Днес много случайно попаднах на въпросното моторче с муцуна дето и майка му не го харесва и след първоначалната ми рекация - УотДаФак лека полека започнах да си се представям на него
.
Прерових търсачките, но явно не е много разпространен модел в нашата татковина. Във форума има само две теми за него като едната е за по-новия модел ( 2010+ ), а другата е с доста оскъдно инфо и от преди 3-4 години.
Има ли някой реални впечетления от него ( я лични, я съседски... )?
Това, че яде завоите като хиена пресен труп го прочетох и в чуждестранните ревюта. Хората казват, че и за лек офроуд става ( предполагам асфалтовите гуми са виновни за "лек"-ото ).
Това, което най ме притеснява е италянския му произход. Впечетленията ми от масовите талянски хафтомобили са за посредственост, но те се базират на лафове, форуми и това дето виждам по улиците. Страда ли Мултистрадата от тези италянски клишета?
Другото е височината на седалката - 84-85 сантиметра. Тези дни пробвах Варадеро ( 83см ) и бях като балеринка с моите 175сантима. Чета, че окачването може да се регулира ( стандартния модел - отзад, "s" модела - и отпред и отзад ). С тези настройки колко сантима надолу може да се очаква?
За двигателя - откъм динамика "L" спрямо "V" как се представя? Чисто въздушното охлаждане повод ли е за притеснение?
Сухият съединител откъм поддръжка как е на фона на "стандартния" мокър? И като цяло поддръжката на машината по-скъпа ли е от подобна японска?
малко линкове
https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Multistrada
Multistrada 1100 - http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._1100%2007.htm
Multistrada 1000 - http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...0s_ds%2005.htm

Прерових търсачките, но явно не е много разпространен модел в нашата татковина. Във форума има само две теми за него като едната е за по-новия модел ( 2010+ ), а другата е с доста оскъдно инфо и от преди 3-4 години.
Има ли някой реални впечетления от него ( я лични, я съседски... )?
Това, че яде завоите като хиена пресен труп го прочетох и в чуждестранните ревюта. Хората казват, че и за лек офроуд става ( предполагам асфалтовите гуми са виновни за "лек"-ото ).
Това, което най ме притеснява е италянския му произход. Впечетленията ми от масовите талянски хафтомобили са за посредственост, но те се базират на лафове, форуми и това дето виждам по улиците. Страда ли Мултистрадата от тези италянски клишета?
Другото е височината на седалката - 84-85 сантиметра. Тези дни пробвах Варадеро ( 83см ) и бях като балеринка с моите 175сантима. Чета, че окачването може да се регулира ( стандартния модел - отзад, "s" модела - и отпред и отзад ). С тези настройки колко сантима надолу може да се очаква?
За двигателя - откъм динамика "L" спрямо "V" как се представя? Чисто въздушното охлаждане повод ли е за притеснение?
Сухият съединител откъм поддръжка как е на фона на "стандартния" мокър? И като цяло поддръжката на машината по-скъпа ли е от подобна японска?
малко линкове
https://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Multistrada
Multistrada 1100 - http://www.motorcyclespecs.co.za/mod..._1100%2007.htm
Multistrada 1000 - http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...0s_ds%2005.htm
Коментар