Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

    Здравейте колеги! Ще съм благодарен ако можете да ми дадете съвет относно проблем моя мотор Honda XL1000V Varadero 03 инжекция.
    От скоро започна да ми прави проблем. Като загрее - работи на място или го карам из града с ниска скорост - 1 - ва, 2 - ра предавка, на ниски обороти, оборотите започват да играят. Карането става почти невъзможно и по някое време започва и да гасне. Като се охлади мотора пак потеглям. Извън града нямам подобен проблем - предполагам по доброто охлаждане и по високите обороти не му позволяват да прави това. Проверявах тоците - уж всичко е ОК. Питанията ми са дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали има по евтино решение от смяна на помпа защото за момента тази цена ми е непосилна. Не говоря само за този мотор а и за съвети от колеги с други марки и модели но с подобен вид горивни помпи. Проблема може и да е друг, за мен логиката е, че може да има недостиг на гориво при по - високи обороти, когато консумацията е по - висока и помпата не може да достави необходимото количество. Ама при ниски да е така - не знам. Така че ще съм благодарен на всякакви съвети. Благодаря ви предварително!

  • #2
    От: ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

    На мен ми е по-интересно как става този номер:

    Първоначално публикуван от Rampeidj Преглед на мнение
    Здравейте колеги! Ще съм благодарен ако можете да ми дадете съвет относно проблем моя мотор Honda XL1000V Varadero 03 инжекция.
    От скоро започна да ми прави проблем. Като загрее - работи на място или го карам из града с ниска скорост - 1 - ва, 2 - ра предавка, на ниски обороти, оборотите започват да играят. Карането става почти невъзможно и по някое време започва и да гасне. Като се охлади мотора пак потеглям. Извън града нямам подобен проблем - предполагам по доброто охлаждане и по високите обороти не му позволяват да прави това. Проверявах тоците - уж всичко е ОК. Днес ходих до едни майстор във Варна за съвет, за който казват, че е светилото на моторите за града. Погледа го и го послуша и каза, че според него е недостиг на гориво. Посъветва ме да сменя горивен филтър, който се намира в самата помпа. Звъня в представителството на Хонда за филтър и отговора е, че нямат подобен консуматив - продава се направо помпа, която струва колкото половината мотор. Питанията ми са дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали има по евтино решение от смяна на помпа защото за момента тази цена ми е непосилна. Не говоря само за този мотор а и за съвети от колеги с други марки и модели но с подобен вид горивни помпи. Мисля да разглобя помпата и да погледна за какво става въпрос вътре - надявам се да не я прецакам, че тогава вече си умирам прав. Проблема може и да е друг, за мен логиката е, че може да има недостиг на гориво при по - високи обороти, когато консумацията е по - висока и помпата не може да достави необходимото количество. Ама при ниски да е така - не знам. Така че ще съм благодарен на всякакви съвети. Благодаря ви предварително!
    Това е от тема от 27-06-16
    Там доста от мненията липсват (между другото)

    Коментар


    • #3
      От: ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

      Ако имаш диагностична програма под ръка погледни показанията на температурния сензор.Без диагностика можеш просто да разкачиш буксата му и да запалиш мотора отново,Ако заработи равномерно го смени!
      Не твърдя,че е той,....просто идея
      Последно редактирано от Petko Stefanov; 08-02-18, 20:16. Причина: Допълнение на текста

      Коментар


      • #4
        От: ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

        Аз имам същия проблем и си спестих писане ! Други въпроси ?

        Коментар


        • #5
          От: ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

          Първоначално публикуван от van1oo Преглед на мнение
          Аз имам същия проблем и си спестих писане ! Други въпроси ?
          Няма други, въпроси, помислих, че си бот, защото има точно такива ботове.

          Това се оказва често срещан проблем с Варадеро и поне според това, което аз прочетох трудно решим, намерих само едно мнение, в което са сигурни в решението, само, че човекът е турчин и обяснението му на английски аз поне не успях да го разбера на 100%.

          Описва, че горивната помпа има 4 части, а не 3 (както пишело нявсякъде):

          1- pump
          2- filter (a coarse filter)
          3- pressure regulator
          4- fine filter (carbon or whatsoever filter before the pressure regulator)

          3те се виждат и могат да се разглобят едно от друго, но 4 е вграден вътре в самата помпа и не може да се разглоби и извади, затова трябва да се промие както е вътре в помпата (неговият е бил пълен с много мръсотия), тука идва първото недоразумение, защото казва "oil", което е масло, но от друга страна казва, да го налееш от резервоара, значи става въпрос за горивото и горивната помпа.
          Миеш с бензин или с каквото прецениш, няколко пъти докато се изчисти напълно (неговото пускало много мръсотия).

          Той го е карал от ново Варадерото и този проблем е започнал на 95 000 км, след тази процедура мотоциклетът му работел като първия ден, в който го купил.

          Освен това, всичко останало трябва да ти е в добра кондиция, акумулатор, свещи, възд.филтър, клапани.

          Успех и ще те помоля да не си спестяваш писане и да споделиш какво е станало, това е идеалната цел на един форум, не си единствен с този проблем.


          Цитата, ако можеш още нещо да извлечеш:
          IMPORTANT !!!!!
          We have finally solved the problem. Two mechanics worked for days to solve that. We have realized that all the info about fuel pump of Varadero MK2 in the forums are wrong. There are actually 4 parts of the fuel pump but not 3 as mentioned diffeent forum topics.They are
          1- pump
          2- filter (a coarse filter)
          3- pressure regulator
          4- fine filter (carbon or whatsoever filter before the pressure regulator)


          First three can be seen and reachable/detachable when you open the metal box. But the 4th part (fine filter) is embedded inside the plastics body and you can not see it. This plastics body is not detachable and you can not dismount this fine filter. This fine filter was clogged of micro particals/residues. You need to rinse this fine filter by oil (by pouring oil from your gas tank, for example). You need this over and over again until you get rid of these micro particals. You will not believe your eyes that how much and how black would be your filling basket. So you need to clean/rinse this hidden fine filter. I did not change any part (pump or regulator). Now my bike runs as in its day 1. My bike started to have this problem after 95000 km.


          Note: we could not understand the relationship between this clogged filter and its blocking oil pass mechanism when the engine gets hot and fan gets on. As long as the fan does not run, this filter does not block oil pass. The heat triggers this phenomenon.


          Note 2: Best solution would be to buy new complete pump spare part from Honda. But it is so expensive...


          I hope this helps to bikers who have similar problems.


          best regards,
          Levent
          Човекът се казва Левент, мисля, че работата е сигурна !

          Коментар


          • #6
            От: ПРОБЛЕМ С ХОНДА ВАРАДЕРО ХЛ 1000

            Здравей колега. Малко късно виждам темата. Отстраних проблема с мотора аз. Надявам се и ти При мен се оказа, че бензиновата помпа вече е започнала да се амортизира/измалява/износва или там каквото е. Майстора ми смени патрон или там както се казва на помпата - рециклира я. Също така се оказа, че предния собственик се е опитвал да прави мотора по - икономичен чрез софтуера. И там оправи настройките и сега нямам грижи Мотора върви чудесно. Даже по - добре от колкото го знам аз, понеже съм го купил с такъв проблем. Качи ми разхода с около половин литър но това предполагам е нормално Не знам дали е промивал помпата и филтъра. Не го питах Но доколкото го познавам би трябвало да го е направил. Отново се извинявам за късното включване.

            Коментар


            • #7
              Би ли дал някакви контакти с твоя майстор, че аз имам същия проблем.
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                Би ли дал някакви контакти с твоя майстор, че аз имам същия проблем.
                0894624150 - Марто. Гр. Варна. Трябва да го провериш дали и къде работи, че лятото ис мести сервиза и не съм сигурен къде е сега.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X