Здравейте, другата година ставам на 16 и съм решил да си взема пистов мотор. Спрял съм се на cagiva mito 125. Проблемът е, че кагивата е 24.8kw и е 125.6, дали ще се заядат понеже А1 изисква 11kw и 125 кубика. Има ли вероятност да мина между капките или трябва да се ограничи. И къде може да се извърши такава операция.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Cagiva mito 125 за категория а1
Свий
X
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Не може да караш този мотор с тази категория. ОТделно...тази машина дори по времето, когато беше в производство, у нас беше много рядко срещана и имаше проблем с части и ремонти. Към днешна дата ако изобщо са останали в движение, са еднични бройки в неизвестно състояние. Мито-то беше с двутактов мотор...чЕп, на който с днешна дата просто не си заслужава да сядаш. Това е минало. Беше каквото беше.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Добре, каква алтернатива ще ми препоръчаш, вместо кагивата, става дума за спортен мотор или круизер.Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеНе може да караш този мотор с тази категория. ОТделно...тази машина дори по времето, когато беше в производство, у нас беше много рядко срещана и имаше проблем с части и ремонти. Към днешна дата ако изобщо са останали в движение, са еднични бройки в неизвестно състояние. Мито-то беше с двутактов мотор...чЕп, на който с днешна дата просто не си заслужава да сядаш. Това е минало. Беше каквото беше.
Относно части за cagiva гледам че има доста. Kawasaki eliminator 125, yamaha virago 125 и derbi gpr 125 ми харесват, те влизат в категорията но не съм сигурен как стоят нещата за частите. Мерси за отговора.[emoji3]
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Коментар
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Мерси за отговора, относно частите за кагивата намират се. Препоръчай ми друг мотор, спортен или круизер. Харесват ми derbi gpr 125, kawasaki eliminator 125 и yamaha virago 125. Трите мотора отговарят на изискванията за а1. Но не съм сигурен че се намират лесно части, особено за Кавазакито.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Коментар
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Уникално е но струва много, търся си нещо втора ръка, като за първи мотор, около 2000лв.Първоначално публикуван от boda nx Преглед на мнениещо не минеш през сузуки? гледам че имат 125 gsx -новото с пистовата окраска...
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Коментар
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Ясно ми е какво търсиш, но старите двутактови машини, дето бяха по много коне, вече не се правят заради еконорми. Някога съм карал NSR125, та ми е пределно ясно защо я гледаш тая Каджива. И аз съм я гледал още докато се произвеждаше
Сега четиритактовите са по 15-16 коня. Не вдигат по 180-факт безспорен. Но технологията се разви доста за последните 15 години и вече моторите имат нормален ресурс, ставайки 4-тактови. Не мога нищо да ти препоръчам, защото нямам особено ясна представа какво се предлага на пазара в момента-не съм се качвал от 10 години на мотор, не съм ги и гледал, особено пък тия кубатури. Но то и да ти напише някой конкретен модел, като тръгнеш да купуваш, пак няма да е с главата и ще вземеш това, дето ти хареса повече на външен вид. Понеже си още в малките категории, е важно да си изряден на пътя откъм документи. Не, че после не е важно, но на 20 ще си с друг акъл и най-вече други нужди и разбирания за това какъв мотор ти трябва. Вирагото и Елиминатора са чопъри. От пистарките като погледнах обявите...ми то е пълно с Хонди и Ямахи. Съвсем прилично изглеждащи.
Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От: Cagiva mito 125 за категория а1
Те са прилични, но не са от най евтините, бюджетът ми е около 2000 лв. Спрял съм се на honda cbr 125r 2006г. Изглежда ужасно и е с много тънки гуми, но май това е единственият ми вариант.
Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар