Вчера си бях уговорил testdrive на новата Yamaha MT-09 Tracer
Много четох по интернет за този мотор и то все добри неща и реших да го пробвам и да го добавя към списъка за потенциален нов мотор ( КТМ 1190 R, Honda Afrika 201? и евентуално V-Storm 1000)
Положителните неща за този мотор бързо се потвърдиха.
1.\ Много добро ускорение - почти както КТМ-а
2.\ Дълги скорости с постояна тяга
3.\ Доколкото мога да съдя добра икономия 3.9 -9 л /100км
4.\ Много добра цена , тук в NL е 11к euro
5.\ Липса на каквито и да са вибрации - (за разлика от новия GS и КТМ-а)
6.\ Много лек и маневрен с горе-долу добро окачване. Няма го гмуркането на КТМ или плаването на GS-a. Твърдо е но на завой се държи необичайно.
... общо взето разбирам защо вървят бързо - 250 машини били заделени за цяла NL всичко е продадено от квотата за 1-то тримесечие
Докато карах някой неща който ми направиха впечетление
1.\ Екрана на снимки изглежда висок но на практика въздушната струя бие и концентрира точно в гърлото (аз съм висок 184см). На магистралата на дъжд със 130км имах чуството че някой ме натиска тояно по ябълката на гърлото, доста неприятно. В момента има 50см по-висок екран но пък трябва да се махат някой неща по кормилото.
2.\ Малки огледала
3.\ След GS-a превключвателя за мигачите все още не го намирам винаги
4.\ Стойката за мотора може да я бутнеш надоло само ако имаш цвички, много е близка до пръчката на която си поставяш лежия крак (??!)
5.\ Екрана на мотора е функционален и всичко е "черно" -бяло , но се вижда добре . Малко подвежда на светофар цифрата за скороста и на коя предавка си. Би било добре да има една лампа за неутрална.
6.\ Скоростна кутия - общо взето много добре с изключение на първа скорост, малко подскаяа мотора като ритнеш скоростния лост
.. както установих все малки неща с изключение на екрана. Ето и една снимка на V-Storm-a и Tracer-a един до друг
Общо взето Tracer-a го бива но все пак ще изчакам да видя какво ще излезе от Хонда (дано да побързат)
Много четох по интернет за този мотор и то все добри неща и реших да го пробвам и да го добавя към списъка за потенциален нов мотор ( КТМ 1190 R, Honda Afrika 201? и евентуално V-Storm 1000)
Положителните неща за този мотор бързо се потвърдиха.
1.\ Много добро ускорение - почти както КТМ-а
2.\ Дълги скорости с постояна тяга
3.\ Доколкото мога да съдя добра икономия 3.9 -9 л /100км
4.\ Много добра цена , тук в NL е 11к euro
5.\ Липса на каквито и да са вибрации - (за разлика от новия GS и КТМ-а)
6.\ Много лек и маневрен с горе-долу добро окачване. Няма го гмуркането на КТМ или плаването на GS-a. Твърдо е но на завой се държи необичайно.
... общо взето разбирам защо вървят бързо - 250 машини били заделени за цяла NL всичко е продадено от квотата за 1-то тримесечие
Докато карах някой неща който ми направиха впечетление
1.\ Екрана на снимки изглежда висок но на практика въздушната струя бие и концентрира точно в гърлото (аз съм висок 184см). На магистралата на дъжд със 130км имах чуството че някой ме натиска тояно по ябълката на гърлото, доста неприятно. В момента има 50см по-висок екран но пък трябва да се махат някой неща по кормилото.
2.\ Малки огледала
3.\ След GS-a превключвателя за мигачите все още не го намирам винаги
4.\ Стойката за мотора може да я бутнеш надоло само ако имаш цвички, много е близка до пръчката на която си поставяш лежия крак (??!)
5.\ Екрана на мотора е функционален и всичко е "черно" -бяло , но се вижда добре . Малко подвежда на светофар цифрата за скороста и на коя предавка си. Би било добре да има една лампа за неутрална.
6.\ Скоростна кутия - общо взето много добре с изключение на първа скорост, малко подскаяа мотора като ритнеш скоростния лост
.. както установих все малки неща с изключение на екрана. Ето и една снимка на V-Storm-a и Tracer-a един до друг
Общо взето Tracer-a го бива но все пак ще изчакам да видя какво ще излезе от Хонда (дано да побързат)
Коментар