Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CBF 600 S,2004-ABS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

    И при мен потъмняха,но е доста по добре от преди
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #32
      От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

      Хайде да съживим малко темата, колеги! Харесал съм този модел, като идеята е да се кара основно градско, и един, два, три пъти в годината примерно от Пловдив до морето и обратно (около 320-350км в едната посока). Разбира се, много ми се иска да го карам повече извън града, но засега не виждам много възможности затова (кой знае занапред). Дилемата беше между Suzuki V-Strom 650 и Honda Cbf 600 ( не изключвам и Yamaha Fazer 600). Понеже съм висок 170см, Сузукито ми идва леко високо, а и ми се стори по обемно като цяло. Хондата ми пасна идеално, Ямахата още не съм я възсядал и нямам впечатления. Със сигурност искам мотора да има предно стъкло (ветробран, слюда). Сега дилемата е за Хондата, дали е по-добре да е инжекцион (около 1000 - 1200 лв. по-скъп, което е проблем по-принцип, но не е невъзможно) или да се огранича до карбуратор. Поизчетох из форумите за и против, но както обикновено, има и за едните, и за другите плюсове и минуси. Какво е вашето мнение? На кое да обърна внимание, като реша да купувам? Обичайни проблеми? Недостатъци?

      Коментар


      • #33
        От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

        Естествения път на човечеството е да се развива непрекъснато, така че моето мнение се крие в първата част от изречението.
        Успех с избора.
        Поздрави

        Коментар


        • #34
          От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

          Първоначално публикуван от diverpro Преглед на мнение
          Хайде да съживим малко темата, колеги! Харесал съм този модел, като идеята е да се кара основно градско, и един, два, три пъти в годината примерно от Пловдив до морето и обратно (около 320-350км в едната посока). Разбира се, много ми се иска да го карам повече извън града, но засега не виждам много възможности затова (кой знае занапред). Дилемата беше между Suzuki V-Strom 650 и Honda Cbf 600 ( не изключвам и Yamaha Fazer 600). Понеже съм висок 170см, Сузукито ми идва леко високо, а и ми се стори по обемно като цяло. Хондата ми пасна идеално, Ямахата още не съм я възсядал и нямам впечатления. Със сигурност искам мотора да има предно стъкло (ветробран, слюда). Сега дилемата е за Хондата, дали е по-добре да е инжекцион (около 1000 - 1200 лв. по-скъп, което е проблем по-принцип, но не е невъзможно) или да се огранича до карбуратор. Поизчетох из форумите за и против, но както обикновено, има и за едните, и за другите плюсове и минуси. Какво е вашето мнение? На кое да обърна внимание, като реша да купувам? Обичайни проблеми? Недостатъци?
          Машината е много хубава и удобна,слюдата и седалката се настройват по височина може и повдигачи на кормилото да се сложат и става още по-удобна,тази на снимките беше карбуратор и нямах абсолютно никакви проблеми с това.
          Сутрин ако е студено си дръпваш смукача оставяш да поработи за минутка две и си караш след това,но ако те дразни тази процедура ще трябва да се огледаш за някоя с инжекцион от по-новите,избора си е изцяло твои и ти решаваш дали да дадеш 1200лева отгоре за инжекцион или тези 1200 лева да ги дадеш за едно хубаво обслужване,гуми,куфар,подгрев на ръкохватките,по-висока слюда защото тази не пази доста и така на татък.
          Успех
          Kawasaki GTR 1400

          Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

          Коментар


          • #35
            От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

            Първоначално публикуван от diverpro Преглед на мнение
            .. .Дилемата беше между Suzuki V-Strom 650 и Honda Cbf 600 ( не изключвам и Yamaha Fazer 600).
            Имам Ямаха Фейзър 600 s2 2008 година 4-ри цилиндров редови 98коня.За описаните цели е перфектния мотор според мен...V-Storm e много добра машина но е тежък и висок,не е типичния градски мотор...гледах и такъв но за градско каране не е особено удобен.Ямахата е инжекцион-разхода ми се движи около 4,2-5/100,моя е много пипнат с туристическа мека седалка и високо кормило с повдигачи+висока слюда на Puig.Много лек и маневрен мотор,удоволствие е да се кара в трафика,послушен и прощава известни грешки от по неопитен водач...имам база за сравнение,другия мотор в гаража ми е R6-2008 г[emoji6] Ако искаш Хонда гледай за Хорнет,страхотни са и много здрави,малко са странни на дизайн (модела след 08г).За туристическо каране задължително слюда,иначе духа много.

            Коментар


            • #36
              От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

              Благодаря за коментарите. Не ми е проблем да дърпам смукача ръчно.А като обслужване кое е по-капризно? Доколкото знам, карбураторите трябва да се синхронизират всеки сезон (бензинът в БГ не е от най-хубавите), а на инжекциона какъв му е кусура, освен, че ако се прецака нещо, ще е доста солено предполагам (а майстори дали има в Пловдив за инжекциони). Трябва ли да се обслужва ежегодно като карбураторния? А при равни условия на каране, има ли разлика в разхода на гориво между карба и инжекцията? Между другото, седнах и на един Фейзър, също ми допадна, само слюдата като че ли е по-ниска от Cbf-а.

              Коментар


              • #37
                От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

                Първоначално публикуван от diverpro Преглед на мнение
                ... Между другото, седнах и на един Фейзър, също ми допадна, само слюдата като че ли е по-ниска от Cbf-а.
                Фейзър-а е по-мощен,има по-добри спирачки-двигателя идва директно от R6 (предпоследната генерация-дефорсиран на 98кс)спирачките са взети директно пак от R6 без изменения.Слюдата е въпрос на избор,ако си нисък стоковата е добра ,ако си висок туристическа и тн.Има голям афтърмаркет избор...Пряк конкурент му е не CBF-a а Hornet.Hornet има и облечен вариант-S.Дали карбуратори или инжекцион-за мен избора е инжекцион,по-модерната технология,по-икономичен...Вземи мотора който ти допадне,гледай да е по-запазения...

                Коментар


                • #38
                  От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

                  колеги, мисля че открих нещо интересно относно полиране/почистване на тръбите от ето този симпатяга: https://www.youtube.com/watch?v=j47BzWv4fck

                  Коментар


                  • #39
                    От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

                    Може да ви се стори смешно ама колекторни тръби се чистят идеално с....обикновен сив цемент на прах :-) Леко навлажнен хавлиен/вълнен парцал и яко търкане.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Honda CBF 600 S,2004-ABS



                      Проблема ми е как да ги запазя после.След една година са черни,на места леко сини от нагряването.Инъче бяха кафеви ,мисля че ги чистих с телена четка и флекса или бормашината.

                      П.п сега като прегледах темата,видях че съм качвал и преди тая снимка.
                      Последно редактирано от Roninn; 08-12-15, 23:35.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #41
                        От: Honda CBF 600 S,2004-ABS

                        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение


                        Проблема ми е как да ги запазя после.След една година са черни,на места леко сини от нагряването...
                        Силно зависи от какъв материал са направени самите тръби.Най-масовия вариант е тръба с някакво покритие,най-често хромирани-периодично си искат полиране,няма друг начин.Бои и покрития от всякакъв тип рядко виреят до цилиндъра-тепературата е много висока(като изключим чопърите де).Следващия е неръждаемия-скъпо ,тежко и относително рядко серийно.Лесно се полира и издържа много.На спортните мотоциклети и изобщо по скъпите се използват тръби от титан-най-доброто възможно решение.Супер леки,много по-лесно се подържат от всичко останало но не са лъскави като хром-а стоят сиво матово и се оцветяват красиво от температурата...Та твойте като гледам са в категорията с многото търкане [emoji6]

                        п.п.Или пробвай с нещо такова=> http://percenta.bg/nanopokritie-za-metal.html макар че съм силно скептичен за резултата...
                        Последно редактирано от HEMO; 09-12-15, 06:52.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X