Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Синхронизация на карбуратори - въпрос.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Синхронизация на карбуратори - въпрос.

    Здравейте , става въпрос за карбураторите на Хонда вфр 750 рц24 . Почистените са основно , синхронизацията я правя със самоделен уред от прозрачни маркучи и масло АТФ вътре. Проблема е (ако изобщо е проблем), че след като ги изравня четирите да са на едно ниво при обороти около 1600-800 , и после нормализирам оборотите около 1100-300 нивата се разминават. Та това нормално ли е? Подам ли малко газ до обороти близки на тези по време на синхронизацията се изравняват нивата.

  • #2
    От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

    Защо ги изравняваш на 1600-1800 об./мин.? В менюала какво пише?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

      Ами честно казано в упътването е зададено 1000-1300 . Ама от хора дето са го правили а и от нещата които гледах останах с впечатление че ги гласят на малко над оборотите за празен ход, и после ги докарват до нормалните. Ама може и аз да съм в грешка...

      Коментар


      • #4
        От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

        Когато се опитах да направя синхрон за първи път и при мен се получи разминаване на вакума при работата на вдигателя с около 3000 об/мин. След това открих, че да бъде еднакъв вакума и с навита газ, се доизкусурява с болта за обогатяването на сместа, след това и при работа на ниски обороти и при навита газ вакума беше еднакъв. При мен това стана лесно, тъй като и стария ми мотор беше с два цилиндъра, а при тебе са четири, но като се заиграеш малко повече ще го направиш. Успех.

        Коментар


        • #5
          От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

          Ок , благодаря . Ще има играчка и горене на ръце че нали е V-образен докато му хвана чалъма ама важното е да стане. Ще трябва да се бутат явно и винтовете за сместа, че аз съм ги развил на 2-1/2 ама явно не му стига горивото. Защото на 5-6 скорост е муден, и във високите скорости умалява на тези предавки.

          Коментар


          • #6
            От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

            При обороти ~1000-1200(по слух) докарвам четирите цилиндъра максимално близки , с разлика до 1см височина на маслото в маркучите. Но големия проблем е, че единия цилиндър (2, а той е и с жилото за газта ) на ниските обороти го няма или работи съвсем слабо, защото тръбата за газовете му е по студена от на другите. А при по високите обороти се усеща как припуква и припалва за момент. Разкачам бубината и разлика в работата няма само на тоз цилиндър. Свещите са нови , и бубини разменях разлика няма. По време на движение придърпва , но при поддържане на постоянни обороти. На пълна газ не се усеща придърпване но няма сила. От винтовете за сместа колкото и да ги въртях промяна в оборотите не усетих. Ами това е общо взето �� .

            Коментар


            • #7
              От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

              Първо си оправи двигателя, синхрона е най-последното нещо, което се настройва.

              Коментар


              • #8
                От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                Първоначално публикуван от ludiq_selqk Преглед на мнение
                Ок , благодаря . Ще има играчка и горене на ръце че нали е V-образен докато му хвана чалъма ама важното е да стане.
                Аз карам двуцилиндров "V", при който синхрона на карбураторите се прави чрез опъването на система от няколко жила и е цяло приключение до като и двата цилиндъра заработят еднакво. Предполагам, че и при тебе ще е нещо подобно, та поради тази причина първо трябва да оеднаквиш вакума на двата карбуратора които са управляващи, а после всеки един от тях с този който са двойка. Надявам се, че знаеш какво правиш, нали ?

                Коментар


                • #9
                  От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                  Иван го е казал. Няма как да се направи синхрон при положение , че всеки от четирите цилиндъра е с различна компресия , и съответно всеки всмуква по различен начин , като и това се променя при промяна на оборотите.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Иван го е казал. Няма как да се направи синхрон при положение , че всеки от четирите цилиндъра е с различна компресия , и съответно всеки всмуква по различен начин , като и това се променя при промяна на оборотите.
                    Това се прави при двигатели с два и повече цилиндъра, тъй като липсва всякаква възможност,без значение дали мотоциклета е от магазина и е чисто нов, или си му сложил чисто нови цилиндри, бутала и сигменти, да има еднакъв вакум. Това цялото нещо се напасва и всичките цилиндри започват да работят ако не на 100%, то почти на 99% еднакво, за това му се казва синхрон. Без този синхрон няма да има еднакъв вакум дори и при мотор само два цилиндъра. Това се получава с фина настройка на дроселовите клапи, като голяма помощ дават също и винтовете за обогатяването на горивната смес, иначе без този синхрон се получава какафония, като поне единия цилиндър ще е "мързелив", а другия ще го "дърпа" , това е. Синхронизирането на карбураторите дава възможност двигателя да работи с еднакъв вакум както при оборот на място на свободна скорост, така и при високи обороти.
                    Последно редактирано от spongi; 27-05-19, 19:34.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                      Наясно съм как се прави синхрона нали все пак го докарах до максимално близки стойности. Ама тоз цилиндър дето ме ебава бърка всичко. Въпреки че, мотора работи без никакви вибрации или каквито и да било признаци че на празен ход дадения цилиндър отсъства. И аз имах опасения за компресия но за момента нямам подходящ преходник да я измеря. А и от компресия надали цилиндъра на смукач и при обороти над средните ще работи на 60-70% да кажем а на празен ход на 0% . Че ще има разлика в компресията е ясно , все пак е на 30години. Ама за да го няма от компресия тоз цилиндър тя трябва да е 0 .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                        Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                        Това се прави при двигатели с два и повече цилиндъра, тъй като липсва всякаква възможност,без значение дали мотоциклета е от магазина и е чисто нов, или си му сложил чисто нови цилиндри, бутала и сигменти, да има еднакъв вакум. Това цялото нещо се напасва и всичките цилиндри започват да работят ако не на 100%, то почти на 99% еднакво, за това му се казва синхрон. Без този синхрон няма да има еднакъв вакум дори и при мотор само два цилиндъра. Това се получава с фина настройка на дроселовите клапи, като голяма помощ дават също и винтовете за обогатяването на горивната смес, иначе без този синхрон се получава какафония, като поне единия цилиндър ще е "мързелив", а другия ще го "дърпа" , това е. Синхронизирането на карбураторите дава възможност двигателя да работи с еднакъв вакум както при оборот на място на свободна скорост, така и при високи обороти.
                        Хайде да обясниш. Имаш четири цилиндъра с голяма разлика в компресията , как ще ги направиш да работят еднакво на 99%? Как ще имат еднакъв вакуум при високи обороти? Фината настройка на дроселите какво значение има при високи обороти?
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #13
                          От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Хайде да обясниш. Имаш четири цилиндъра с голяма разлика в компресията , как ще ги направиш да работят еднакво на 99%? Как ще имат еднакъв вакуум при високи обороти? Фината настройка на дроселите какво значение има при високи обороти?
                          Има начин да се направи, но не мога да го обясня с две изричения. Ето едно кратко клипче от кадето може да видиш как се прави https://www.youtube.com/watch?v=jRzALMyy_6U

                          Коментар


                          • #14
                            От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                            Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                            Има начин да се направи, но не мога да го обясня с две изричения. Ето едно кратко клипче от кадето може да видиш как се прави https://www.youtube.com/watch?v=jRzALMyy_6U

                            На различен език говорим!
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • #15
                              От: Синхронизация на карбуратори - въпрос.

                              Да, прав си, че говорим на различен език, дори и мислим различно.........който трябваше да ме разбере ме разбра. Ето и една тема за карбуратори от друг моторджийски форум, обърни внимание на четвъртото мнение на първа страница. Дано след това да си разбрал " за коя Мария става въпрос " http://www.motoforum-bg.com/index.ph...topicseen.html

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X