От: CRF250 Rally - Коментари и мнения !
Кавасакито 300, което е 170 кила пълно, заредено, с два цилиндъра, водно охлаждане, инжекция и 40 коня ще мине навсякъде, там, където и слоновете по 220-230 кила и 1000-1200 кубика ще минат. Даже при него ще по-леко минаването, защото самият мотор е по-лек.
Всичко зависи от това, къде ще караш, и къде ще пътешестваш. А който си пада повече по мотокроса ще си търси други мотори.
Но с под 150 кила мотор на наистина дълъг път трябва да имаш малко по-специална настройка и по-специално мислене, за да тръгнеш. Леко, леко, ама според мен под 150 кила мотор на дълъг път идва прекалено леко и започва да те развява вятъра, като есенна шума и да те местят тировете насам, натам.
А пък, който иска да се муши по гори и по дерета, но по-наблизо, то има всякакви дръгели, и всякакви марки, и модели тежки по 120 кила най-много.
На такива места, обаче, по гори, сипеи, дерета и горски пътеки, слонове по 220-230-250 кила не могат да минат, без значение, колко коня са, и колко цилиндъра са. Такива са фактите и реалностите.
Кавасакито 300, което е 170 кила пълно, заредено, с два цилиндъра, водно охлаждане, инжекция и 40 коня ще мине навсякъде, там, където и слоновете по 220-230 кила и 1000-1200 кубика ще минат. Даже при него ще по-леко минаването, защото самият мотор е по-лек.





Коментар