От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.
Констатацията ти , че мислим различно ме радва и я оценявам. Разбирам , че искаш да се натегнеш като направиш реклама на някой , но за това си има отделен раздел , плащаш и след това се натягаш.
Това , че може да пратиш карбураторите в Хасково да им направят синхрон е вярно , но когато ти ги върнат и ги монтираш на двигател с технически проблем , синхрона нито ще ти "налее" компресия , нито ще напасне клапаните , нито ще ги регулира. Така , че цилиндъра който гасне в ниски обороти от загуба на компресия , пак няма да работи. Караш ме да обърна внимание на четвъртото мнение на първа страница. Та там пише , че компресията няма никаква връзка към синхрона на карбураторите , а пък по нагоре в тази тема казваш как със синхрона ще изравниш вакуума на четирите цилиндъра и в ниски , и в средни , и във високи обороти.
Та да те питам , компресията има ли връзка с вакуума? Ще ти задам въпроса и за различно мислещ , ако направиш една голяма дупка на буталото и компресията падне до нула , този цилиндър ще създава ли вакуум?
Първоначално публикуван от spongi
Преглед на мнение
Това , че може да пратиш карбураторите в Хасково да им направят синхрон е вярно , но когато ти ги върнат и ги монтираш на двигател с технически проблем , синхрона нито ще ти "налее" компресия , нито ще напасне клапаните , нито ще ги регулира. Така , че цилиндъра който гасне в ниски обороти от загуба на компресия , пак няма да работи. Караш ме да обърна внимание на четвъртото мнение на първа страница. Та там пише , че компресията няма никаква връзка към синхрона на карбураторите , а пък по нагоре в тази тема казваш как със синхрона ще изравниш вакуума на четирите цилиндъра и в ниски , и в средни , и във високи обороти.
Та да те питам , компресията има ли връзка с вакуума? Ще ти задам въпроса и за различно мислещ , ако направиш една голяма дупка на буталото и компресията падне до нула , този цилиндър ще създава ли вакуум?
Коментар