Здравейте колеги, от 4 години карам XJR1200 и съм много доволен от мотора, много харесвам такъв тип мотоциклети, изминал съм десетки хиляди километра с него безпроблемно. Не мисля да се разделям с него, нека да си стои, просто искам мотор, с който мога да пътувам и подържам по- висока скорост и с по - добра ветрозащита. Тези две неща ми липсват при ямахата. Харесват ми големи мотори, донякъде груби, не искам да падам под 1200. Харесва ми въртящият момент и как тегли, без да се чуди. Насочил съм се основно към Suzuki Hayabusa 1300 и Kawasaki zxr(zzr)1400. Тези два модела ми грабват вниманието основно. На второ четене ми се въртят - Suzuki GSXR1000, Kawasaki ZX1000R, Yamaha YZF R1. Най - ми допада хаябусата от всички изброени. Мнения относно модела? Изглежда ми визуално най - добре, а и една идея по - легендарен от кавазакито. Критерия моментно състояние е изравнен, става въпрос за закупуване на нов екземпляр от магазинната мрежа в страната. Поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
След YAMAHA XJR1200 накъде?
Свий
X
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Хаха. И ти се луташ, като мен. Карам Yamaha XJ600 90г. и пуснах тема дето се чудя на какво да мина, като също, като теб ще си оставя стария мотор (той си ми е голяма любов). В твоя случай що не се огледаш за XJR1300 или GSX1400 (щото и за това се замислям). Нищо, че Крумчо (Regulator-а) ме бъзика. Гледам заглеждаш се по "писта", ама що не земеш един XX вместо Буса? Ако натам те бута де.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Темата ми е много интересна. Но за да се движиш добре по пътя с мотоциклет не са ли достатъчни 600 см3 и поне 100 к.с.? Знам какво е казал Мечо Пух, но чак пък толкова?Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеТемата ми е много интересна. Но за да се движиш добре по пътя с мотоциклет не са ли достатъчни 600 см3 и поне 100 к.с.? Знам какво е казал Мечо Пух, но чак пък толкова?В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеЗнаеш ли каква разлика има във въртящия момент между 1200к.см. и тия 600к.см. и поне 100к.с. ? А пистов мотор 600к.см. е най-неудобен за движение по пътищата.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Понеже аз карам XJR1200 мога да ти кажа моя отговор - след него Tiger XC800 или GS800, ама гледам ти си на съвсем друга вълна. Далеч "по-легендарно" от Хаябусата е да си намериш XJR1200R със спойлер, ама ще трябва или да вземеш моя, или от Япония. Колкото до моторите, които си подбрал - на мен ми се струват твърде непрактични, макар да не бих отказал нито един от тях. Но ако ще купувам подобен мотоциклет и то нов, бих се ориентирал към големите шосейни туристи - FJR1300, BMW K1600 и т.н. Просто са много по-практични за далечни пътувания, което е важно за мен.LZ2NKM
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеМисля, че знам за въртящия момент. Преди да си купя моя мотоциклет пробвах доста, но най-много ми хареса поведението на пътя на Кавасаки версис 650. Много приятно и предсказуемо поведение на двигателя. Не ми хареса окачването, но може би точно този мотоциклет имаше някакъв проблем и затова не го купих. Съседа ми на село има LC4 но не знам коя версия точно е /не е инжекцион/. Карал съм го, мощността му е напълно достатъчна, тръгва от около 3500 -4000 оборота и също е приятен за каране, само вибрациите във високи обороти ми идват прекалено много. А по отношение на "пистовите" мотоциклети не ми харесва стойката на водача и твърдото късоходово окачване, с което при висока скорост всяка дупка може да е последната.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
Аз смених XJR1200 за Fazer 1000 и въобще не съжалявам. Фейзъра е много по-удобен за дълъг път, по-мощен, носи повече багаж, духа по-малко и гори по-малко. Може да се кара и в ниски обороти, реално през повечето време съм м/у 2500 и 5000. 5000 на 6-та е около 140. Стойката е удобна, не си прегърбен или нагъзен, а в същото време до към 180 на магистралата не се усещат. Ако се сложи по-висока слюда може би ще е още по-добре.
Коментар
-
От: След YAMAHA XJR1200 накъде?
За Fazer 1000 знаем, той е като хероина(пристрастяващ) , но човека не иска да си сменя XJR-а(ще си го пази). Иска голям, "пластмасов" мотор. Масово мнение е, че "Бусата" не е от най-удобните за път мотори, но на мен ми е екстра. На 6-та с 140км/ч-4500 оборота, 160-5200..., което го прави доста икономичен, багаж не усеща, не иска ритане на скорости надолу, а се "изстрелва" само с газ. В завоите се държи перфектно, да не повярваш, че е толкова дълъг. Щом ще е нов от магазина, значи ще е с по-добри показатели от моя "дъртанян".
Не казвам, че другите екземпляри, които оглежда колегата са лоши, просто на мен този мотор ми пасна и споделям мнение.
П.П. Задължително спортна слюда, не туристическа. С оригиналната може да ти отлети главата, а с туристическата тази на пасажераПоследно редактирано от cek; 17-07-15, 16:28.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар