Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кризата уби американската марка за мотори Buell

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кризата уби американската марка за мотори Buell

    “Няма повече да правим мотори Buell”, каза с тъга Ерик Бюъл, президент и основател на марката с 26-годишна история, обявявайки официалния й край от завода в Милоки.



    Световната финансова криза успя да унищожи напълно една от американските марки за спортни мотори - Buell, която е собственост на Harley Davidson. Причината е в катастрофалните резултати на компанията майка (HD) за третото тримесечие на 2009 г., която регистрира спад на продажбите от 21,3% спрямо миналата година. Заради това Harley Davidson реши да съсредоточи усилията си върху своята собствена марка.
    Производството на Buell ще спре окончателно на 30 октомври 2009 г. Ограничен брой нови модели ще продължат да се продават. Легендарната компания Harley Davidson обаче ще продължи да доставя части с гаранция за моторите Buell.
    Основателят и президент на едноименната марка Ерик Бюъл се надява "да продължи да работи с Harley Davidson, за да допринесе за най-добрите продукти за всички мотористи". Такава съдба обаче не очаква стотиците служители в завода на Buell в Милоки, които ще работят до 18 декември 2009 г.
    Видео обръщение на Ерик Бюъл бе качено на официалния сайт www.buell.com, в което основателят говори със съжаление за края на своята марка с 26-годишна история, която бе една от малкото американски марки за спортни мотоциклети.


  • #2
    До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

    Някой китаец ще купи и тях ... или индиец - в краен случай. Всъщност, това е съдбата на всички бутикови МПС производства - до 15-20 години превозните средства няма да ползват нефтпродукти и сега е момента големите бели дебели вождове да се оттърват от тях

    Между другото, Buell е една от малкото мотоциклетни марки, които успяха да задържат противоречивите ми чувства противоречиви в продължение на 20 години. Шапка им свалям за което !

    Коментар


    • #3
      До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

      Време им беше. Късно се усетиха да минат на що годе читави двигатели. Не може милион години да спекулираш с патриотичното чувство на купувача и да му пробутваш невероятни шасита с двигатели чекръци. Не всеки купувач е чак такъв кон с капаци като купувача на Харлей.

      Явно и пълното опорочаване на щатския пистов шампионат в тяхна полза не ги спаси. Карай да върви. Ще се появят пак. Ерик Бюл е манияк, ще измисли нещо.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        ...Не може милион години да спекулираш с патриотичното чувство на купувача и да му пробутваш невероятни шасита с двигатели чекръци. Не всеки купувач е чак такъв кон с капаци като купувача на Харлей.
        ...

        И на теб свалям шапка - по - точен изказ сякаш не ми е посилен

        Коментар


        • #5
          До: Кризата уби американската марка за мотори Buell



          За пръв път видях Buell на живо в Европа, на едно кръстовище. Чакаше да светне зелено.

          Спрях точно до него и почнах да го оглеждам. Направи ми впечатление че доста вибрираше, с типичното гадно харлей-ско "чекрък-чекрък". Имаше доста малки оборотомер и километраж, на големина като на Симсон, хромирани, един до друг. От вибрациите не се виждаха особено добре (малко си падам маниак на тема уреди и винаги ги зяпам внимателно).

          Светна зелено, пича подаде два пъти газ и отпраши. При подаването на газ и вдигането на оборотите километража и оборотомера се събраха в едно. Оказа се че въобще няма оборотомер, а само километраж, който от вибрациите на място се вижда двоен...
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

            Предната криза уби Индиана, сега отидоха и тези..
            Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

            Коментар


            • #7
              До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

              Гоблин, ма ти сериозно ли ...

              Не може да им се отрече, че отбелязаха неимоверен напредък за 20 години - докато в началото слагаха стоков Харлей - двигател, в последно време почнаха доста да ги пипват, преди да ги вместят в рамите си. Напънаха се могъщо и в АМА Супербайк, но гадните япончета не се предадоха. А и след като Харлей купиха MV Agusta блясъкът им на "пистовия Харлей" доста се позагуби.

              Коментар


              • #8
                До: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                Indian умря от измислено счетоводство. Сега го пускат пак.

                А Buell конкретно в шампионата са такава смешка, че аз на тяхно място бих се изтеглил с малкото ми оставащо достойнство. Японците за едно не-серийно болтче ги дисквалифицират, тия се изтупаха с някакви абсолютно състезателни единични бройки, направиха им собствен клас (600см3 четирицилиндрови срещу 1200см3 двуцилиндрови, как звучи), и само ракети не са им сложили само и само да не се изложат. Спортното ръководство мълчи и кима. Срам и резил, тотален.

                Иначе тия последните са пипнати, с двигател ротакс, специфичен за тях. Като нищо може това перо в бюджета да им е подписало присъдата.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                  Buell e Harley

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                    Buell e Harley,така е но вече съществува и Erik Buell .
                    Което си е друга бира ,даже гледам са доста по-добри на дизайн.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                      Какво е специфичното на "двигател ротакс" + и - ?
                      Sent from my Nokia s fenerche

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                        Първоначално публикуван от zortemisha Преглед на мнение
                        Buell e Harley
                        Нямаш проблем. Ferrari e Fiat.

                        Първоначално публикуван от barni7 Преглед на мнение
                        Buell e Harley,така е но вече съществува и Erik Buell
                        Уви, става въпрос просто за единични състезателни бройки на базата на състезателната серия от последните дни на Buell.

                        Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                        Какво е специфичното на "двигател ротакс" + и - ?
                        Плюсове: не е Harley

                        На този фон минусите са без значение.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EBR 1190RS.jpg
Прегледи:1
Размер:44.7 КБ
ID:5258001За съжаление марката Buell преустанови производство през миналата година, след като компанията майка Harley-Davidson реши, че няма финансова изгода от нея, но основателят и Ерик Бюел още тогава заяви, че е твърдо решен да не се предава.

                          Тъй като собственик на марката Buell е Harley-Davidson, а те едва ли биха се разделили с нея за малка сума, Ерик Бюел реши да събере свой екип и да основе Eric Buell Racing или накратко EBR.

                          Усилията на Ерик явно дават резултат и вече е налице първият сериен мотоциклет под новата марка. Това е 1190RS, който е създаден на базата на състезателния EBR 1190RR, с който тимът на Ерик Бюел участва в шампионата AMA Superbike.

                          EBR 1190RS е оборудван с 1 190-кубиков двуцилиндров двигател на Rotax, чиято мощност е 185к.с., а максималният му въртящ момент достига 126Нм. Съчетанието между него и теглото от едва 164кг. обещава отлична динамика.

                          Байкът е получил множество карбонови елементи и магнезиеви джанти, които са основната причина за ниското му тегло. Първоначално от него ще бъдат произведени 100-на бройки, като цената на всяка една от тях ще е около 40 000 щатски долара.
                          [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кризата уби американската марка за мотори Buell

                            Първоначално публикуван от Вальо (Patrician) Преглед на мнение
                            ...и вече е налице първият сериен мотоциклет под новата марка. Това е 1190RS, който е създаден на базата на състезателния EBR 1190RR, с който тимът на Ерик Бюел участва в шампионата AMA Superbike...
                            Както се писа по-горе, и както пише на сайта на самите Ерик Бюл Рейсинг - новата продукция не подлежи на хомологация и не може да се регистрира за нормална употреба.

                            Цялата гама е в услуга на състезателите които вече притежават състезателни машини и на тези които искат да се възползват от наглостта на фирмата и на тези които пренаписаха правилниците на АМА в тяхна услуга.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X