Здравейте колеги, изправен съм пред една сложна дилема - кой от двата мотоциклета да избера Triumph Tiger 1200GT Explorer 2022 или BMW R1250 GS? Моля за вашата помощ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Triumph Tiger 1200GT Explorer 2022 или BMW R1250 GS
Свий
X
-
Кое те затруднява в избора?
Пример: Чисто технически параметри на двг, тип двг, окачване или дизайн на мотоциклетите, форма, ергономия...
Сподели къде кантара се застопорява за да можем да бутнем в една или друга посока.
Приемам че щом избора е в този клас на мотоциклети, опит с мотоциклети има, има и километри зад гърба на две колела.
На база този избор, аз лично бих избрал мотоциклет, който има по-широко развита сервизна мрежа по маршрутите, по които ще го карам, или поне се намират части по тези маршрути.
- 2 likes
-
Това означава ли както писа колегата БМВ-то? Не познаваем нито едната машина нито другата. Разбирам, че са от един клас и общо взето еднакви като параметри и за това имам колебания коя от двете да е. Вече съм влязал в разговор относно закупуване на Триумф, но все още нищо не съм решил нито капарирал. Затова търся помощ от хора, които имат опит и наблюдения върху двете и искам да получа съдействие за да преценя. Интересуват ме дефекти, реален разход, издръжливост, разходи за ремонт и обслужване и т.н.
- 1 like
Коментар
-
Покарай и двете , и прецени сам коя машина ще ти хареса повече . Новия Триумф не съм дори пробвал , затова не мога да съм обективен . През 2015 имах същите колебания , взех Триумф Експлорер заради много по добрата ценова оферта на представителя . Машината си ми харесваше много , не е показвала никакви проблеми докато я имах . Но първоначално бях тръгнал с нагласата за БМВ , и не изчезваше желанието да го взема . Както писах Триумфа го бях купил заради много по добрата цена. Продадох го , сега карам Гс 1250 Адвенчъра . Взех го нов март месец , в момента е малко под 11 х.км. и не спира да ме радва . Личното ми усещане е че БМВ то е много по добро , може и да съм пристрастен , но такова ми е усещането .Последно редактирано от Пламен Атанасов; 18-10-22, 12:14.
-
Двете машини са сходни като клас и тип но са различни в техническо отношение.
Триумфа е с три цилиндров двигател, който е по-мощен от БМВ-то като конски сили но има по-малък въртящ момент, и по-малка кубатура.
БМВ-то е с по-голям въртящ момент, коети лично за мен е + пред конските сили. БМВ-то е по-тежко.
Триумфа е с три цилиндров редови двигател, БМВ-то е боксер с два цилиндъра.
Триумфа има по-малък резервоар с близо 10 литра от БМВ-то. Това е важно да предцениш автономията, ако ще се ходиш с мотора на места, където няма бензиностанции на често или ако намирането на бензин е трудно.
Триумфа е малко по-лек от БМВ-то
Чисто като усещане, Триумфа повече се усеща, като мотор за шосе поради дизайна на двигателя, дори и звука от него. БМВ-то се е чисто адвенчър мотор. Това разбира се е лично мое мнение.
Като надежност мога да дам мнение само за БМВ. 29320 километра от нов. БМВ ГС 850 АДВ. Освен консумативи не съм имал фабрични или технически дефекти в следствие на експлоатацията.
Аз бях в избор между ГС850 и Триумф Тайгър 800.
В крайна сметка БМВ-то ме изкефи повече.
Тайгъра не е лош мотор, но за мен си е ориентиран повече към шосейни пътувания и по-малко към АДВ.
Чисто ценово, БМВ-то е по-скъпо и за закупуване и за подръжка и евентуални ремонти.
Както са писали колегите покарай и двата модела и то ще си дойде само. Както се казва мотор с дупе се купува. като сложиш дупето на седалката и навиеш "масура"
Предцени и къде ще караш мотора. Ще има ли черни пътища, трудни терени или просто ще си караш за кеф по равни и хубави пътища.
Успех.
- 1 like
Коментар
-
Това са много приличащи си мотори, еднакви по височина, ход на окачването, сходни екстри, сходно тегло ( там gs си остава шампион все пак) и двата мотора не стават за офроуд- просто защото са слонове, но могат с лекота да обират всякакви неравности по пътищата включително и по много лошите пътища, с карданни задвижвания са, абе далекобойни оръдия с две думи.
Разликите идват основно от цената и двигателите. При БМВ цената лесно скача до 55/ 60 к лв като се почне с пакети екстри и т н , докато при Триумф е малко по- щадящо положението.
Тайгъра е с по-спортния двигател, развърта се , мисля, с около 1500 оборота повече, по мощен е и внимание с по малко вибрации от ГС .
По отношение цената на подръжката, преимущество отново за тайгъра.
- 1 like
Коментар
-
Щом разликата е в пъти, то изглежда аз съм в някаква заблуда по отношение цената наподръжката, вземам си думите назад по този въпрос .
- 1 like
Коментар
-
Зависи за каква подръжка , в моя случай е стандатно сервизно обслужване . От БМВ имат пакет който удължава гаранцията на 5 години . Влючва масла и филтри безплатно в пакета. Струва около 960 /970 евро , Стандартно иначе се плащат 270 , за около 700 горница получаваш този пакет . При Триумфа най близкото представителство ми беше 130 / 140 км, а едно сервизно посещение беше около 350 евра . БМВ представителството ми е на 2 км . дават ми заместващ мотор ако искам безплатно , и платих за две посещения веднъж 70 и веднъж 90 евро .
-
На мен не ми стана ясно за какъв GS говорим, Аdventure или "чист"?
По-високата цена при БМВ се компенсира с по-високата цена при втора продажба.
Труден избор, Триумфа заслужава внимание.още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Коментар
-
Със здраве и удоволствие да си го караш колега Василев, честито!
Според мен трудно щеше да сбъркаш, който и мотор от двата да беше избрал
Избра си най-продавания в света, сега ще чакаме да споделиш от първа ръка, кое според теб го прави толкова успешен този модел
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар