Здравейте на всички,
след задълбочено ровене по всички възможни форуми, особено на този, се спрях на на горепосоченият мотор и реших да споделя
моите наблюдения за модела.
Размери - висок е, но и аз не съм нисък 185см, тежък е, но тежестта си има предимства - понякога.
За пътуване - перфектен, може да се поддържа 100 - 110км/ч - 4000 оборота(за магистрали - не става), аз и без това ги заобикалям.
Мощност - 48 к/с на мен са ми достатъчни, недостиг не съм почуствал. Дълги пътувания, без бързане и магистрали.
Багаж - позволява доста, аз пътувам сам и с малко багаж(30тина кг), но позволява сериозно товарене, има възможност за оригинални куфари
(аз не ги харесвам, но са много практични, купих го с такива - продадох ги, и то много бързо, явно не всички мислят като мен).
За двама - ако не бързат, и не са претоварени - става.
За гората - тежък е, но все пак при желание и опит може.
Двигател - доказан с годините, вибрации - за мен почти няма (аз слязох от Husqvarna TE 510).
Разход - 5/100км, може и по малко, не съм се впускал в засичане.
Окачване - според мен (нямам претенции да съм разбирач) но ми идва много меко.
За пътуване е добре, но много потъва при спиране а за off road (имам в предвид - черни пътища, не дерета и сипеи -да не ме нападнат сега критиците)
си е направо неподходящо.
След достатъчно километри и тестове, реших, че ще сменям окачването. Вариантите бяха два:
KTM 450, 525, 640 или Yamaha YZ, спрях се на YZто.
Телескопи - втора употреба - обслужени 2006 YZ 450 Kayaba 46мм горе /49мм долу
Тройник - от YZ 2005, наложи се да разширя с 0.5мм долния и с 1мм горния за да паснат телескопите.
Джанта и спирачен диск от YZ, диска е 250мм, но ще го сменям с 270мм
Спирачен апарат YZ, помпата, оригиналната, спирачен маркуч, за YZ 130mм
Предпазители коловете YZ
Кормило - Renthal 28.6мм
Калник - ендуро висок, поръчал съм го.
Аспух - оригинално са два - или по точно едно голям прасе под седалката. За мой късмет предния собственик го беше сменил с SM racing
(или нещо подобно) но е с катализатор и щампа за Европа. Също така е махнал шнорхела и оригиналния филтър, сега е с DNA.
Пружини на телескопите, оригиналните за YZ 450 sa 44, с тях SAG го няма никакъв. Определено е доста по-добре от оригиналното.
Става да се кара без проблем, но се губи смисъла от цялата операция. Поръчал съм най-твърдо възможните за модела 52.
Ще споделя резултата след смяната, но мисля, че ще е достатъчно. Задния амортисьор ще го сменям с Ohlins, че сега задницата съвсем омекна.
Седалката не беше от най-удобните, а и беше на две нива, което аз не харесвам - смених я. Купих само дунапрена(или както там се нарича) специално за модела, но равен и с + 4 см. Местен шивач ми направи другото. Резултата е повече от колкото очаквах, твърдо в началото, но после не ми изтръпва з...ка.
Тук съм прикачил малко снимки, дано съм бил полезен.
след задълбочено ровене по всички възможни форуми, особено на този, се спрях на на горепосоченият мотор и реших да споделя
моите наблюдения за модела.
Размери - висок е, но и аз не съм нисък 185см, тежък е, но тежестта си има предимства - понякога.
За пътуване - перфектен, може да се поддържа 100 - 110км/ч - 4000 оборота(за магистрали - не става), аз и без това ги заобикалям.
Мощност - 48 к/с на мен са ми достатъчни, недостиг не съм почуствал. Дълги пътувания, без бързане и магистрали.
Багаж - позволява доста, аз пътувам сам и с малко багаж(30тина кг), но позволява сериозно товарене, има възможност за оригинални куфари
(аз не ги харесвам, но са много практични, купих го с такива - продадох ги, и то много бързо, явно не всички мислят като мен).
За двама - ако не бързат, и не са претоварени - става.
За гората - тежък е, но все пак при желание и опит може.
Двигател - доказан с годините, вибрации - за мен почти няма (аз слязох от Husqvarna TE 510).
Разход - 5/100км, може и по малко, не съм се впускал в засичане.
Окачване - според мен (нямам претенции да съм разбирач) но ми идва много меко.
За пътуване е добре, но много потъва при спиране а за off road (имам в предвид - черни пътища, не дерета и сипеи -да не ме нападнат сега критиците)
си е направо неподходящо.
След достатъчно километри и тестове, реших, че ще сменям окачването. Вариантите бяха два:
KTM 450, 525, 640 или Yamaha YZ, спрях се на YZто.
Телескопи - втора употреба - обслужени 2006 YZ 450 Kayaba 46мм горе /49мм долу
Тройник - от YZ 2005, наложи се да разширя с 0.5мм долния и с 1мм горния за да паснат телескопите.
Джанта и спирачен диск от YZ, диска е 250мм, но ще го сменям с 270мм
Спирачен апарат YZ, помпата, оригиналната, спирачен маркуч, за YZ 130mм
Предпазители коловете YZ
Кормило - Renthal 28.6мм
Калник - ендуро висок, поръчал съм го.
Аспух - оригинално са два - или по точно едно голям прасе под седалката. За мой късмет предния собственик го беше сменил с SM racing
(или нещо подобно) но е с катализатор и щампа за Европа. Също така е махнал шнорхела и оригиналния филтър, сега е с DNA.
Пружини на телескопите, оригиналните за YZ 450 sa 44, с тях SAG го няма никакъв. Определено е доста по-добре от оригиналното.
Става да се кара без проблем, но се губи смисъла от цялата операция. Поръчал съм най-твърдо възможните за модела 52.
Ще споделя резултата след смяната, но мисля, че ще е достатъчно. Задния амортисьор ще го сменям с Ohlins, че сега задницата съвсем омекна.
Седалката не беше от най-удобните, а и беше на две нива, което аз не харесвам - смених я. Купих само дунапрена(или както там се нарича) специално за модела, но равен и с + 4 см. Местен шивач ми направи другото. Резултата е повече от колкото очаквах, твърдо в началото, но после не ми изтръпва з...ка.
Тук съм прикачил малко снимки, дано съм бил полезен.
Коментар