Явно тази година всички"бивши"големи производители на големи ендура са решили отново да навлезят в сегмента, честно казано преди малко попаднах на няколко статии относно този концепт-байк и ме заинтригува.
Ако слуховете се потвърдят Априлия ще се върне на пазара в големия клас с два мотора:по-спортно/ендуро ориентирания 750сс V2, с мощност на двигателя 90кс./9500 оборота, 21''предна капла 19''задна(това е интересно), сухо тегло под 200кг. Еволюция(то си е направо нов мотор де) на Туарег 600.
Другият мотор е с двигател 1200сс V2, 130кс/9000 обороата, 19''предна капла, сухо тегло над 200кг. Това трябва да бъде заместника на Капонорд, Пътешественик в тежката категория с конкуренти другите динозаври-КТМ990, GS1200, XTZ1200 и бъдещата Африка.

Мисля че дизайна няма смисъл да бъде коментиран, определено изглежда така сякаш идва директно от Дакар, стегната стойка без прекалено излишни спойлери, отново най-красивия заден шарнир в този клас.


Хубавото е че двигателя го имат готов от Десмодурото-инжекцион 8V:

Очевидно се носят слухове за пускането на гол мотор с двигатели 750сс и 1200сс-Shiver, така че с два двигателя ще имат три нови напълно различни мотора. Между другото разликата в килограмите между 750сс двигател и 1200сс е само 5кг.!
Ето го и "големият":



Честно казано горните три снимки някакси не ме привличат, но тази повече ми допада:

За съжаление рисунките на 750-то толкова приличат на прототипа им с който участват в Дакар, че се съмнявам да имаме късмета да бъде същия

Ако ще го пускат като концепт това трябва да стане на настоящето мото-шоу в Милано, така че до няколко дни трябва да има повече информация, дано!
Ако слуховете се потвърдят Априлия ще се върне на пазара в големия клас с два мотора:по-спортно/ендуро ориентирания 750сс V2, с мощност на двигателя 90кс./9500 оборота, 21''предна капла 19''задна(това е интересно), сухо тегло под 200кг. Еволюция(то си е направо нов мотор де) на Туарег 600.
Другият мотор е с двигател 1200сс V2, 130кс/9000 обороата, 19''предна капла, сухо тегло над 200кг. Това трябва да бъде заместника на Капонорд, Пътешественик в тежката категория с конкуренти другите динозаври-КТМ990, GS1200, XTZ1200 и бъдещата Африка.
Мисля че дизайна няма смисъл да бъде коментиран, определено изглежда така сякаш идва директно от Дакар, стегната стойка без прекалено излишни спойлери, отново най-красивия заден шарнир в този клас.
Хубавото е че двигателя го имат готов от Десмодурото-инжекцион 8V:
Очевидно се носят слухове за пускането на гол мотор с двигатели 750сс и 1200сс-Shiver, така че с два двигателя ще имат три нови напълно различни мотора. Между другото разликата в килограмите между 750сс двигател и 1200сс е само 5кг.!
Ето го и "големият":
Честно казано горните три снимки някакси не ме привличат, но тази повече ми допада:
За съжаление рисунките на 750-то толкова приличат на прототипа им с който участват в Дакар, че се съмнявам да имаме късмета да бъде същия
Ако ще го пускат като концепт това трябва да стане на настоящето мото-шоу в Милано, така че до няколко дни трябва да има повече информация, дано!
Коментар