Обява
Свий
Няма добавени обяви.
С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Свий
X
-
С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - ForryТагове: Няма
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Един друг руски пътешественик е дал следните съвети, на тези които се интересуват от каране през Монголия.
1. Никога не отивайте в Монголия с мотоциклет!
2. Ако тръгнете все пак натам, то не го правете с тежко ендуро!
3. Ако все пак тръгнете натам с тежко ендуро, то си намерете машина за съпровождане с 4х4 привод!
4. Ако нямате съпровождаща машина по-добре да бъдете с леко ендуро!
5. Ако тръгнете натам по-добре се движете само по федералните шосета!
6. Никога, ама никога не закачайте кош към Вашият мотоциклет в Монголия!
7. Не плачете и не се вайкайте, когато гледате останките от вашият мотоциклет след пътешествието!
8. Пак същата, като първа точка!Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
То на руснаците това е част от културата им, като видят бездорожие да закачат коша
Че то мотоциклет без кош си е ...половин мотоциклет
Всъщност за черни пътища и много багаж, коша е идеално решение, само за по тежки участъци и кал е желателно да има предавка към коша, за да няма 4Х4 бутане...
Не видях в клипа нищо, което да оправдае спазването на осемте точки
Интересно ми е защо БМВ-тата преминаваха през водата с такава скорост...май всички минаваха на юруш
Интересно е в Монголия...Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Филмчето е направено с тънък хумор и не отразява всичките ядове, които са брали там.Аз им четох пътеписите. Те са били две Африки и три БМВ-та. Едното момче пада с БМВ-то още преди границата с Монголия и си чупи крака. Едната Африка се поврежда няколко дни, след като влизат в Монголия и я откарват с камион в Улан Батор на 700 км. Гуми пукат много пъти. Падат много пъти, даже и с БМВ-тата с кошовете. Имат снимки как БМВ-то се е забило в някаква цепнатина на пътя, около 1 м дълбока и само коша му стърчи отгоре.
Минават през изключително много бродове и реки. Средната им скорост е била, около 15 км/час. На места с гордост съобщават, че са успяли да вдигнат до 30-40 км/час. Чупят се моторите, чупи се окачването, рамите и естествено кошовете.
Няколко пъти ги теглят, за да се доберат до населено място. Накрая зарязаха единият от кошовете на едното БМВ, поради невъзможност повече да заваряват рамата му и окончателно и тотално повреждане на окачването на коша, а пък коша на другото БМВ заваряваха два пъти, и след като вече излязоха от Монголия и влязоха в Русия... Бензина е бил лош с октаново число, около 70 пък и не нявсякъде го е имало...
Пишат и за разни весели случки с местните. Някакъв монголец с ИЖ-е така се зазяпал по тях до, като преминавал по край тях, че се забил в някакви камъни и паднал... Помогнали му... Друг пък един монголец с китайски мотор се опитал да премине през една река, до като нашите хора се чудели на брега как да я щурмуват, водата го бутнала, той успял да се измъкне на брега, но водата отнесла мотора му. Помогнали му да си намери и извади мотора доста очукан надолу по течението на поне 150 метра от мястото на падане...
Изобщо "веселбата" е била пълна и понеже единият от тях за втори път минава през Монголия с мотоциклет, формулира следните съвети, които преведох по-горе.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Не им се връзвай, те така хората говорят и за Еверест ама не спират да го атакуват, и пиенето е вредно, ама...., и..... пак се женят. Примери мноооого.
На едно място от клипа "форсираха" рекичка ама после се видя мост. Или си търсят сами белята, или моста е непроходим, или аз не съм гледал внимателно.още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Чак толкова луди не са... На 50 метра от моста да минават през реката.... На снимките им се вижда, че този мост от едната си страна е паднал в реката и е абсолютно непроходим.
Не знам дали ви направи впечатление, че в началото бяха доста повече мотори и моторджии. В същност са се разделили на две групи, като другата група след като се е сблъскала с реалната монголска действителност е отпрашила направо към Улан Батор без да се подлага на офроуд експерименти. Не че не са брали и те ядове, но по-малко от тези.
Kойто го интересуват повече подробности да прегледа това.
http://www.motolulka.ru/index.php?op...00-26&Itemid=8
И това. http://motoadventure.narod.ru/sezon2...IYA2007_1.htmlПоследно редактирано от ВладиЧ; 28-07-11, 15:06.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
http://sinus.vl.ru/forum/showthread.php?t=24532
Малко по-надолу по тази тема има няколко много интересни снимки от същото това пътуване из Монголия.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Попрочетох пътеписите. За Монголия спор няма, интересна страна е ..много интересна.
Колкото до пътищата-нормални черни пътища...нищо ново
Колкото до перипетиите, техниката не е била подготвена за такива условия... доколкото разбрах, те карат предимно по асфалтирани пътища, гонейки големи дневни пробези във всякакви климатични условия. Като посещаване на Елефантентрефен, 1000км за по малко от 12ч., както и Медвежьа Миля-1000км за 24ч през зимата...това последното ме втрещи, но от руснаците май всичко може да очакваш
Концепцията мотор с кош си е донякъде тегава.Средни "удари" стават в пъти по големи,лагерите на колелата се претоварват при по високи скорости в завой.Този модел кошове от Урали или Днепри може да са удачни за асфалт, но за черни пътища трябва да се преработят, чак се учудвам как не са се скъсали при тампоните. Въпреки окачването те друсат в пъти повече от по стария модел кошове, на които лодката е с листови ресори, а рамата с торсион. Отделно че колкото и да са назадничави в техническия прогрес руснаците, са премахнали с цел олекотяване планки , подсилващи тръбите на шасито. За БМВ-то е ясно- бърз мотор,бързи предавателни числа..кош,много товар и куплунг капут. Няма рама и не е от най удачните решения да се закачи кош за него...е то май е това.На Африката не разбрах какво и е имало...по едно време и смениха лагери на главини, но извън Монголия. Техника, иска поддръжка.
Някъде човека го беше написал-по голям клиренс и на мотора, и на коша..както и др.
Накрая, като се кара редовно извън асфалта, те нещата си идват на място, както и ненужните артикули първи изпадат
Монголия е ясна, пътя дотам е що годе ясен..но пътя за връщане?? Това ми е неясно...може би по стъпките на Джовани да Пиан дел Карпини...
Gnome Rhone AX2 800 1938
Yamaha XT600Z 1VJ 1986
Husqvarna Te 510 1989
Argvmentvm ad novitatem
Коментар
-
От: С Хонда Африка и БМВ на офроуд в Монголия.
Tочен анализ! Абсолютно съм съгласен!
А Монголия е невероятна! Диво и прекрасно с изключителни пейзажи и гледки!Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар