Продадох си СуперТенерето, което сам си бях построил, само за да ми на на по-лек мотор.
След много четене се спрях на два мотора - КТМ 620/640 - ендуро или адвенчър и Сузуки DR650SE след 1996 с новия двигател.
Вчера направих тестово каране на КТМ-а на Жоро Янакиев, благодаря му за което.
Такова Сузуки не съм карал, но съм карал едноцилиндрови Ямаха и Хонда и съм сигурен че няма да се различава от тях, японските мотоциклети си приличат.
Разликата между КТМ и Сузуки обаче е огромна.
Същата е като разликата между Мазерати и Пасат.
КТМ-а е мотор, който дава страхотен кеф при каране, но има и доста недостатъци - иска честа и скъпа поддръжка и ремонти, вибрира и трака като Канго. Има неверояно окачване и страхотен въртящ момент и мощност.
Сузукито е на другия полюс - ще те заведе където си искаш, без да ти напомня за себе си, но пък е скучно за каране. Ако взема такъв, разбира се ще има доста тунинг по него, но пак ще съм под цената на КТМ с ремонтите и обслужването му.
Разликата между двата е малко като СуперТенере срещу Африка Туин, но Ямахата няма недостатъците на КТМ-а, т.е. здрава е и не изисква особена поддръжка.
Моторът ми трябва за същото каране като досега, но искам да ми е по-лесно извън пътя. Да кажем 70/30 on/offroad. Офроуда за мен не е само да мина през място, където няма асфалтов път, но и да си направя кефа при карането. Разбира се няма да го вкарвам в дерета(може би
), но и няма да се влача на първа - втора с висящи крака
.
Не знам дали вашите съвети ще наклонят везната, но със сигурност ще бъдат полезни за мен и за други с подобна дилема.
Приемам предложения и за други модели в този клас, но поне аз не се сещам. Обмислях и DR-Z 400 като вариант, но той е доста по-неподходящ за асфалта и ще иска повече тунинг, за да стане.
След много четене се спрях на два мотора - КТМ 620/640 - ендуро или адвенчър и Сузуки DR650SE след 1996 с новия двигател.
Вчера направих тестово каране на КТМ-а на Жоро Янакиев, благодаря му за което.
Такова Сузуки не съм карал, но съм карал едноцилиндрови Ямаха и Хонда и съм сигурен че няма да се различава от тях, японските мотоциклети си приличат.
Разликата между КТМ и Сузуки обаче е огромна.
Същата е като разликата между Мазерати и Пасат.
КТМ-а е мотор, който дава страхотен кеф при каране, но има и доста недостатъци - иска честа и скъпа поддръжка и ремонти, вибрира и трака като Канго. Има неверояно окачване и страхотен въртящ момент и мощност.
Сузукито е на другия полюс - ще те заведе където си искаш, без да ти напомня за себе си, но пък е скучно за каране. Ако взема такъв, разбира се ще има доста тунинг по него, но пак ще съм под цената на КТМ с ремонтите и обслужването му.
Разликата между двата е малко като СуперТенере срещу Африка Туин, но Ямахата няма недостатъците на КТМ-а, т.е. здрава е и не изисква особена поддръжка.
Моторът ми трябва за същото каране като досега, но искам да ми е по-лесно извън пътя. Да кажем 70/30 on/offroad. Офроуда за мен не е само да мина през място, където няма асфалтов път, но и да си направя кефа при карането. Разбира се няма да го вкарвам в дерета(може би


Не знам дали вашите съвети ще наклонят везната, но със сигурност ще бъдат полезни за мен и за други с подобна дилема.
Приемам предложения и за други модели в този клас, но поне аз не се сещам. Обмислях и DR-Z 400 като вариант, но той е доста по-неподходящ за асфалта и ще иска повече тунинг, за да стане.
Коментар