Обява

Свий
Няма добавени обяви.

90 000km + za R1200GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 90 000km + za R1200GS

    Привет Колеги,
    Попаднах на тази обява:

    Въпросът ми е свързан само с километрите.
    90 000км много ли са при положение, че изглежда добре машината, а има и други обяви с първи собственик и full service history на подобни километри и пари.

    Знам, че въпросът не е много коректно зададен, но ако ще ме изкара още 60 000км си струва.

    Благодаря!

    П.С. Извинявам се ако има подобна тема, но аз не отркрих.

  • #2
    От: 90 000km + za R1200GS

    Зависи от собственика, от сервиза и от подръжката. Ако всичко е коректно и истинско тези километри не са проблем. Зависи къде е каран мотора. Има любители на черното, които обичат да се мушат по горите, в калта, по камъните, в пясък и т.н. и при това положение машината се амортизира изключително бързо, а има и собственици, (като мен например ), които изобщо няма да излязат извън асфалта с този мотоциклет, и при това положение, с истинска, навременна, и коректна подръжка тези километри почти няма да се отразят на машината.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #3
      От: 90 000km + za R1200GS

      Съжалявам колеги не е излязъл линка, новобранска работа

      http://suchen.mobile.de/motorrad-ins...eatures=EXPORT

      Коментар


      • #4
        От: 90 000km + za R1200GS

        Владич, благодаря.
        Това ми беше идеята ако е подържан мотор дали са проблем тези километри.
        Също така ми е ясно, че при избора на мотор има нещо сакрално - химия, която някой нарича късмет....

        Коментар


        • #5
          От: 90 000km + za R1200GS

          Никак не съм компетентен, ама се очаква да помогнем поне малко.
          Ако мотора е излизал по черно ще има следи, най-малко ще е оборудван с тръби и тави.
          За тези километри трябва да се прегледа внимателно: спир. дискове, съединител, заден амортисьор, рамата за усуквания или пукнатини и най-вече главното предаване. Може да има по кардана някой лагер и маншони за смяна.
          С това не изчерпвам възможните проблеми, но определено за двигателя този пробег не е проблем.
          още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

          Коментар


          • #6
            От: 90 000km + za R1200GS

            Първоначално публикуван от Vstar Преглед на мнение
            Съжалявам колеги не е излязъл линка, новобранска работа

            http://suchen.mobile.de/motorrad-ins...eatures=EXPORT
            Ако не държиш да е от Германия, може да си вземеш английски. За същата цена на по-малко километри и, с повече късмет, модже да се с багажни куфари. И аз се оглеждам за такъв, но все още се удържам, защото нямам реална необходимост
            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

            Коментар


            • #7
              От: 90 000km + za R1200GS

              Ако не държиш да е от Германия, може да си вземеш английски
              А можеш ли да помогнеш с линк за Англия?

              Коментар


              • #8
                От: 90 000km + za R1200GS

                За такъв двигател, не мисля, че са проблем тези километри. Аз съм на мнение, че няма двигател на много километри, а има подържан и не подържан двигател. Моята Ямаха е на почти 80 000. Не виждам защо да не изкара още толкова. Виждал съм обяви в немското мобиле по над 150, 160 хиляди километра. Също, не виждам и нещо, не нормално в това да има износени спирачни дискове, някое лагерче по главините, та дори и съединител. Все пак пробегът си казва думата, нормално е частите с времето да се износват Гледаш, пробваш и така. Има го и момента с късмета, даже много, те нови от магазина, че има случаи, да не изкарат много, камоли втора употреба. При положение, че двигателят работи добре, подържаш ли си го, не вярвам от днес за утре да се стчупи.
                Ако е машина, нека бъде немска!
                XJR 1200
                ETZ 150
                Kawasaki Ninja ZX10R

                Коментар


                • #9
                  От: 90 000km + za R1200GS

                  Първоначално публикуван от Vstar Преглед на мнение
                  А можеш ли да помогнеш с линк за Англия?
                  Ето няколко за пример за пример (тези са от еbay) http://www.ebay.co.uk/itm/2004-BMW-R...item337e2f5ab7
                  http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R-1200...item2c688fb07f
                  http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R-1200...item3f1fbc6da0

                  На мен ми харесва този , но за сега не мога да оправдая такъв разход.

                  Има и в biketrader .
                  Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар


                  • #10
                    От: 90 000km + za R1200GS

                    Благодаря на всички!
                    Ще изчакам още малко и май ще скоча в дълбокото

                    Коментар


                    • #11
                      От: 90 000km + za R1200GS

                      Моят R1100GS е почти на 90 000 km по километраж. Моторът 1997 година и е в отлично състояние, почти не пипа маслото - за 2000 км от както го имам да е изгорил 100 грама. Изработката е много солидна и всичко по мотора работи. Някъде по американските форуми има един R1100GS на 472 000 мили = 750000км и още го кара човека. Мисля, че три пъти беше сменял съединител за този пробег. Та разликата в конструкцията на двигателите не е голяма така, че тези километри не са проблем.

                      Коментар


                      • #12
                        От: 90 000km + za R1200GS

                        Аз карам точно този мотор вече 2,5години. При покупката винаги си има рискове но се гледа за следните най-очевидни проблеми. (1) Паднала боя в предната част на мотора (лесно поправима), (2) Кардана -проверка става като се постави на централната стойка и се пробва луфта на 9-3h и 12-6h не повече от 2-5мм, (3) ABS помпата това се проверява само с BMW копютър или GS911 (проверка на налягането в спирачната система) и (4) изгорели клапани или проблем при буталата с измерване на компресията 9-10атмосфери е ок. Ако купиш такъв мотор свиркай имам много материали за обслужване и DIY.

                        BTW, моторите от англия може да те накарат да смениш фара и трябва да се препрограмира в км (това става и с GS911)

                        последно BTW, моя го продавам но цената и гаранцията са други :-) (Ако го продам ще купувам GS 1200 LC)
                        Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                        Коментар


                        • #13
                          От: 90 000km + za R1200GS

                          Като единствен собственик(вече бивш) на такава машина на 100 000 км ,мога смело да кажа,че тези километри не са абсолютно никакъв проблем.Мотоциклета е в Германия ,а там хората поддържат.Всъщност основната поддръжка на тази машина е -редовна смяна на масла и оглед на семеригите.Просто огледай за следи от падания и катастрофи - а това трудно може да се скрие. Кой нормален човек ходи по горите с такъв мотор
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • #14
                            От: 90 000km + za R1200GS

                            СПАМ

                            Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                            ................... Кой нормален човек ходи по горите с такъв мотор
                            Познавам един такъв ... от Варна ....
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #15
                              От: 90 000km + za R1200GS

                              И Аз.
                              Аааа то се питало за нормални хора.
                              Според мен на 90000 тъкмо се е поразработил, пък и "Ханс" е коректен, няма при тях такива крайни измами на каквито ние сме свикнали.
                              Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X