Здравейте ... първо да ви е честита новата година с пожелания за здраве,много пътешествия и безпроблемни пътувания.Малко може да се сторят смешни въпросите ми ... но ето ги:
-надеждни ли са?
-как са с цените на резервни части и какви са препоръчителните интервали за обслужване?
-как са с ресурса?
-защо някои твърдят, че трябва да се избягват за дълги трипове ... за повече от 150км на ден ... заради вибрациите от едноцилиндровия мотор или има някакви други причини?
-нищо не знам за Ротакс ... това, че е конструиран от тях лошо ли е?
Някъде бях чел, че правят едноцилиндрови мотори за леки самолети ... предполагам знаят как се правят надеждни машини.
-как са с въртящия момент в ниски обороти?
-2006г се заменя с двуцилиндров мотор ... нали така?Може ли някой да направи сравнение между двата?
Накратко какъв ми е случая ... искам икономичен турист с леки оффроуд възможности след 2000г.Като първо ще мина 1 сезон през 125куб мотор... малко да се запозная с автомобилистите и неадекватните им действия
... един сезон ще се опознаваме и падаме с нещо евтино с по-ниска скорост.
Следващия сезон обаче искам мотор за по-дълги пътувания ... теглото ми е 75кг и си мисля, че нещо в класа 600-700 или около 50-60 коня ще ми върши работа.До вчера се бях фиксирал над В-стром 650 ... но сега реших да проуча как стоят нещата с БМВ и един нов мотор, който сериозно ме грабна Honda NC700X, който обаче е 2012 модел и цената му е още височка за мен ... надявам се за сезон 2014 да е на прилични пари. Хондата също е с резервоар под седалката ... 2 цилиндъра редови, 1/2 мотор от Хонда Сивик, полегнали за нисък център на тежестта ... ред лайн 6500об. ... обслужване с масло на 12 или 13000км
... това според мен е мотор с адски голям ресурс ... полегнали за нисък център на тежестта. Общо взето това ми е фаворита, но ми е малко скъп още, а може би и през 2014г ... така, че ще се радвам да науча повече за по-евтиния вариант ... а именно F650GS след 2000г.Нещо такова: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1mknd8
Интересувам се като цяло от мотора ... не само агрегата му е от значение.Някой беше споменал че F800 има проблеми с рамата, че едва ли не се разпада при по-тежка употреба ... при Ф650 как стоят нещата ... а също и за седалката слушам и чета не много добри мнения.Мерси предварително на всички, които ще споделят инфо ...
-надеждни ли са?
-как са с цените на резервни части и какви са препоръчителните интервали за обслужване?
-как са с ресурса?
-защо някои твърдят, че трябва да се избягват за дълги трипове ... за повече от 150км на ден ... заради вибрациите от едноцилиндровия мотор или има някакви други причини?
-нищо не знам за Ротакс ... това, че е конструиран от тях лошо ли е?

-как са с въртящия момент в ниски обороти?
-2006г се заменя с двуцилиндров мотор ... нали така?Може ли някой да направи сравнение между двата?
Накратко какъв ми е случая ... искам икономичен турист с леки оффроуд възможности след 2000г.Като първо ще мина 1 сезон през 125куб мотор... малко да се запозная с автомобилистите и неадекватните им действия



Интересувам се като цяло от мотора ... не само агрегата му е от значение.Някой беше споменал че F800 има проблеми с рамата, че едва ли не се разпада при по-тежка употреба ... при Ф650 как стоят нещата ... а също и за седалката слушам и чета не много добри мнения.Мерси предварително на всички, които ще споделят инфо ...
Коментар