Предполагам си наясно, как азиатците карат подобни малки моторетки- само на задно колело. Това в случаите, когато не са ги натоварили с цялата наличност на някой склад или покъщнина. Затова и на всичко произвеждащо се в момента в Далечния изток, където е и родината на въпросното моторче, цедката на маслената помпа се слага в задния край на двигателя. При покупка на нов мотор носиш каплата с гумата и я монтираш. Но най-добри са системите и с предно предаване, защото с един комплект гуми може да смениш няколко мотора. Там обаче системата за мазане на двг е сложна. Извини невежеството ми в чепицопроизводството, нямам поглед относно модните течения.
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Това ми звучи като инструкцията за употреба на една българска марка китайски обувки "Обувките ще издържат повече, ако ги носите през ден"
С по-мощният мотор може да се пести от предна гума, ако се кара на задна
Иване,абсолютно вярно
А горните писания и на кафе са неразбираеми и встрани от темата
Пардон, господа, заблудих се, че темата е развлекателна. Предвид това, че прилича на панаирджийски калейдоскоп. Нямаше ли отделни теми за КТМ-и и други марки?? И колко тежки са всъщност 157кг?? Въпросите са риторични
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Ситните вибрации /buzz/в кормилото,които се появяват при скорост 65 мили/100 км/ч.са също проблем на този мотор. Ако не могат да се отстраняват с разни тунинги,това си е сериозно, защото при пътуване това е крейсерската скорост и като почнат да ти трънят ръцете е много неприятно.
BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.
Имам въпрос, купих си Хонда crf 450 която от крос е пренаправена за асфалт, supermoto дефакто но има проблем с тоците. Като че ли не свързано с + на двигателя и не може да генерира тока който ми е нужен за всички осветителни тела. Само на 2 места показва 6V и 4V. Релето изглежда изгоряло но не сме сигурни дали е от него, няикои има някаква информация и идеи моля да ги сподели. Защото в противен случай не мога да регистрирам мотора в кат. Внос от италия е.
Коментар