Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Цюндап 750

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Цундап

    Първоначално публикуван от Нейчо Наков Преглед на мнение
    И сега може да си закупиш нов Урал с кош и със задвижване на коша, има фирма от Враца която ги внася, но цената ме отказа-8500 евро без ДДС.
    95-96 та из Русия ги продаваха по 1000 долара.Имаше ги навсякъде с кош
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #17
      До: Цундап

      В Русия ги купуват много рядко, и общо взето за гъзария. Не са евтини. А завода си работи, и не сколасва да изпълни поръчките за Щатите. Нямам представа кои са купувачите, но сигурно и там е голяма гъзария.

      Благодаря за филма! Изобщо не съм си давал сметка за мащабите на тая история. Нито за проблемите в мотоциклетостроенето.
      Последно редактирано от Стефан; 24-08-09, 23:44.

      Коментар


      • #18
        До: Цундап

        Модела е Zundapp KS 750
        750 куб.см 26 кс
        4 скорости,от които първа демултипликирана-28:1 + още една още по бавна 35:1 предавателно число, и естествено и задна предавка.Мотоциклета е със задвижване и на кошовото колело посредством диференциал,има и блокаж.
        Тежи 400 кг с коша,максимално натоварен за нуждите на вермахта-820кг.Произведени са малко повече бройки от БМВ Р75-18,695 бр. срещу 16,545 за БМВ.Някои от частите са еднакви за двата мотора,като диференциал(разликата е само в корона и пиньон заради различните ск.кутии),редуктор на коша,капли,магнети,динама.Едно от изискванията на Вермахта е и двата мотора да ползват гуми от Фолксваген Кюбелваген.
        Освен тези два модела ,Вермахта е ползвал още няколко трофейни мотоциклета с предавки към коша и с повишена проходимост-белгийските Sarolea H38 1000, FN M12 1000, Gillet Herstal 750 ,френския Gnome Rhone AX2 800.
        Gnome Rhone AX2 800 1938
        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
        Husqvarna Te 510 1989
        Argvmentvm ad novitatem

        Коментар


        • #19
          До: Цундап

          Купувачите конкретно в Щатите са хора на които това е поне 15ти мотор и са опитали всичко друго...

          А и по принцип си струват парите. Кусурите им са оправени, както и проблемите с качеството. Поне на тези които се внасят в Щатите. А те оправят ли се - алтернативата е оригинален колекционерски, който е в пъти повече пари и далеч по-неизползваем.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #20
            До: Цундап

            Точното име на този уважаван мотор е Zuendapp - т.е. ЦЮНДАП. Опитах да потърся произхода на наименованието. Zuenden значи запалване, разпалване в т.ч. на двигател. Zuender е запалка, прахан.

            А само те си знаят, може би...

            Коментар


            • #21
              До: Цюндап 750

              Името е по късна абревиатура на "Zünder- und Apparatebau G.m.b.H"-фирма,създадена през 1917 с първоначална дейност производство на муниции.

              http://zundappkrads.com/01.htm
              Gnome Rhone AX2 800 1938
              Yamaha XT600Z 1VJ 1986
              Husqvarna Te 510 1989
              Argvmentvm ad novitatem

              Коментар


              • #22
                До: Цюндап 750

                Интересна машина! И аз си търсих да си купя Ural но не си намерих! Няма ги вече! Много ме кефи зимата с коша това чудо много радва! И като сложиш задна...става мазало

                Коментар


                • #23
                  До: Цюндап 750

                  Въпросният Цюндап е мой и на колегата ми.Купихме преди 5-6 години от Сливен.Картечницата е реплика.Мотора се използва по предназначение,не е само за ретро паради. Притежаваме и БМВ Р75 от 1944година но не остава време за него.
                  Благодаря на колегата Наков за интересния филм!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    До: Цюндап 750

                    А бе момчета, пак ме учудихте. Излиза че вие вече сте направили повече за историята на техниката, от цялата държава, поне от началото на 70-те насам. Май тогава правиха железопътния музей в Русе, и после - нищо ... (((
                    За мене това е правилния и честен частен музей, или там частна колекция. А парламента и държавата подкрепя не тия хора, ами крадците на крадена археология ...(((

                    Коментар


                    • #25
                      До: Цюндап 750

                      Ето и две снимки от ретро парада в Несебър. За съжаление много хора се въртяха около моторите и не успях да направя по-добри фотоси.







                      Май, май темата не е за този раздел?

                      п.п. Стефане, в Св.Влас има частен музей на ретро мотоциклетите. От време на време се намира и по някой ентусиаст да вземе и да направи нещо. Тя, държавата, че няма да направи - няма. Поне в близките години, но не се знае ...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Цюндап 750

                        Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                        Името е по късна абревиатура на "Zünder- und Apparatebau G.m.b.H"-фирма,създадена през 1917 с първоначална дейност производство на муниции.

                        http://zundappkrads.com/01.htm
                        Още още малко инфо за Zuendapp:
                        http://en.wikipedia.org/wiki/Z%C3%BCndapp
                        Hristo Draganov
                        http://htftp.domainbg.com/HD/

                        И аз искам България чиста ! ! !

                        Коментар


                        • #27
                          До: Цюндап 750

                          Гледай ти, още от къде варирала идеята на BMW с актуалното напоследък окачване на предницата, с централно носещо рамо

                          "за пореден път: Всичко ново е добре запазено старо!"
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • #28
                            До: Цюндап 750

                            Цюндап-а е уникат,от малък съм се зарибил по съветските,и немските боксерови мотори,можеби щото съм израстнал с тях ,но да си призная,дори не съм си мечтал да,направя толкова изпипана резтаврация,а моите цели са наистина огромни.Едно огромно,ЕВАЛА за човека(хората) захванал/ли с тази кукла.
                            Първоначално публикуван от georgi86 Преглед на мнение
                            Интересна машина! И аз си търсих да си купя Ural но не си намерих! Няма ги вече! Много ме кефи зимата с коша това чудо много радва! И като сложиш задна...става мазало
                            Батка,що не ти видях поста преди два дена бе да се таковам в кратуната ,сега щеше да си имаш урал.
                            harley davidson-fan

                            Коментар


                            • #29
                              От: Цюндап 750

                              Още малко за задвижването на тази уникална машина:



                              Така и не разбрах, дали е с диференциал, с блокировка, или е просто със съединител, към колелото на коша:

                              Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                              Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Цюндап 750

                                Диференциал с блокировка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X