Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Към по опитните за съвет!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Към по опитните за съвет!!!

    Здравейте,предстои ми покупка на мотор тип ендуро.Спрял съм се на следните:Хонда Доминатор;Сузуки DR RS 650;Ямаха XTZ 660;Kавазаки KLE 500.
    Основно ще го ползвам по асфалт и през почивните дни по черни пътища,но не извън тях.
    Моля за съвет,кой от тях да избера.Като се има предвид здравина,разход,поддръжка.
    До сега съм имал опит с ЧЗ 350 МЗ 250 Возход 175 и мн др соц мотори.Благодаря.

  • #2
    От: Към по опитните за съвет!!!

    Отговора може да го намериш ето в този , правилният раздел:

    http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=338

    Моят избор би бил , ХТЗ 660 или КЛЕ 500 , но пиши в правилният раздел , че тук си имаме горски пазач.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #3
      От: Към по опитните за съвет!!!

      Извинявам се.Нека модераторите да я преместят,ако е възможно.

      Коментар


      • #4
        От: Към по опитните за съвет!!!

        От всичките изброени , най - добро за асфалта е кавасаки-то .

        Коментар


        • #5
          От: Към по опитните за съвет!!!

          Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
          От всичките изброени , най - добро за асфалта е кавасаки-то .
          За черни пътища пак става нали,смисъл за риба,барбекюта,разходки и т.н.

          Коментар


          • #6
            От: Към по опитните за съвет!!!

            Всичките изброени тежат по 1 тон и имат по 10 квадратни метра пластмаса по тях . За придвижване по черен път стават , но зависи колко е черен самия път . Един път като прилегнеш в някоя канафка и ще ме разбереш правилно . Ако няма да минаваш стотици километри на седмица по асфалта , по-добре си вземи 350 или 400 кубиков японец .

            Коментар


            • #7
              От: Към по опитните за съвет!!!

              Моя съвет е покарай поне половината от изброените и сам ще си отговориш. Иначе всички са качествени машини стига да са поддържани, както трябва. Аз съм се качвал на Доминатор и КЛЕ. Ами двата за мен са много различни: КЛЕ си е почти шосейка, докато Домито(въпреки кг) е доста по-офроуд ориентиран. Проба му е майката и успех!

              Коментар


              • #8
                От: Към по опитните за съвет!!!

                Благодаря за съветите,а за Априля Пегасо като изключим проблема с бендикса надежден мотор ли е.

                Коментар


                • #9
                  От: Към по опитните за съвет!!!

                  Доминатора е добър мотор, ако си купиш такъв няма да съжаляваш, можеш и да го направиш малко по лек, Априля пегасо ми звучи доста изкендзано...
                  Когато видиш хубаво, не се радвай, когато видиш лошо, не се бой.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Към по опитните за съвет!!!

                    Според мен в избора НА ТОЧНО този тип машина е важно:
                    -Как е стопанисвана машината преди теб
                    -Твоето съотношение ръст/кг vs машина габарити/кг-много е важно за карането извън асфалта как ще владееш машината
                    -Характер на задкормилното устройство-нервак или спокоен лъзгач
                    ....както е казано -качваш се, караш и усещаш - този мотор е или твоя или не!
                    Останалото е късмет и кинти за поддръжка.
                    Yamaha XV1900-личен
                    Range Rover L322, 3.0 td6 Vogue-за кучето, 3.6/272 PS 2008- на детето
                    JEEP WJ4,7-продаден със сълзи на очи
                    Daihatsu Rocky Fourtrak отново ме усмихна

                    Коментар


                    • #11
                      От: Към по опитните за съвет!!!

                      Спрях се на Yamaha HTZ 660 tenere или Kawasaki KLE 500,като за 2 човек отзад от време на време изглеждат най подходящи.От това което прочетох за по дълъг път имат предимство.Не знам дали съм прав но до такъв извод стигнах.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Към по опитните за съвет!!!

                        Не те знам от къде си, но ако си от /близо до София - мога да те уредя с едно пробно с Ямаха, намира ми се една под ръка.
                        Вземи си кило-две бензин, каската и ентусиазма и заповядай. Телефона ми е в подписа.
                        Honda XR600
                        Kawasaki KLX650
                        Honda XL600V Transalp
                        +359 888 6З5 9З4

                        Коментар


                        • #13
                          От: Към по опитните за съвет!!!

                          Първоначално публикуван от dmihailov Преглед на мнение
                          Не те знам от къде си, но ако си от /близо до София - мога да те уредя с едно пробно с Ямаха, намира ми се една под ръка.
                          Вземи си кило-две бензин, каската и ентусиазма и заповядай. Телефона ми е в подписа.
                          Благодаря за предложението,но съм от СТЗ,ако имам път към София ще го имам предвид.Поздрави.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Към по опитните за съвет!!!

                            Късно виждам темата - дано съм ти полезен. Кавасакито KLE 500 го ползвам малко повече от 1 сезон. Причините да се спра на него и подобните е факта че трябва да ходя 20км по асфалт и 3-4км по утъпкан черен път. Мога да кажа, че вози добре на двата вида настилка. На черен път не знам дали е критерий но возих 50кг жена която сумарно моите килограми и теглото на моторетката не се усеща почти нищо като поведение, въпреки коловозите и неравностите.
                            За шосето нямам много опит и не искам да се правя на състезател - комфортно е. Ако имаш идване към Сф пиши на лични.
                            Разхода му е под 5 извънградско. Непретенциозна и нескъпа е поддръжката, все още се намират части за него.
                            Похвали се като се спреш на конкретен модел.
                            LZ1NIM/P
                            B pos

                            Коментар


                            • #15
                              От: Към по опитните за съвет!!!

                              Прелетях набързо темата и на твое място бих включил и Хонда Трансалп. Аз съм много доволен от Трансалпа ми. Навремето като го взех, избирах между Доминатор-а, КЛЕ-то и Трансалп-а. Спрях се на Трансалп-а поради следните причини:

                              - V2 двигател (страшно ми харесва звука на V2)
                              - Пословично здрав (всъщност това важи и за трите мотора)
                              - Двуцилиндров с 4 свещи и 4 бобини (важи само за по-старите версии, по новите имат само 2 бобини и 4 свещи)
                              - По мое мнение изглежда по добре от КЛЕ500
                              - По голям клиренс от този на КЛЕ500 (по спомен 180 мм серщу 190 при Трансалп-а)
                              - Попадна ми добър екземпляр при това с възможност за бартер.

                              Причините поради които КЛЕ500 не се класира:

                              - Паралел туин не е V2 (страшно здрав двигател монитра се и на други кавазакита като ER-5 и EN500 от втория имам лични наблюдения)
                              - Не попаднах на добър екземпляр
                              - Трансалп-а по ми харесва

                              Причините заради които Доминатор-а отпадна:

                              - Едноцилиндров (Хубав звук, но и доста повече вибрации)
                              - Малко ми идва малък за дълги преходи (190 см 100 кг.)

                              Предимствата на КЛЕ500

                              - може би малко по-пъргав (паралелният двигател малко повече обича всоките обороти от V2 и може би това е причината)
                              - Ако по ти харесва на вид може да е предимство

                              Предимствата на Доминатора:

                              От всичките други това е най ендуро от тук разгледаните паркетници.

                              - Сух картер.
                              - Лек към 160 кг
                              - най-малко пластмаси за чупене
                              - Клиренс (250 мм това пак по спомен)


                              От всичко до тука казано бих повторил само, че е много важно на какви екземпляри ще попаднеш, защото при положение че купуваш втора ръка това е най-важното.

                              Имайки предвит опита ти със соц возилата всеки един от тези ще ти се стори страхотен :-)
                              Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                              Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                              Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X