Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 950-990

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 950-990

    Здравейте,
    ориентирал съм се към КТМ 950 или 990. Година 2003-2006. По възможност с АБС. Много зависи на какъв екземпляр ще попадна.
    Тема КТМ с/у БМВ има, така че ще помоля за мнения от притежатели на съответните КТМ модели. Без да се впускаме в излишни спорове ))
    Годишно(сезонно) планирам 8-10 хил км. Поне по толкова имам за два сезона с предишната си машина - Хорнет 919. Ориентирал съм се към такъв тип мотоциклет, основно заради лошите пътища, а и на места може и да изляза от асфалта. Поне такава е идеята. . Ще се радвам да споделят мнения. Разбира се, като се спомене стил на каране и изминати километри. За какво трябва да се оглежда при покупка, плюсове, минуси, разход, тежест на обслужване. Финансова и физическа. Лесно ли се намират части и консумативи? От прочетеното до тук по темите из форума си изграждам мнение, че е изключително забавен за управление, но слаб в ключови точки - мазане(вероятността на смесване на антифриз и масло), охлаждане(водна помпа), съединител (визирам помпата), загряване на резервоарите и тн..

    Предварително благодаря!

    Поздрави!

  • #2
    От: КТМ 950-990

    Ориентираните за черен път мотоциклети (някои модели) имат предпазна тава под картера. При огледа ако можеш я свали и гледай състоянието на картера - следи от удари, надрано и т.н. нарушаване на целостта. При мен се зарадвах на наличието на тавата, но в последствие заварявах недозалепен или по някякъв друг начин преправян картер, който беше претърпял нещо. Причината за заваряването беше теч на масло от удареното място.
    LZ1NIM/P
    B pos

    Коментар


    • #3
      От: КТМ 950-990

      Няма да сгрешиш, ако намериш читав екземпляр. Доста мощен, и като че ли е най лекия за класа си. Може да се наложи да сменяш жигльори--има отзиви че гори доста така както е настроен от фабриката.

      Коментар


      • #4
        От: КТМ 950-990

        Факт, гори доста, особено ако се кара над 120. Май нещо 7.5-8 л/100км на висока скорост. Като цяло скорост над 140 е дисконфортна. Мотоциклета е с аеродинамичност на тухла.

        По старите модели като този имат слаба водна помпа. Слабото е че оста и семерингите уплътняващи стената между водата и маслото се скапват на около 40000км и във маслото влиза вода. Добрата новина е че има ремонтен комплект от по новите модели и след смяна има модели и на 80000км без да е протекла помпата. Най кофтито е че като ти се влезе вода в маслото масленият филтър, който оригинално е хартиен спира да пропуска и спира цялото смазване на двигателя. Светва и лампа ама кой гледа таблото докато кара...

        Иначе машината е чук и се кара много приятно. На черно е като лек мотор, докато не ти избяга предницата, което се случва за 1/10 от секундата и си на земята. По асфалта не отстъпва на пистарките по завойте, дори не съм попадал на пистарка, която да не мога да следвам по завойте въпреки 21" предна гума от която много хора се плашат. Разбира се мотора не иска да завива много-много, но с бутане на кормилото си завива прекрасно.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X