Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

    Многообразието от модели V strom насрастна, след като от Сузуки обявиха пускането на новия модел V-Strom 650 XPEDITION или V-Strom 650XP.


    Моторът е базиран на V strom 650 ABS, но е екипиран с множество допълнителни аксесоари като алуминиеви куфари с общ обем от 82литра, XP е и интересна ефективна алтернатива на останалите мотори в класа си, благодарение също така и на защитната скара под двигателя, гардовете на кормилото и
    увеличеният обем на резервоара на 26.4 литра.

    Повече на: http://www.visordown.com/motorcycle-...#ixzz0xX6RmkdD

    Според следващия линк, моделът е без ABS : http://www.mbike.com/suzuki/dl650-abs-xpedition/2011




























    Per aspera ad astra.

  • #2
    От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

    Прекрасно, само дето куфарите са точно същите, като моите в Африка. Пълен боклук. Иначе е прекрасно, че са почнали да мислят в тази посока. Впечатлява и обема на резервоара. Ама тези пусти куфари хич да не ги предлагат като екстра, ами да вземат да пуснат това ХР с лети джанти и ще има голям успех.

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

      Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
      ]
      Като ще го вкарват в тоя пясък дали да не бяха му сложили едни маааалко по-подходящи гуми!?... или по-скоро що ли не се престарават по-малко с "адвенчър"-а

      Инак убавина е машината!
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

        Моторът от снимките по-горе е с АБС. Ясно се вижда датчика и системата на предното колело.
        Дори на калника пише АБС.

        Иначе хубава машина, но за мене по нищо не се различава от нормалния модел, освен с по-голям резервоар, но колко е по-голям, че не занам стандартния колко литров е?
        А куфарите, тавата и гардовете на кормилото са елементарни неща, с които всеки би се сдобил за броени дни и на стандартния модел, да не казвам, че ще има алтернатива да избере наистина качествени ъпгрейди, защото тези може и да не са най-доброто.

        Цялата тази работа с две думи е следната - имаме маркетингово развитие по модела В-стром 650

        Щом искат да се намесват в адвенчър класа да бяха разработили едно подходящо окачване в комплект със спицови капли, а куфарите да ги бяха оставили на нас или най-много опция афтър маркет.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

          А аз,незнаещият,си мислех че тези машини се карат само седнал.Защо ли?Ами защото килцата са им доста и ставането над седалката смятах,че няма да повлияе върху ефекса на завоя.
          Човек винаги научава по нещо.
          Моторетката е впечатляюща,особено за такива като мен,не карали тежки ендура.Поне за сега де.Поздрави!
          Мариан Христов- Beta 300 RR- 2016

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

            22 литра е резервоара на стандартният мотор. За малко над 300 км е. 26.4 литра е много по-добре. Това е за над 400 км автономност. Другите работи, АБС-а, скарата, роубарите и даже куфарите се предлагат за модела още от 2007 година.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

              Хубаво изглежда на живо.
              Определено.
              Но е по-скъп от стандартния модел с близо 2000 паунда, което си е сериозна сума.
              Ето две "прясни" снимки.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0229.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5250089

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0228.jpg
Прегледи:1
Размер:78.9 КБ
ID:5250088
              .

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                Всъщност единствената истинска разлика май е по-големя резервоар. "Оригиналната" защита на картера, рол-барите и куфарите на сузуки всъщност са производство на SW-Motech и ги има на пазара от доста време:




                Тук май важи принципа, че нов бардак със стари к***и не се прави
                Калин - О88 б579I9I
                Обичам да пътувам, не обичам да пристигам.

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                  Тези куфари като ги видя и лошо ми става. Според мен ако някой си купува този мотор трябва да иска да е без тях, тъкмо ще легне по-евтино. Моторетката ми харесва, но си е за асфалт и лек черен път, ама път. Иначе ако някой ми даде един такъв мотор и ми каже карай да не ти пука веднага го вкарвам в най-забутаните гори и почвам да снимам клипове. Естествено рекламата си е реклама, но това твърдо не е мотор за в гората, освен ако не е служебен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                    Не малко хора продължават да наричат ендуро мотори като В-стром, Варадеро, KLE, TDM и пр. шосейни машини.
                    На скоро с Тнико(знаете го от другия форум) си приказвахме и той спомена, че искал да минава на ендуро и какво ендуро - Варадеро мислил да взима.
                    Опитах се да му обясня, че този мотор няма нищо общо с ендурото, та дори и паркетното такова.
                    Но за човек, който е карал само шосейки, слиза от Пан Европа, вероятно едно Варадеро си и приключенски мотор.
                    Всеки си гледа от неговата камбанарийка и понякога критерийте на различните хора са в доста различни граници.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                      Ми то това е Сузуки - получаваш максимума за парите си. Останалото е суета
                      Зима иде

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                        Лагерите на японския двигател за запознатите нямат нужда от обсъждане, особено при Сузуки, чиито двигатели имат неуспорима слава за много издържливи.
                        Като става въпрос за цена, миналата година купих биелни лагери за Suzuki GS500Е, от Миркат, за колосалната сума от 61 лева с ДДС (две биели има моторчето). Смяната беше, защото предишния собственик беше покарал мотора без масло.
                        Друг фактор е ремонто пригодността на машината. При стабилен двигател и универсални части и консумативи, няма особени проблеми. Сузуки имат два маслени филтъра, малък (25 лева с ДДС от Миркат) и голям, така че няма особени затруднения с намирането им. Моторчетата са с бушони (не с цял електронен блок), със стандартни акумулатори и т.н.
                        А за удрянето на тавата - моята беше доста ниска и фина, карал съм на черно, и винаги съм паркирал на тротоара, а не съм закачил никъде.
                        За едно, обаче си прав, всеки си решава за какво да си даде парите.
                        Зима иде

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                          Слагам тук две клипчета от темата за DL650:



                          Зима иде

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                            Отворих нова тема в Стъргалото DL650;DL1000 V-Strom vs BMW GS ,защото явно всичко трябва да се сравнява с ГС на БМВ,та на който му се лудува да заповяда.....,та затова попреместих доста мнения


                            Поздрави,
                            търся си подписа....

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki DL 650 Vstrom ЕXpedition

                              Собственик съм на DL 650 V-Strom вече трета година. Спрях се на този модел защото е много удобен за пътуване на двама души. Извънградско съм винаги със жена ми. Много исках BMW 650 GS / 800cc/, но при тестването установихме, че комфорта на седалката за втория човек на В-строма е по-добър. Все пак трябва да се съобразявам и с пътника зад мене.
                              Мотора е много балансиран и удобен за каране както в градски условия така и извън града. Пътуваме в чужбина, както посещаваме и някои събори. Карал съм го по черен път, но не съм го вкарвал в гората
                              BMW F700GS
                              BMW R1150RT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X