение - личното ми мнение е, че този модел на Сузуки е най - доброто попадение в този клас за парите, които струва и в никакъв случай не е за подценяване както за далекобоен туризъм, така и за по - спортно преминаване от т.А до т.Б, а когато трасето между А и Б е синусоидно - тогава удоволствието е пълно

  • #2
    От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

    Здравйте, може би не тук е мястото да попитам, но все пак. В момента карам Yamaha Fazер от, който съм много доволен, но повлиян от безкрайно интересните и невероятно красиви пътеписи, които прочетох тук реших, че е време за промяна.
    Колебая се между V-Strom и BMW 1100GS, какво бихте посъветвали начинаещ пътешественик, като мен?

    Коментар


    • #3
      От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

      Първоначално публикуван от toni2900 Преглед на мнение
      Здравйте, може би не тук е мястото да попитам, но все пак. В момента карам Yamaha Fazер от, който съм много доволен, но повлиян от безкрайно интересните и невероятно красиви пътеписи, които прочетох тук реших, че е време за промяна.
      Колебая се между V-Strom и BMW 1100GS, какво бихте посъветвали начинаещ пътешественик, като мен?
      Имам BMW R1200GS 2004 година. Аз лично бих ти препоръчал V-Storm 1000. BMW е по-тежко с капризни скорости и проблеми с кардана. Да не говорим че в Б-я е доста скъпа подръжката и няма части на нормални цени(за сравнение с HONDA и SUZUKI). Отделно че емблемата на BMW e любим трофеи за клептомани и предизвиква нежелан интерес . Ако няма да караш по черни пътища с много багаж V-storm-a е идеален. Според мене и доста списания е по добър и от Varadero.

      Всичко това разбира се си е мое мнение.

      Друг добър вариант е Honda Transalp 2007 XL700V.

      НЕ искам да отварям дискусия кое е по-добре... и да няма да си сменя мотора .
      Последно редактирано от gulemetov; 23-06-10, 15:32.
      Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

      Коментар


      • #4
        От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

        Стига сте ми дигали цените на V-Стромовете бре
        Аз бих дал глас за V-Стром пред 1100, но за 1150 или 1200 май бих предпочел БМВ-то ако мога да си го позволя (Кардана си ми е слабост)

        P.S. Всъщност да - напълно подкрепям Илич - Фейзъра никак не е лош за пътешествия.
        Последно редактирано от tatkobarba; 23-06-10, 15:18. Причина: глупак
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #5
          От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

          Тия въпроси и отговори са друга тема и ще бъдат преместени, но ето моя поглед:
          - Цени на части на БМВ са ОК за някои неща, доста скъпи за други.
          - Подръжката в Камор е може би най-евтината в цял свят - от опит знам и моля да не говорите наизуст как-на-Вас-би-Ви-се-искало-да-бъде.

          За дилемата V-Strom / GS 1100 - ами вземи си това, което те гъделичка повече. Колкото и неразумен да е изборът на мотоциклет - това няма значение, ако ти слага усмивката всеки път.

          И за последния въпрос на тони2900: Пътешествай със сегашната си машина, за повечето терени лимитите са в оператора, не в машината. Като натрупаш опит като скитник, отговорите сами ще започват да идват. А и тогава ще си сигурен, че даваш пари за дългосрочни планове, а не за моментни копнежи.

          Поздрави,
          You'll never find out - I got no key hole....

          Коментар


          • #6
            От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

            Май темата ще се събужда )))
            Зима иде

            Коментар


            • #7
              От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

              Наскоро огеждах един V storm 1000 на един румънски моторист ...накичен с всичките му джаджи...Хубав мотор мисля много хубав.
              ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

              Коментар


              • #8
                От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                Май темата ще се събужда )))
                Мдам. Може да се каже че човката се прибра вкъщи най-накрая

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DL1000A_action_017-770x513.jpg
Прегледи:1
Размер:68.2 КБ
ID:5521640

                ABS и Traction Control:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DL1000A_WheelSpeedSensor-770x513.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:5521642

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DL1000A_TractionControlSystem-770x513.jpg
Прегледи:1
Размер:79.5 КБ
ID:5521643

                Още снимки:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DL1000A_Cockpit-770x513.jpg
Прегледи:1
Размер:65.3 КБ
ID:5521641

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DL1000A_styling_PRU_Diagonal-770x641.jpg
Прегледи:1
Размер:99.3 КБ
ID:5521644

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:092313top-i.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5521645

                Изплагиятствано от тук.
                Калин - О88 б579I9I
                Обичам да пътувам, не обичам да пристигам.

                Коментар


                • #9
                  От: SUZUKI DL 1000 V-Strom



                  Зима иде

                  Коментар


                  • #10
                    От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                    Зима иде

                    Коментар


                    • #11
                      От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                      Хубав мотор, ама много грозен ауспух са му направили. Егати и кютука от зад и усуканите тръби от долу... Гърнето е по-голямо от страничният куфар.
                      Да вземат да се обърнат към Игор Акрапович да им покаже как се правят тези неща...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #12
                        От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                        Сузуки правят надеждни машини на супер цена, а смяната на крайното гърне при желание е супер елементарна, не е като да трябва да сменяш цилиндри по естетически причини
                        Зима иде

                        Коментар


                        • #13
                          От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                          Здравейте всички свободни по дух мъже ! Въпреки, че съм нов в този за мен чудесен форум, ще се осмеля да се обърна към всички за помощ. Собственик съм на SUZUKI DL 1000 V-Strom, модел 2008г. Мотоциклета наистина е чудесен, но от 6-7 месеца ми създава проблем, който до момента не е решен. За какво става дума: Машината е на 25 000 км. Поддържана и глезена, без каквито и да е икономии. При динамично шофиране си "къса" гумите, но в момента в който решиш да я караш спокойно, започва да прекъсва и да се тресе цялата. Сякаш не и стига гориво или се "дави". Това става на около 3,300 до 4000 оборота, на трета, четвърта и пета предавка или на около 65-80 км/ч. В момента в който надхвърли 4000 оборота всичко изчезва. Машината е проверена на мах. Свещи, филтър, синхронизация на цилиндрите, газ анализатор и т.н. но проблема остава. Машината е с ауспуси на Акрапович, точно предвидените за модела. Свалил съм и заглушителите. Звука е перфектен, но.... Поставих ги обратно, но проблема не се променя. Смених TPS, пробвах с друг компютър, проблема остава. Напълно съм отчаян, не знам какво да правя. От сервиза на Сузуки в София вдигат рамене и казват, че до сега такъв случай са нямали. Няма смисъл да продължавам, за да не отегча някого. Ако някой се е сблъсквал с подобно "чудо", моля да сподели горчивия си опит. Благодаря предварително на всички и желая милиони километри без аварии.

                          Коментар


                          • #14
                            От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                            Това проверихте ли: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,3981.0.html

                            А това трябва по принцип да го направиш, защото е добро решение: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html

                            Коментар


                            • #15
                              От: SUZUKI DL 1000 V-Strom

                              И в тази тема е писано: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=191653

                              зачудих се в коя да пиша.

                              Проблемът ти е един от двата най-често описвани за модела DL 1000 в световните V-Strom форуми и се изразява в недостатъци при мапинга между 3000 - 4000 оборота.

                              Всъщност не са точно недостатъци, а резултат от стремежа за покриване на стандарти за вредни емисии.
                              "Проблемът" се изостря с промяна на стоковата конфигурация - примерно афтърмаркет тръби (както е при теб), качество на горивото, стил на каране, недостатъци по останалите елементи на системата.

                              Най-изпитаното решение се оказва - инсталиране на Power Commander.

                              Има цели теми с "къстъм" карти, които в последствие можеш да изпробваш.

                              Като допълнение могат да бъдат премахнати и "secondary butterflies".

                              Модове на горивната помпа са доста по-"тънка" и по-трудно обратима работа за оптимизиране на процесите и не се знае доколко ще ти решат проблема.

                              Освен това Power Commander дава много добър ефект специално за този модел, не само ще си решиш този проблем, но и моторът ти ще върви по-добре, така че няма да съжаляваш за инвестицията.

                              Успех !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X