Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След YAMAHA XJR1200 накъде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След YAMAHA XJR1200 накъде?

    Здравейте колеги, от 4 години карам XJR1200 и съм много доволен от мотора, много харесвам такъв тип мотоциклети, изминал съм десетки хиляди километра с него безпроблемно. Не мисля да се разделям с него, нека да си стои, просто искам мотор, с който мога да пътувам и подържам по- висока скорост и с по - добра ветрозащита. Тези две неща ми липсват при ямахата. Харесват ми големи мотори, донякъде груби, не искам да падам под 1200. Харесва ми въртящият момент и как тегли, без да се чуди. Насочил съм се основно към Suzuki Hayabusa 1300 и Kawasaki zxr(zzr)1400. Тези два модела ми грабват вниманието основно. На второ четене ми се въртят - Suzuki GSXR1000, Kawasaki ZX1000R, Yamaha YZF R1. Най - ми допада хаябусата от всички изброени. Мнения относно модела? Изглежда ми визуално най - добре, а и една идея по - легендарен от кавазакито. Критерия моментно състояние е изравнен, става въпрос за закупуване на нов екземпляр от магазинната мрежа в страната. Поздрави!
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

  • #2
    От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

    Хаха. И ти се луташ, като мен. Карам Yamaha XJ600 90г. и пуснах тема дето се чудя на какво да мина, като също, като теб ще си оставя стария мотор (той си ми е голяма любов). В твоя случай що не се огледаш за XJR1300 или GSX1400 (щото и за това се замислям). Нищо, че Крумчо (Regulator-а) ме бъзика. Гледам заглеждаш се по "писта", ама що не земеш един XX вместо Буса? Ако натам те бута де.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

      Аз съм за Kawasaki zxr(zzr)1400
      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

      Коментар


      • #4
        От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

        Темата ми е много интересна. Но за да се движиш добре по пътя с мотоциклет не са ли достатъчни 600 см3 и поне 100 к.с.? Знам какво е казал Мечо Пух, но чак пък толкова?
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #5
          От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

          От тия модели коя година ?

          Коментар


          • #6
            От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            Темата ми е много интересна. Но за да се движиш добре по пътя с мотоциклет не са ли достатъчни 600 см3 и поне 100 к.с.? Знам какво е казал Мечо Пух, но чак пък толкова?
            Знаеш ли каква разлика има във въртящия момент между 1200к.см. и тия 600к.см. и поне 100к.с. ? А пистов мотор 600к.см. е най-неудобен за движение по пътищата.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #7
              От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Знаеш ли каква разлика има във въртящия момент между 1200к.см. и тия 600к.см. и поне 100к.с. ? А пистов мотор 600к.см. е най-неудобен за движение по пътищата.
              Мисля, че знам за въртящия момент. Преди да си купя моя мотоциклет пробвах доста, но най-много ми хареса поведението на пътя на Кавасаки версис 650. Много приятно и предсказуемо поведение на двигателя. Не ми хареса окачването, но може би точно този мотоциклет имаше някакъв проблем и затова не го купих. Съседа ми на село има LC4 но не знам коя версия точно е /не е инжекцион/. Карал съм го, мощността му е напълно достатъчна, тръгва от около 3500 -4000 оборота и също е приятен за каране, само вибрациите във високи обороти ми идват прекалено много. А по отношение на "пистовите" мотоциклети не ми харесва стойката на водача и твърдото късоходово окачване, с което при висока скорост всяка дупка може да е последната.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                Понеже аз карам XJR1200 мога да ти кажа моя отговор - след него Tiger XC800 или GS800, ама гледам ти си на съвсем друга вълна. Далеч "по-легендарно" от Хаябусата е да си намериш XJR1200R със спойлер, ама ще трябва или да вземеш моя, или от Япония. Колкото до моторите, които си подбрал - на мен ми се струват твърде непрактични, макар да не бих отказал нито един от тях. Но ако ще купувам подобен мотоциклет и то нов, бих се ориентирал към големите шосейни туристи - FJR1300, BMW K1600 и т.н. Просто са много по-практични за далечни пътувания, което е важно за мен.
                LZ2NKM

                Коментар


                • #9
                  От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Мисля, че знам за въртящия момент. Преди да си купя моя мотоциклет пробвах доста, но най-много ми хареса поведението на пътя на Кавасаки версис 650. Много приятно и предсказуемо поведение на двигателя. Не ми хареса окачването, но може би точно този мотоциклет имаше някакъв проблем и затова не го купих. Съседа ми на село има LC4 но не знам коя версия точно е /не е инжекцион/. Карал съм го, мощността му е напълно достатъчна, тръгва от около 3500 -4000 оборота и също е приятен за каране, само вибрациите във високи обороти ми идват прекалено много. А по отношение на "пистовите" мотоциклети не ми харесва стойката на водача и твърдото късоходово окачване, с което при висока скорост всяка дупка може да е последната.
                  Версиса е 64к.с ,два цилиндъра , за да изкараш от 600к.см. /стоков мотор/ поне 100к.с. , ти трябват четири цилиндъра , и въртящият момент отива при поне 10000-12000 об.мин. Преди около 25г. си купих Z1000 , преди това бях карал предимно двутактови мото крос мотори , след това много пъти съм пробвал 600 кубикови мотори , но никога не бих си купил такъв мотор , разликата е огромна. Затова ти казвам , че някой дето е карал 1200 кубика турист , с бой няма да го качиш на 600 кубика пистов мотор.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                    И за къде без най-легендарния "турист" Honda Gold Wing ?
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • #11
                      От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                      Девети сезон карам старата('99) Хаябуса. Не бих я сменил, но ако се наложи, ще е за новата(07-). Да уточня, че последното излизане беше за три дни-2860км. Демек карам

                      Коментар


                      • #12
                        От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                        Аз смених XJR1200 за Fazer 1000 и въобще не съжалявам. Фейзъра е много по-удобен за дълъг път, по-мощен, носи повече багаж, духа по-малко и гори по-малко. Може да се кара и в ниски обороти, реално през повечето време съм м/у 2500 и 5000. 5000 на 6-та е около 140. Стойката е удобна, не си прегърбен или нагъзен, а в същото време до към 180 на магистралата не се усещат. Ако се сложи по-висока слюда може би ще е още по-добре.

                        Коментар


                        • #13
                          От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                          За Fazer 1000 знаем, той е като хероина(пристрастяващ) , но човека не иска да си сменя XJR-а(ще си го пази). Иска голям, "пластмасов" мотор. Масово мнение е, че "Бусата" не е от най-удобните за път мотори, но на мен ми е екстра. На 6-та с 140км/ч-4500 оборота, 160-5200..., което го прави доста икономичен, багаж не усеща, не иска ритане на скорости надолу, а се "изстрелва" само с газ. В завоите се държи перфектно, да не повярваш, че е толкова дълъг. Щом ще е нов от магазина, значи ще е с по-добри показатели от моя "дъртанян".
                          Не казвам, че другите екземпляри, които оглежда колегата са лоши, просто на мен този мотор ми пасна и споделям мнение.
                          П.П. Задължително спортна слюда, не туристическа. С оригиналната може да ти отлети главата, а с туристическата тази на пасажера
                          Последно редактирано от cek; 17-07-15, 16:28.

                          Коментар


                          • #14
                            От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                            Ми то в тоя клас не е толкова сгъчкано - добави едно к1200 на БМВ и ХХ на Хонда, и , ако можеш - тествай...

                            Коментар


                            • #15
                              От: След YAMAHA XJR1200 накъде?

                              Колеги, колеги, каква стана тя... положението се промени тотално. Изпатках нещо и сега се чудя между Kawasaki ZX10R 2007 и Honda CBR 1000RR Repsol 2007... така и така си имам турист...
                              Ако е машина, нека бъде немска!
                              XJR 1200
                              ETZ 150
                              Kawasaki Ninja ZX10R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X